آیا شما هم به نوشیدن چای علاقه دارید؟

آیا برای شما هم کیفیت و عطر چایی بسیار مهم است؟

آیا شما هم زمان کافی برای دم کردن چای ندارید؟

در گذشته برای دم کردن چای می بایست زمان زیادی را منتظر جوش آمدن سماور و کتری می ماندید اما امروزه با پیشرفت لوازم خانگی دیگر نیاز نیست که وقت خود را صرف آماده سازی چای کنید چرا که دستگاه هایی با نام چای ساز وارد بازار شده اند. پیشنهاد میکنیم مقاله راهنمای خرید چای ساز را مطالعه کنید.

امروزه دستگاه های چای ساز جزو کاربردی ترین محصولات در آشپزخانه به شمار می روند که با استفاده از نیروی برق راه اندازی می شوند و می توانند در کم ترین زمان ممکن چای را آماده کنند. چای ساز ها در مدل ها و طرح های زیادی تولید و روانه بازار شده اند؛ که از با کیفیت ترین و پر طرفدار ترین آن های می توان به چای ساز صفحه ای یا کنار هم اشاره کرد.

چای ساز صفحه ای یا کنار هم چیست؟

چای ساز های صفحه ای یا کنار هم را می توان یکی از معروف ترین انواع چای ساز ها دانست که کتری و قوری بر روی یک استند قرار می‌ گیرند. استند این چای ساز ها اکثراً لمسی بوده که می‌ توانید به راحتی یک لمس تنظیمات مورد نظرتان را اعمال کنید. همچنین برخی از چای ساز های صفحه ای مجهز به تایمر هستند که از جوشیدن چای بر روی صفحه آن جلوگیری کرده و بعد از مدتی به صورت اتوماتیک خاموش می شود.

این مدل از چای‌ ساز ها دارای استند صافی هستند که باعث می شود قوری و کتری در کنار هم قرار بگیرند و جریان الکتریسیته باعث جوش آمدن آب کتری می شود‌. برخی از چای‌ ساز های کنار هم مجهز به فناوری‌ های جدید مانند تایمر، فیلتر که به وسیله آن می توان قوری را تخلیه کرد و دکمه‌ استپ می باشند، همچنین در برخی از آن‌ ها درجه‌ تنظیم حرارت آب نیز تعبیه شده است.

10 نکته مهم در هنگام خرید چای ساز صفحه ای یا کنار هم

نوع چای ساز

نوع چای‌ ساز را براساس ذائقه خود انتخاب کنید اگر تازه استفاده از کتری و قوری را کنار گذشته‌ اید و قصد خرید چای‌ ساز دارید، مدل روهمی برای شما مناسب‌تر است. ولی اگر به ظاهر وسیله‌ های آشپزخانه خیلی اهمیت می‌ دهید نوع صفحه ای یا کنار هم معمولاً ظاهر شکیل‌ تری دارد، و انتخاب بهتری برای شما است. همچنین مدل صفحه ای انتخاب بهتری برای جهیزیه می باشد و می تواند جهیزیه شما را شیک تر نشان دهد.

بدنه چای ساز

نوع بدنه چای‌ ساز های صفحه ای معمولاً فلزی، پلاستیکی یا شیشه‌ای است. که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند و شما می توانید طبق سلیقه خود آن را خریداری کنید.

حجم چای ساز

چای ساز های کنار هم دارای حجم های مختلف و متفاوتی هستند و حتماً حجم کتری چای ساز صفحه ای را بر اساس تعداد و میزان استفاده خودتان انتخاب کنید.

درپوش چای ساز

این نکته را حتماً به‌ خاطر داشته باشید چای‌ سازی که انتخاب می‌ کنید در پوش کتری داشته باشد یا دارای درپوش قوری قابل استفاده برای کتری هم باشد. تا از ورود آلودگی و گرد و غبار به داخل آب جوش و چایی جلوگیری کند.

درپوش چایساز چگونه عمل می کند؟

نشانگر میزان آب چای ساز

در بیشتر چای ساز های صفحه ای نشانگر میزان آب وجود دارد، که این ویژگی میزان آب داخل کتری را نشان می‌ دهد.

صافی چای ساز

صافی دهانه کتری چای ساز از ورود رسوبات داخل کتری به لیوان چای و قوری جلو گیری می‌ کند. این صافی فلزی یا پلاستیکی است و در دو حالت ثابت و پرتابل در داخل کتری و جلوی دهانه خروجی آب قرار می‌ گیرد.

گرم نگهدارنده چای ساز

این قابلیت مهم درجه حرارت آب کتری را نزدیک به نقطه جوش نگه می‌ دارد. به این صورت که آب بخار می‌ شود ولی قل نمی‌ زند.

قطع کن خودکار چای ساز

خاموشی خودکار یا قطع‌ کن خودکار به شما کمک می‌ کند که بلافاصله بعد از به جوش آمدن آب کتری، در‌ صورتی‌ که در پوش آن بسته باشد یا قوری روی کتری قرار داشته باشد به حالت گرم‌ نگهدار در بیاید.

درجه حرارت چای ساز

تمامی چای ساز های صفحه ای دارای تنظیم درجه حرارت آب کتری می باشند و شما می توانید حرارت آب کتری را به صورت دستی تنظیم نمایید.

انتخاب بهترین مارک چای ساز

از بهترین مارک‌ های چای ساز ایرانی و خارجی می‌ توان به برند های میگل، بوش، فلر، پارس خزر، کرکماز، تکنو، دسینی، بیم، ناسا الکتریک، ویداس، تفال و … اشاره کرد که در ادامه پر فروش‌ ترین و بهترین چای ساز های صفحه ای موجود در بازار را معرفی می‌ کنیم تا شما در هنگام خرید، راحت تر و بهتر انتخاب خود را بکنید.

راهنمای خرید بهترین چای ساز صفحه ای ایرانی و خارجی

برند های متفاوت و زیادی در جهان و ایران اقدام به تولید چای ساز صفحه ای یا کنار هم کرده اند که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد و خاض خود را دارند؛ در ادامه قصد داریم 9 مدل از بهترین چای ساز های صفحه ای معروف را به شما معرفی کنیم

1- چای ساز صفحه ای بیم مدل TM2811 استیل

این چای ساز با توان قدرتمند 2000 وات آب را به سرعت به نقطه جوش رسانده و خیلی سریع و راحت انواع چای و دمنوش را برایتان آماده می کند. برای خرید چای ساز صفحه ای بیم مدل TM2811 از فروشگاه اینترنتی دومینو کالا

علاوه بر کیفیت ساخت بالا و عملکرد خوب محصول باید به طراحی مدرن و کاربر پسندی آن اشاره کنیم که فضای آشپزخانه تان را زیباتر می کند. جنس کتری از استیل و قوری از شیشه نشکن ساخته شده است. جنس کف داخل کتری و فیلتر تفاله گیر قوری نیز از استیل ضد زنگ می باشد. برای خرید انواع محصولات برند بیم به این صفحه از دومینو کالا مراجعه کنید.

توان مصرفی2000 وات
جنس بدنه کتریاستیل
ظرفیت کتری آب1.7 لیتر
جنس قوریشیشه مقاوم در برابر حرارت
ظرفیت قوری چای1.2 لیتر
صفحه کنترل لمسی (touch)دارد
سایر مشخصاتعملکرد گرم نگهدارنده
خاموش شدن خودکار
قابلیت تنظیم دما
دارای فیلتر تفاله گیر
چایساز بیم با قابلیت تنظیم دما مدل TM2811 از جنس استیل

2- چای ساز صفحه ای دسینی مدل 8008 شیشه ای

چای ساز دسینی مدل 8008 با توان مصرفی 2200 وات عملکرد فوق العاده ای را ارائه داده و با به جوش رساندن آب در حداقل زمان کمک می کند خیلی سریع انواع مختلف دمنوش و چای را آماده سازید. برای خرید چای ساز صفحه ای دسینی مدل 8008 را از فروشگاه اینترنتی دومینو کالا خریدرای کنید.

در طراحی این چای ساز Dessini مدل 8008 از یک پایه استفاده شده که کتری و قوری به صورت جداگانه اما در کنار هم بر روی آن قرار می گیرند. ابعاد محصول 24*24*35 سانتی متر و وزن آن در حدود 2 کیلوگرم می باشد. در ساخت اجزای بدنه از ترکیب شیشه پیرکس، استیل ضد زنگ و پلاستیک مستحکم استفاده شده است. جنس دستگیره های کتری و قوری از پلاستیک مقاوم در برابر حرارت می باشند تا دست را نسوزاند. برای خرید انواع محصولات برند دسینی به این صفحه دومینو کالا مراجعه کنید.

توان مصرفی2200 وات
جنس بدنه کتریشیشه پیرکس، استیل ضد زنگ و پلاستیک
ظرفیت کتری آب2 لیتر
جنس قوریشیشه و پلاستیک
ظرفیت قوری چای1.2 لیتر
صفحه کنترل لمسی (touch)دارد
سایر مشخصاتعملکرد گرم نگهدارنده
خاموش شدن خودکار
قابلیت تنظیم دما
قطع کن خودکار در صورت اتمام آب
چایساز دسینی مدل 8008 با قطع کن خودکار در صورت اتمام آب

3- چای ساز صفحه ای پارس خزر مدل گرمنوش

ظرفیت کتری در نظر گرفته شده برای چای ساز پارس خزر مدل گرم نوش، 1.7 لیتر بوده و ظرفیت قوری هم 0.7 لیتر می باشد که برای یک خانواده 5 نفره جوابگو است. برای جلوگیری از ریختن تفاله های چایی در درون لیوان از فیلتر مرغوب استیل استفاده شده است که می توانید پس از مصرف به راحتی آن را از دستگاه جدا کرده و مورد شست و شو قرار دهید.

همچنین جنس به کار رفته برای بدنه دستگاه از استیل نوع آبکاری بوده که زیبایی خیره کننده ای را به محیط آشپزخانه می دهد. علاوه بر این از قوری شکیل از جنس چینی آبکاری استفاده کرده است. همچنین جنس المنت های درونی مرغوب و از برند انگلیسی استیرکس می باشد. برای خرید انواع محصولات برند پارس خزر از دومینو کالا.

توان مصرفی2200 وات
جنس بدنه کتریاستیل
ظرفیت کتری آب1.7 لیتر
جنس قوریچینی آبکاری
ظرفیت قوری چای0.7 لیتر
صفحه کنترل لمسی (touch)دارد
سایر مشخصاتعملکرد گرم نگهدارنده
خاموش شدن خودکار
قابلیت تنظیم دما
دارای لامپ نشانگر سبز و نارنجی روی پایه برای نمایش وضعیت جوش
چایساز پارس خزر گرمنوش با صفحه کنترل لمسی و نمایش وضعیت جوش

4- چای ساز صفحه ای ناسا الکتریک مدل NS-502 استیل

چای ساز ناسا الکتریک NS-502 از جمله تولیدات موفق برند ناسا الکتریک به حساب می آید. این محصول به صورت قوری و کتری در کنار هم ساخته شده است. که این نوع طراحی برای یک چای ساز، بسیار جذاب و دیدنی می باشد. برای خرید این چای ساز ناسا الکتریک NS-502 از دومینو کالا خریداری کنید.

قوری این محصول شیشه ای می باشد. مزیت مهمی که قوری های شیشه ای دارند این است که می توانید رنگ دقیق چای را بررسی بکنید، علاوه بر این از میزان چای باقی مانده در قوری به خوبی آگاه خواهید شد. شیشه ای که بدنه ی این قوری را تشکیل می دهد، کاملا نشکن می باشد. به همین علت نیز در اثر حرارت مستقیم دستگاه، هرگز ترک نمی خورد و نمی شکند.

کتری این محصول ظرفیت بالا و معادل 1.7 لیتر دارد. جنس این کتری استیل ضد زنگ می باشد. که کاملا مقاوم و ضد ضربه و ضد زنگ می باشد. یکی از مهم ترین ویژگی های این چای ساز، این است که وقتی که آب کتری به نقطه ی جوش رسید، دستگاه به صورت کاملا خودکار و اتوماتیک، فعالیت خود را قطع می کند و وارد حالت گرم نگه دارنده می شود.

تا بدین ترتیب از سرد شدن چای جلوگیری بکند. این محصول به ترموستات نیز مجهز شده است که این ترموستات از نوع پدالی و دیجیتالی می باشد. برای خرید انواع محصولات برند ناسا الکتریک به این ثفحه از دومینو کالا مراجعه کنید.

توان مصرفی2000 وات
جنس بدنه کتریاستیل ضد زنگ
ظرفیت کتری آب1.7 لیتر
جنس قوریشیشه ای
ظرفیت قوری چای1.5 لیتر
صفحه کنترل لمسی (touch)دارد
سایر مشخصاتعملکرد گرم نگهدارنده
خاموش شدن خودکار
قابلیت تنظیم دما
دارای دفترچه راهنما

5- چای ساز صفحه ای تولیپس مدل TM-452 شیشه ای

چای ساز تولیپس TM-452 دارای توان مصرفی 2000 وات می باشد. که قدرت بسیار بالایی دارد و نشان می دهد می تواند به سرعت چای را آماده کند. جنس کتری این محصول شیشه ای و جنس قوری آن نیز شیشه ای می باشد. که هر دو از مقاومت بسیار بالایی برخوردارند. برای خرید چای ساز تولیپس TM-452 به این صفحه از دومبینو کالا مراجعه کنید.

ظرفیت کتری این محصول 1/7 لیتر و ظرفیت قوری آن نیز 1 لیتر می باشد. این محصول به سیستم گرم کن مجهز شده است. از آن جایی که دارای سیستم قطع کن خودکار نیز هست، وقتی چای ساز پس از آماده کردن چای خاموش شود، سرد نخواهد شد و کاملا تازه باقی خواهد ماند. از دیگر امکانات مهم این محصول چرخش 360 درجه می باشد که در هنگام آماده سازی چاي به خوبی می چرخد. برای خرید انواع محصولات برند تولیپس به این صفحه مراجعه کنید.

توان مصرفی2000 وات
جنس بدنه کتریشیشه ای
ظرفیت کتری آب1.7 لیتر
جنس قوریشیشه ای
ظرفیت قوری چای1 لیتر
صفحه کنترل لمسی (touch)دارد
سایر مشخصاتعملکرد گرم نگهدارنده
خاموش شدن خودکار
قابلیت تنظیم دما
چایساز تولیپس مدل TM-452 با عملکرد سیستم گرم نگهدارنده و چرخش 360 درجه

6- چای ساز صفحه ای ویداس مدل VIR_2110 شیشه ای

چای ساز ویداس مدل VIR_2110 دستگاهی با توان مصرفی 1800 وات می باشد. این مقدار از توان مصرفی بسیار بالا بوده و نشان دهنده ی قدرت و سرعت بالای این محصول در امر آماده سازی چای می باشد. برای خرید چای ساز ویداس مدل VIR_2110 به این صفحه از دومینو کالا مراجعه کنید.

کتری و قوری این محصول در کنار هم و روی یک صفحه ی گرم نگهدارنده قرار گرفته اند. این صفحه ی گرم نگهدارنده ضمن بخشیدن جلوه ای شیک و زیبا به این محصول، موجب می شود که محتویات کتری و قوری حتی پس از خاموش شدن چای ساز نیز داغ باقی بمانند.

کتری این محصول ظرفیتی برابر با 1.7 لیتر داشته و قوری آن نیز گنجایش 1 لیتری دارد. که می توان گفت در مجموع، ظرفیت این چای ساز بالا و مناسب می باشد. جنس بدنه ی کتری و قوری نیز از شیشه ی نشکن و ضد حرارت ساخته شده است که در برابر حرارت بالای دستگاه دچار ترک خوردگی، شکستگی و… نخواهند شد. برای خرید انواع محصولات برند ویداس به این صفحه ازر دومینو کالا مراجعه کنید.

توان مصرفی1800 وات
جنس بدنه کتریشیشه ای
ظرفیت کتری آب1.7 لیتر
جنس قوریشیشه ای
ظرفیت قوری چای1 لیتر
صفحه کنترل لمسی (touch)دارد
سایر مشخصاتعملکرد گرم نگهدارنده
خاموش شدن خودکار
قابلیت تنظیم دما
دارای دفترچه راهنما
چایساز ویداس مدل VIR_2110 با جنس بدنه شیشه ی نشکن و ضد حرارت

7- چای ساز و قهوه ساز صفحه ای کرکماز مدل Mia A353 استیل

چای ساز و قهوه ساز کرکماز Mia A353 یک دستگاه فوق العاده با طراحی و ساخت بسیار جذاب و منحصر به فرد می باشد. که توسط برند کرکماز تولید شده است. همان طور که می دانید این برند متعلق به کشور ترکیه می باشد. و ضمن تولید محصولات با کیفیت، تمامی محصولات خود را بر اساس طراحی های خاص و ظاهری شکیل به بازار عرضه می کند. برای خرید چای ساز صفحه ای کرکماز مدل Mia A353 از دومینو کالا به این صفحه مراجعه کنید.

شما می توانید به وسیله ی این دستگاه هم به تهیه ی چای در سریع‌ ترین زمان ممکن و هم به تهیه ی قهوه به بهترین شکل ممکن و ظرف مدت زمانی سریع بپردازید. به همین منظور می‌ توانیم بگوییم که این دستگاه کاملا کاربردی و مفید می باشد. و حضور آن در هر خانه‌ ای نعمت است.

از آن جایی که این محصول کاملاً برقی است و به وسیله ی انرژی مستقیم برق کار می کند، گرمای آن نیز توسط المنت های حرارتی مخفی تامین می شود. ظرفیت کتری این دستگاه برابر با 1.7 لیتر و ظرفیت قوری آن برابر با 1.1 لیتر می باشد.

کتری و قوری هر دو از جنس استیل ساخته شده‌ اند. که علاوه بر مقاومت و استحکام بالایی که دارند، از دوام مناسبی نیز برخوردار هستند و از ظاهری بسیار زیبا بهره می برند. برای خرید انواع محصولات برند کرکماز به این صفحه از دومینو کالا مراجعه کنید.

توان مصرفی چای ساز

توان مصرفی قهوه ساز
1600 وات

700 وات
جنس بدنه کتری و قهوه سازاستیل
ظرفیت کتری آب1.7 لیتر
جنس قوریاستیل
ظرفیت قوری چای1.1 لیتر
صفحه کنترل لمسی (touch)ندارد
سایر مشخصاتعملکرد گرم نگهدارنده
خاموش شدن خودکار
قابلیت تنظیم دما
دارای عملکرد بدون سیم
چایساز کرکماز مدل Mia-A353 دارای عملکرد بدون سیم

8- چای ساز صفحه ای تکنو مدل TE-986 شیشه ای

چای ساز تکنو TE-986 با توان مصرفی 2200 وات می‌تواند آب را در 3 تا نهایت 5 دقیقه به دمای جوش برساند. بدنه این چای ساز از استیل و شیشه شفاف ساخته شده که توانسته توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند. ضمنا رنگ آن مشکی میباشد. برای خرید چای ساز تکنو TE-986 به این صفحه از دومینو کالا مراجعه کنید.

TE-986 دارای قابلیت تنظیم دما (از دمای 50 الی 90 درجه سانتیگراد) بوده و به لطف آن می توان از چای مورد علاقه خود در بهترین درجه حرارت بهره برد. از دیگر قابلیت های این محصول می توان به چرخش 360 درجه و سینی مسطح لمسی به همراه نمایشگر دیجیتالی لمسی اشاره کرد که استفاده از دستگاه را آسانتر کرده اند.

ضمنا TE-986 به عملکرد خاموش شدن خودکار مجهز شده تا در زمان رسیدن به نقطه جوش به صورت اتوماتیک خاموش گردد. بدین ترتیب علاوه بر کاهش مصرف انرژی، مانع از فرسایش زودرس دستگاه نیز جلوگیری می شود. برای خرید انواع محصولات برند تکنو به این صفحه از دومینو کالا مراجعه کنید.

توان مصرفی2200 وات
جنس بدنه کتریشیشه ای
ظرفیت کتری آب1.5 تا 2.0 لیتر
جنس قوریشیشه ای
ظرفیت قوری چای1.0 تا 1.5 لیتر
صفحه کنترل لمسی (touch)دارد
سایر مشخصاتعملکرد گرم نگهدارنده
خاموش شدن خودکار
قابلیت تنظیم دما
دارای فیلتر تفاله گیر چای

9- چای ساز صفحه ای تفال مدل BK511 استیل

چای ساز تفال مدل TEFAL BK511 یکی از محصولات مورد علاقه این برند است. چای ساز تفال 1.7 لیتر با ظرفیت کافی آب گرم برای خانواده های پرجمعیت است. همچنین این دستگاه چای ساز دارای فیلتر چای در قوری است تا تفاله چای را فیلتر کند. این فیلتر هنگام ریختن چای راحتی زیادی را در اختیار کاربر قرار می دهد. برای خرید چای ساز تفال مدل TEFAL BK511 از دومینو کالا.

ویژگی خاموش شدن خودکار از نظر امنیتی بسیار مهم است. این ویژگی در صورت عدم وجود آب در کتری برای خاموش کردن دستگاه است. از دیگر ویژگی های این محصول ضدرسوب بودن آن است. برای خرید انواع محصولات برند تفال به این صفحه مراجعه کنید.

توان مصرفی2200 وات
جنس بدنه کتریاستیل ضد زنگ
ظرفیت کتری آب1.7 لیتر
جنس قوریشیشه ای
ظرفیت قوری چای1.2 لیتر
صفحه کنترل لمسی (touch)دارد
سایر مشخصاتعملکرد گرم نگهدارنده
خاموش شدن خودکار
قابلیت تنظیم دما
دارای فیلتر تفاله گیر چای
چایساز تفال مدل BK511 با فیلتر تفاله گیر چای

سخن آخر

مطمئماً تا قبل از مطالعه این مقاله فکر می کردید که انتخاب و خرید چای ساز صفحه ای یک کار پیش پا افتاده بوده اما در واقع باید به نکاتی که در بالا گفتیم دقت کنید تا خریدی به صرفه و هوشمندانه داشته باشید. همچنین ما تمامی چای ساز های کنار هم معروف، پر طرفدار و با کیفیت بالا را به شما معرفی کردیم تا در هنگام خرید محصول مورد نظرتان را خریداری کنید. لازم به ذکر است که بگوییم قبل از خرید چای ساز صفحه ای و کنار هم حتماً راجب به مکانی که قصد خرید از آن را دارید تحقیق کنید؛ که پیشنهاد ما به شما خرید از فروشگاه اینترنتی دومینو کالا می باشد.

خرید چای ساز صفحه ای یا کنار هم از فروشگاه اینترنتی دومینو کالا

شما برای خرید هر کدام از محصولات فوق فقط کافیست به فروشگاه اینترنتی دومینو کالا مراجعه کنید، تمامی چای ساز های صفحه ای با توضیحات کامل تر و قیمت مناسب تر در اختیار شما قرار خواهد گرفت. شما با خرید از دومینو کالا تجربه یک خرید امن و با کیفیت را خواهید داشت.

فروشگاه اینترنتی دومینو کالا

فروشگاه دومینو کالا در سال ١٣٩٠ با هدف ورود به عرصه محصولات داخلي در زمينه پخش محصولات الکتریکی خانگی فعاليت خود را آغاز نمود و امروزه بعد از گذشت سالها مي توانيم با افتخار با توجه به كيفيت بالا و خدمات پس از فروش و رضايت مشتريان، به عنوان يكي از پخش کنندگان بخش خصوصی در خدمت مشتريان عزيز باشيم.

برچسب ها: