با توجه به پرطرف‌دار بودن چای، استفاده از ابزارهایی که روند دم کردن این نوشیدنی را تسهیل می‌کنند نیز می‌تواند کمک ‌کننده باشد. به‌ همین دلیل ما تصمیم گرفتیم به معرفی پرفروش ترین و بهترین برند های چای ساز بپردازیم تا بتوانیم راهنمای شما در مسیر خرید چای ساز باشیم.

شما می‌توانید با تهیه محصولات از برندهای محبوب چای ‌ساز، نیاز خود را برطرف سازید. به ‌طور کلی چای ساز ها هم می‌توانند برای دم کردن چای و هم گرم کردن آن، گزینه ‌ای کاربردی و مناسب باشند.

معرفی 3 نوع متفاوت چای ساز کدامند؟

قبل‌ از این‌ که برای شما بگوییم پرفروش ترین و بهترین برند های چای ساز کدام ‌ها هستند، بهتر است به معرفی انواع متفاوت این محصولات بپردازیم. به ‌طور کلی چای ساز ها می‌توانند در سه نوع متفاوت؛ چای ‌ساز روهمی (روی‌ هم)، چای‌ ساز صفحه ‌ای (کنار هم) و چای‌ ساز سماوری تولید می‌شوند و به دست مشتریان برسند. بیایید با یکدیگر بیشتر در رابطه با این محصولات صحبت کنیم.

1- چای ساز روهمی یا( روی هم) پرطرفدارترین

چای ساز روهمی (روی ‌هم) به ‌عنوان یکی از پرطرف‌دارترین انواع چای ساز ها شناخته می‌شوند. با توجه به نام این محصول شما می‌توانید حدس بزنید که روند کار آن چگونه است. در این نوع چای ساز روهمی، کتری روی المنت قرار می‌گیرد و گرم می‌شود. در ادامه هنگامی‌ که آب کتری جوشید، با بخار آب کتری چای نیز به ‌آرامی دم میکشد. پیشنهاد میکنیم مقاله راهنمای خرید چای ساز روهمی را مطالعه کنید.

راهنمای خرید انواع چای ساز روهمی روی هم

اگر می‌خواهید چای شما خوش‌طعم‌تر باشد، قاعدتاً این مدل از چای ساز روهمی می‌تواند به‌ خوبی نیاز شما را برطرف سازند.

البته به این نکته توجه داشته باشید که به واسطه روی ‌هم قرار گرفتن، ارتفاع این چای ساز ها بیشتر از حدود 35 سانتی‌متر است. سعی کنید که هنگام خرید پرفروش ترین و بهترین برند های چای ساز در انواع روی ‌هم، ارتفاع کابینت های خودتان را در نظر بگیرید تا مشکلی در ادامه برای شما پیش نیاید.

2- چای ساز صفحه ای (کنارهم)

چای‌ ساز صفحه ای (کنار هم) از دیگر انواع چای ساز ها می‌باشد که در برخی موارد با نام استند نیز شناخته می‌شود. در این چای ساز صفحه ای، برای کتری و قوری المنت‌های جداگانه‌ای تعبیه شده‌اند و همین موضوع باعث می‌شود تا با روشن شدن المنت، هم آب کتری داغ شود و هم چای دم بکشد. می‌توان گفت که از لحاظ ظاهری، این چای ساز صفحه ای گزینه زیباتری هستند. پیشنهاد میکنیم مقاله راهنمای خرید بهترین چای ساز صفحه ای را مطالعه کنید.

راهنمای خرید انواع چای ساز صفحه ای کنار هم

علاوه‌ بر این موضوع، ارتفاع این محصولات زیاد نیست و می‌توان به ‌راحتی آن ها را روی کابینت‌ یا درون آن‌ ها جای داد. اما به واسطه دم کشیدن چای با المنت، ممکن است که که شما بازه زمانی کمی برای مصرف چای داشته باشید زیرا بعد از گذشت مدت زمانی، رنگ و طعم چای موجود در این چای ساز ها تغییر پیدا می‌کند.

پس اگر به طعم اصیل و کلاسیک چای علاقه‌مند هستید، این نوع چای ساز صفحه ای گزینه‌ی عاقلانه برای شما نیستند. اما اگر می‌خواهید در سریع‌ترین زمان ممکن چای خوش ‌طعم و خوش‌ رنگی داشته باشید، استفاده از این چای ‌ساز کنار هم صفحه ای انتخاب خوبی است.

3- بررسی ویژگی های چای ساز سماوری

چای ساز سماوری از دیگر انواع پرطرف‌دار چای ساز ها در بازار می‌باشد که پرفروش ترین و بهترین برند های چای ساز به تولید آن میپردازند. همان طور که از نام این محصول پیداست، این نوع چای ‌ساز سماوری بسیار شبیه سماور هستند.

البته این چای ساز سماوری با چای ساز های روی هم نیز شباهت نسبتاً زیادی دارند. در این نوع چای ساز سماوری، باز هم کتری روی المنت قرار می‌گیرد. اما با این تفاوت که دیگر کتری به حالت یک پارچ طراحی نشده بلکه درست مانند یک سماور عمل می‌کند و دارای درپوش و شیر می‌باشد.

راهنمای خرید اننواع چای ساز سماوری بلاگ دومینو کالا

اما باز هم درست مانند چای ساز های روی‌ هم، قوری در بخش بالای کتری قرار می‌گیرد و با بخار آب، چای دم می‌کشد. پس در این نوع چای ساز ها نیز طعم چای کلاسیک و با کیفیت می‌باشد و می‌تواند برای چای خور های حرفه‌ای گزینه مناسبی باشد.

با توجه به تحقیقات انجام ‌شده، میانگین ارتفاع این‌ چای ساز ها 50 سانتی‌متر می‌باشد. پس شما حتماً باید قبل ‌از خرید این محصولات ارتفاع کابینت‌‌های خودتان اندازه بگیرید تا ببینید آیا این گزینه، گزینه مناسبی برای خرید می‌باشد یا خیر.

2 نوع جنس بدنه چای ساز:

راهنمای خرید 10 برند از بهترین چای ساز های ایرانی و خارجی

بعد از صحبت در رابطه با انواع متفاوت چای ساز هایی که به بازار عرضه می‌شوند، حال نوبت به صحبت در رابطه با انواع برند های محبوب چای ساز می‌رسد. بررسی برند های معروفی که به تولید این محصول می‌پردازند به شما کمک خواهد کرد که با توجه به سلیقه و خواسته‌ی خود گزینه‌ای را انتخاب کنید که دقیقاً به آن نیاز دارید.

این موضوع تاثیر بسیار زیادی در موفقیت خرید شما خواهد داشت و به شما کمک می‌کند تا بدون اتلاف وقت و هزینه، دقیقا محصولی را خریداری کنید که به آن نیاز دارید.

1- راهنمای خرید بهترین چای ساز برند تفال

برند تفال یکی از پرفروش ترین و بهترین برند های چای ساز می‌باشد که محصولات متنوعی را به بازار عرضه می‌کند. این شرکت، شرکتی فرانسوی است که به‌ صورت به ‌خصوص در زمینه تولید محصولات خانه و آشپزخانه تفال فعالیت دارد. ویژگی چای ساز برند تفال کیفیت عالی، تنوع محصولات، راحتی استفاده، رنگ‌بندی مناسب و همچنین طراحی شکل ظاهری مناسب محصولات می‌باشد.

راهنمای خرید انواع چای ساز تفال فرانسه

2- راهنمای خرید بهترین چای ساز برند میگل

از دیگر پرفروش ترین و بهترین برند های چای ساز، ما می‌توانیم به محصولات برند میگل اشاره کنیم. ویژگی اصلی محصولات این برند استفاده از بهترین مواد اولیه برای تولید آن ها می‌باشند. فاکتور هایی مانند تنوع بسیار بالا، دارای ضمانت و گارانتی بودن، وجود نمایندگی های معتبر و متنوع در سراسر کشور و کیفیت بالای این محصولات، باعث شده تا محصولات برند میگل گزینه مناسبی برای خرید چای ساز میگل باشند. علاوه ‌بر این موضوع، این برند یک برند ایرانی است. پس اگر به‌ دنبال حمایت از تولید داخلی هستید، تهیه محصولات این برند کار عاقلانه‌ای می‌باشد.

3- راهنمای خرید بهترین چای ساز برند بوش

برند بوش برندی کاملاً نام‌آشنا در زمینه تولید لوازم خانگی می‌باشد. نیاز به هیچ توضیحی نیست زیرا همه شما می‌دانید که با توجه به کیفیت بالای محصولات بوش، قاعدتاً چای ساز های این برند نیز از کیفیت فوق‌العاده‌ای برخوردارند.

راهنمای خرید بهترین و پرفروش ترین چای ساز بوش آلمان

اگر به‌ دنبال محصولات زیبا، بادوام صاحب نام هستید خرید چای ساز بوش گزینه مناسبی برای شما می‌باشند. علاوه ‌بر فاکتور هایی که پیشتر برای شما نام بردیم، محصولات این برند خوش عطر و طعم ترین چای ها را در اختیار شما قرار می‌دهند.

4- بهترین چای ساز کرکماز

برند کرکماز برندی است که به ‌تازگی در بازار ایران سر و صدای زیادی بپا کرده است. مهم‌ترین فاکتوری که باعث شده محصولات این برند از جمله؛ چای ساز کرکماز تا این حد پرطرف‌دار باشند، کیفیت بالا و قیمت پایین می‌باشد. شما بابت خرید این محصولات هزینه اضافی برای واردات نمی‌پردازید زیرا این برند ترکیه‌ای است و روند واردات از ترکیه کاملاً مسالمت‌آمیز است.

بهترین و پرفروش ترنی مدل های چای ساز کرکماز ترکیه ای

5- راهنمای خرید بهترین چای ساز برند فکر

برند فکر، برندی آلمانی می‌باشد که با استفاده از برترین تکنولوژی‌ های دنیا تولید شده ‌است. اگر به ‌دنبال یکی از با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار هستید، محصولات این برند از جمله؛ چای ساز فکر گزینه مناسبی برای شما می‌باشند.

راهنمای خرید بهترین چای ساز فکر fakir

6- چای ساز ایرانی برند ویداس

از دیگر پرفروش ترین و بهترین برند های چای ساز، می‌توانیم به محصولات برند ویداس اشاره کنیم. این محصولات، محصولات ایرانی هستند که با توجه به کیفیت بالا افراد زیادی را به سمت خودشان جذب کرده‌اند. طراحی زیبا، قیمت مقرون ‌به ‌صرفه و کیفیت بالا، به عنوان مزایای این چای ساز ویداس شناخته می‌شوند.

7- چای ساز ایرانی برند پارس خزر

اگر به ‌دنبال پرفروش ترین و بهترین برند های چای ساز داخلی هستید، محصولات برند پارس ‌خزر گزینه مناسبی برای شما می‌باشد. برند پارس خزر محصولاتش را با کیفیت بالا و تنوع مناسبی به بازار عرضه می‌کند. همین موضوع می‌تواند دست شما برای تهیه انواع متفاوت این محصولات باز کند. شما می‌توانید با جستجو انواع گوناگونی از این چای ساز پارس خزر را تهیه کنید که دقیقاً با توجه به نیاز شما ساخته ‌شده‌اند.

راهنمای خرید انواع چای ساز ایرانی برند پارس خزر

8- چای ساز برند دسینی

چای ساز دسینی از دیگر محصولات برند دسینی با کیفیت موجود در بازار می‌باشد. فاکتور هایی مانند سرعت جوش آمدن بالای آب، قابلیت تنظیم دما و همچنین وجود آپشن های گوناگون برای کنترل روند فعالیت این چای ساز دسینی، جزو مواردی هستند که چای ساز سینی را از محصولات دیگر متمایز می‌کنند.

9- چای ساز برند بیم

چای ساز بیم به واسطه کیفیت بالا و همچنین قیمت مقرون‌ به‌ صرفه، یکی از پرطرف‌دارترین محصولات برند بیم موجود در بازار می‌باشد. وجود دکمه‌های لمسی و زیبایی ظاهری، دو مورد از مواردی هستند که باعث شده‌اند این چای ساز بیم به محصولی رقابتی در بازار تبدیل شود.

10- چای ساز ناسا الکتریک

چای ساز ناسا الکتریک یک از با کیفیت ترین محصولات برند ناسا الکتریک موجود در بازار می‌باشد. جذابیت ظاهری، عدم اشغال فضای زیاد طراحی چشم نواز و استفاده از با کیفیت ترین مواد اولیه برای تولید به‌ عنوان ویژگی ‌های منحصر به ‌فرد این چای ساز ناسا الکتریک شناخته می‌شوند.

راهنمای خرید انواع چای ساز ناسا الکتریک بلاگ دومینو کالا

جمع بندی انتخاب بهترین برند و انواع چای ساز خارجی و ایرانی

ما در این مقاله سعی کردیم با راهنمای خرید پرفروش ترین و بهترین برند های چای ساز بپردازیم و نکاتی که در این زمینه مهم به ‌نظر می‌رسند را برای شما نام ببریم. این شما هستید که باید با توجه به اولویت‌های خود تعیین کنید که محصولات کدام برند برای خرید مناسب هستند.

فرقی نمی‌کند که شما کدامیک از محصولات نام ‌برده شده را انتخاب کرده‌اید، می‌توانید در فروشگاه دومینو کالا متنوع‌ترین انواع و جدیدترین چای ساز را تهیه نمایید و از آن‌ها بهره ببرید. اگر به‌ دنبال باکیفیت ترین محصولات هستید و می‌خواهید یک خرید اینترنتی بی‌دغدغه را داشته باشید، دومینو کالا انتخاب هوشمندانه‌ای می‌باشد.

برچسب ها: