اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی دستگاه های چای ساز جایگرین روش های قدیمی شده اند به طوری که در هر خانه ای یک دستگاه چای ساز وجود دارد. پیشنهاد می کنیم مقاله؛ راهنمای خرید چای ساز را مطالعه کنید.

دستگاه چای ساز چیست؟

دستگاه چای ساز وسیله ای است که به راحتی و در کم ترین زمان ممکن چای را آماده می کند، چای ساز ها در دو مدل روهمی و کنار هم طراحی و تولید شده اند اما چای ساز روهمی پر طرفدار تر و با کیفیت تر از چای ساز کنار هم است. اگر قصد خرید چای ساز روهمی را دارید و نمی دانید از دومینو کالا خریداری کنید و در ادامه انواع مدل ها را انتخاب کنید پس تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

چای ساز روهمی چیست؟

چای ساز روهمی با عنوان پر فروش ترین و ر طرفدار ترین چای ساز ها شناخته می شود که روی هم قرار می گیرند. در این نوع چای ساز کتری روی المنت قرار می گیرد، همچنین قوری بر روی کتری قرار گرفته و چای داخل آن با بخار آب کتری دم می کشد. ارتفاع این چای ساز ها نسبت به چای ساز کنار هم بیشتر است پس در هنگام خرید حتما ارتفاع کابینت های خود را در نظر بگیرید.

نکات مهم در خرید چای ساز روهمی

برای خرید چای ساز ابتدا می بایست نکاتی را مد نظرتان داشته باشید تا بتوانید محصولی با کیفیت و پر کاربرد را خریداری کنید؛ درهنگام خرید چای ساز روهمی حتماً به تک تک این نکات توجه داشته باشید تا چای ساز شما تا سالیان سال مانند روز اول کار کند.

جنس چای ساز

بدنه چای ساز های رو همی معمولاً از جنس شیشه پیرکس و مقاوم با استیل ضد زنگ ساخته شده است، تا در برابر ضربه و دما مقاوم باشد و به راحتی خراب نشود.

نشانگر میزان آب

اگر جنس چای ساز روهمی از پیرکس باشد به راحتی میزان آب داخل کتری قابل مشاهده است اما اگر جنس آن از استیل بود حتماً محصولی را خریداری کنید که دارای نشانگر سطح آب باشد و بتوانید حجم آب داخل آن را مشاهده کنید.

گرم نگهدارنده

حالت گرم نگهدارنده به این منظور است که همیشه آب و چای درون کتری و قوری نزدیک به دمای جوش نگه‌ داشته می‌ شود. تا همیشه چای برای استفاده شما آماده باشد، و همیشه چای داغ و گرمی را نوش جان کنید.

تایمر

وجود تایمر در چای‌ ساز باعث می‌ شود تا مدت‌ زمان دلخواه خود را برای خاموش شدن چای‌ ساز تعیین کنید. همچنین وجود این حالت می تواند ایمنی چای ساز روهمی را افزایش دهد.

تنظیم‌ کننده درجه حرارت

برخی از چای ساز های روهمی دارای تنظیم درجه حرارت هستند و شما می توانید با تنظیم کردن آن؛ حرارت آب جوش را کم و زیاد کنید.

قطع کن خودکار

سیستم قطع کن خودکار بلافاصله بعد از به جوش آمدن آب چای ساز روهمی به طور اتوماتیک چای‌ ساز را به حالت گرم نگهدار می‌ برد تا چای گرم نگه‌ داشته شود. و از خطرات احتمالی جلوگیری می کند.

حجم کتری چای ساز

حجم کتری چای ساز روهمی را حتماً بر اساس تعداد اعضای خانواده و به مقدار مورد نیاز خود انتخاب کنید، چرا که حجم پایین گاهی اوقات باعث دردسر می شود.

صافی کتری

بر جلوی دهانه کتری یک عدد صافی تعبیه شده است که، وظیفه صافی دهانه کتری جلوگیری از ورود رسوبات درون کتری به لیوان و قوری است. این صافی از جنس فلز یا پلاستیک بوده و به دو صورت پرتابل و ثابت درون کتری و جلوی دهانه خروجی آب قرار می‌ گیرد.

پایه ۳۶۰ درجه

داشتن پایه ۳۶۰ درجه در چای‌ ساز روهمی این امکان را فراهم می کند تا بتوانید کتری را در هر جهتی بر روی پایه قرار دهید.

توان مصرفی چای ساز

عمدتاً توان مصرفی بهترین چای ساز ها بین ۱۸۰۰ تا ۲۲۰۰ وات است. هر چه توان مصرفی بالا تر باشد بدون شک کیفیت و کارایی چای ساز روهمی بالا تر خواهد بود.

بهترین مارک چای ساز؛
از بهترین مارک‌ های چای ساز ایرانی و خارجی می‌ توان به برند های میگل، بوش، فلر، پارس خزر، کرکماز، تکنو، کالوات، فیلیپس، تولیپس، ویداس، سیماران، گوسونیک و هاردستون و … اشاره کرد که در ادامه پر فروش‌ ترین و بهترین چای ساز های موجود در بازار را معرفی می‌ کنیم تا شما در هنگام خرید، راحت تر و بهتر انتخاب خود را بکنید.

دومینو کالا

معرفی بهترین مدل های چای ساز روهمی ایرانی و خارجی

برند های متفاوت و زیادی در جهان و ایران اقدام به تولید چای ساز کرده اند که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد و خاض خود را دارند؛ در ادامه قصد داریم راهنمای خرید 27 مدل از بهترین چای ساز روهمی معروف را به شما معرفی کنیم

1- چای ساز کوخ مدل 2145

چای ساز کوخ یکی از جذاب ترین و با کیفیت ترین چای ساز های رو همی از برند معتبر و با کیفیت کوخ می باشد این چای ساز کوخ مدل 2145، با توان مصرفی 2200 وات و ظرفیت کتری 2.2 لیتری آب را در سریع ترین زمان ممکن به نقطه جوش می رساند.

این چای ساز حرفه ای باکیفیت ساخت بالا، طراحی مدرن و منحصر به فرد، امکانات پیشرفته و عملکرد عالی انتخابی ایده آل برای علاقه مندان به چای بوده بدنه چای ساز کوخ مدل 2145 نیز از استیل ضد زنگ و با کیفیت طراحی شده است و می تواند یک انتخاب عالی برای منزل و جهیزیه شما باشد. برای خرید انواع چای ساز کوخ به این صفحه دومینو کالا مراجعه کنید.

توان مصرفی2200 وات
جنس بدنه کتریاستیل
ظرفیت کتری آب2.2 لیتر
جنس قوریشیشه
ظرفیت قوری چای0.8 لیتر
جنس المنتاستیل ضد زنگ
سایر مشخصاتعملکرد گرم نگهدارنده
خاموش شدن خودکار
قابلیت تنظیم دما
چای ساز کوخ مدل 2145 با طراحی بدنه استیل ضدزنگ

2- چای ساز فلر مدل TS 190 روهمی

چای ساز فلر مدل TS 190 با توان مصرفی 1600 وات یک محصول شیک و کارآمد برند فلر است، کتری آن از جنس استیل ضد زنگ، قوری از شیشه و طراحی شفافی دارد. بنابراین می توانید به راحتی داخل قوری را ببینید و از میزان چای باقی مانده مطلع شوید. این شیشه فوق شفاف در برابر دمای بالا بسیار تا 170 درجه سانتی گراد از مقاومت بسیار خوبی برخوردار است. برای خرید چای ساز فلر مدل TS 190 روهمی از دومینو کالا به این صفحه مراجعه کنید.

این چای ساز از نوع ایستاده روی هم طراحی شده که در خوش عطر و طعم شدن چای بسیار موثر است. از آنجایی که سیم کتری به پایه متصل است، جا به جایی کتری به سهولت و آزادانه انجام می شود. طراحی پایه نیز به گونه ای است که کتری روی آن بتواند به صورت 360 درجه در تمام جهت بچرخد. برای خرید انواع چای ساز فلر به این صفحه مراجعه کنید.

توان مصرفی1600 وات
جنس بدنه کتریاستیل
ظرفیت کتری آب1.2 لیتر
جنس قوریشیشه
ظرفیت قوری چای0.8 لیتر
جنس المنتاستیل ضد زنگ
سایر مشخصاتخاموش ‌شدن خودکار پس از 3 ساعت پیوسته روشن بودن
سیستم محافظت در برابر کارکرد بدون آب کتری
دارای عملکرد گرم نگه داشتن کتری
چای ساز فلر مدل TS-190 دارای عملکرد گرم نگه داشتن کتری و چرخش 360 درجه

3- چای ساز رنکارد مدل RAN 541 روهمی

چای ساز رنکارد مدل ran-541 باکیفیت ساخت بالا، طراحی بسیار شیک، مدرن و رنگ بندی استیل و مشکی می تواند زیبایی خیره کننده ای به فضای آشپزخانه شما ببخشد. این چای ساز رنکارد مدل RAN 541 روهمی یا ایستاده طراحی شده که در خوش عطر و طعم شدن چای تاثیر بسزایی دارد. برای خرید انواع محصولات برند رنکارد به این صفحه مراجعه کنید.

بدنه کتری از جنس استیل و شیشه بسیار مقاوم به حرارت و بدنه قوری نیز از شیشه با کیفیت و نشکن ساخته شده است. همچنین دسته ‌های کتری و قوری از جنس پلاستیک محکم و عایق هستند که مانع از سوختن دست می شوند.

بر روی بدنه کتری و قوری اعدادی درج شده که میزان آب داخل آن ها را نشان می دهند. بر روی پایه دستگاه یک نمایشگر دیجیتالی، چراغ نشانگر و 4 دکمه فیزیکی جهت تنظیمات گوناگون شامل روشن/خاموش، افزایش و کاهش دما و تعیین زمان وجود دارد. برای خرید انواع چای ساز رنکارد از دومینو کالا بخرید.

توان مصرفی 1850-2200 وات
جنس بدنه کتریشیشه ای و استیل
ظرفیت کتری آب1.7 لیتر
جنس قوریشیشه
ظرفیت قوری چای0.8 لیتر
جنس المنتاستیل ضد زنگ
سایر مشخصاتخاموش ‌شدن خودکار پس از 3 ساعت پیوسته روشن بودن
سیستم محافظت در برابر کارکرد بدون آب کتری
دارای عملکرد گرم نگه داشتن کتری
شیشه مقاوم در برابر حرارت
چای ساز روهمی رنکارد مدل RAN-541 با سیستم محافظت در برابر کارکرد بدون آب کتری

4- چای ساز گوسونیک مدل GST-768 روهمی

چای ساز گوسونیک مدل GST-768 تولید شده توسط برند معروف و با کیفیت گوسونیک می باشد که با توان مصرفی 2200 وات در سریع ترین زمان ممکن آب را به نقطه جوش می رساند و سپس شما می توانید از آب جوشیده شده برای تهیه چایی استفاده کنید. برای خرید چای ساز گوسونیک مدل GST-768 روهمی با بهترین قیمت از دومینو کالا خریداری کنید.

بدنه چای ساز گوسونیک مدل GST-768 روهمی به صورت شیشه ای و شفاف طراحی شده است و شما می توانید میزان آب درون کتری و قوری را به راحتی مشاهده کنید. برای خرید انواع چای ساز گوسونیک را از دومینو کالا مشاهده کنید.

توان مصرفی2200 وات
جنس بدنه کتریشیشه ای و استیل
ظرفیت کتری آب1.7 لیتر
جنس قوریشیشه
ظرفیت قوری چای0.8 لیتر
جنس المنتاستیل ضد زنگ
سایر مشخصاتخاموش ‌شدن خودکار پس از 3 ساعت پیوسته روشن بودن
سیستم محافظت در برابر کارکرد بدون آب کتری
دارای عملکرد گرم نگه داشتن کتری
شیشه مقاوم در برابر حرارت
چای ساز گوسونیک روهمی با طراحی بدنه شیشه ای مدل GST-768

5- چای‌ ساز میگل مدل GTS 080 ایستاده روهمی

چایی ساز migel مدل GTS 080 یکی از محصولات شیک و خوش ساخت شرکت میگل می باشد. این چای‌ ساز میگل مدل GTS 080 ایستاده روهمی به صورت ایستاده و کتری و قوری بر روی هم طراحی شده است. کتری با نشانگر میزان آب از جنس شیشه مقاوم در برابر حرارت و قوری نیز از شیشه پیرکس ساخته شده اند. کتری بدون سیم می باشد و بر روی پایه ای با قابلیت چرخش 360 درجه قرار می گیرد.

پایه های ارگونومیکی چای ساز به قرارگیری کتری در هر زاویه ای کمک می کنند. محل جمع آوری سیم برق در زیر کفی است که به تمیز بودن محیط کمک شایانی می کند. برای خرید انواع چای ساز میگل به این صفحه دومینو کالا مراجعه کنید.

توان مصرفی1650 وات
جنس بدنه کتریشیشه ای و استیل
ظرفیت کتری آب2.5 لیتر
جنس قوریشیشه
ظرفیت قوری چای1 لیتر
جنس المنتاستیل ضد زنگ
سایر مشخصاتخاموش ‌شدن خودکار پس از 3 ساعت پیوسته روشن بودن
سیستم محافظت در برابر کارکرد بدون آب کتری
جوش آوری و گرم نگهداری (رنگ سبز هنگام گرم نگهداری و قرمز هنگام جوش آوری)
دارای عملکرد گرم نگهدارنده آب کتری با 165 وات
شیشه مقاوم در برابر حرارت
چای ساز میگل مدل GTS-080 با خاموش ‌شدن خودکار پس از 3 ساعت پیوسته روشن بودن

6- چای ساز کرکماز مدل CAYTEMA A331-08 روهمی استیل

چای ساز کرکماز مدل CAYTEMA A331-08 یکی از محصولات باکیفیت و زیبای برند کرکماز ترکیه است که به دلیل دارا بودن قابلیت های متنوع توانسته تجربه نوشیدن یک فنجان چای گرم با عطر و طعم واقعی را در منزل یا محل کار برایتان فراهم کند.

قدرت و توان این چای ساز کرکماز مدل CAYTEMA A331-08 روهمی استیل؛ 1600 وات بوده که آب را به سرعت به نقطه جوش رسانده و در مدت زمان کم انواع چای و دمنوش را برایتان آماده می کند.

کف داخل کتری از استیل ضد زنگ و جنس بدنه کتری نیز از استیل ضد زنگ حاوی 10 درصد نیکل و 18 درصد کروم ساخته شده است. این آلیاژها در استیل موجب مقاومت و زیبایی هر چه بیشتر بدنه می شود. جنس قوری از استیل و تفاله گیر داخلی آن نیز از استیل ساخته شده که از ریخته شدن تفاله چای به داخل لیوان جلوگیری می کند. برای خرید انواع چای ساز کرکماز از دومینو کالا به این صفحه مراجعه کنید.

توان مصرفی1600 وات
جنس بدنه کتری استیل ضد زنگ
ظرفیت کتری آب1.7 لیتر
جنس قوریاستیل ضد زنگ
ظرفیت قوری چای0.9 لیتر
جنس المنتاستیل ضد زنگ
سایر مشخصاتخاموش ‌شدن خودکار پس از 3 ساعت پیوسته روشن بودن
سیستم محافظت در برابر کارکرد بدون آب کتری
استیل ضدزنگ حاوی 10% نیکل و 18% کروم
قابلیت استفاده از درب برای قوری و کتری
دارای ترموستات ایمنی برای خاموش‌ شدن خودکار در صورت اتمام آب کتری
چای ساز کرکماز با جنس بدنه استیل ضدزنگ حاوی 10% نیکل و 18% کروم

7- چای ساز روهمی بیم مدل TM2813 شیشه ای

این چای ساز با توان قدرتمند 2000 وات به سرعت آب را به نقطه جوش رسانده و در کمترین زمان انواع چای و دمنوش ها را برایتان مهیا می سازدآماده می کند. برای خرید چای ساز روهمی بیم مدل TM2813 شیشه ای از دومینو کالا مراجعه کنید.

این چای ساز روهمی بیم مدل TM2813 شیشه ای طراحی بسیار زیبا و مدرنی دارد که جلوه خاصی به آشپزخانه تان می دهد. همچنین حس خوشایند نوشیدن چای تازه و دمنوش های خوشمزه را می توانید با آن تجربه کنید. برای خرید همه محصولات برند بیم به این صفحه دومینو کالا مراجعه کنید.

این چاساز به صورت روی هم طراحی شده و دارای المنت حرارتی مخفی می باشد. جنس کتری ترکیب شیشه مقاوم به حرارت و استیل، کف داخل کتری از استیل ضد زنگ و قوری از شیشه نشکن ساخته شده است. فیلتر تفاله گیر نیز از جنس استیل ضد زنگ است. برای خرید انواع چای ساز بیم از دومینو کالا مشاهده کنید.

توان مصرفی2000 وات
جنس بدنه کتریشیشه مقاوم به حرارت و استیل
ظرفیت کتری آب2.5 لیتر
جنس قوریشیشه نشکن
ظرفیت قوری چای1 لیتر
جنس المنتاستیل ضد زنگ
سایر مشخصاتخاموش ‌شدن خودکار پس از 3 ساعت پیوسته روشن بودن
سیستم محافظت در برابر کارکرد بدون آب کتری
دارای عملکرد گرم نگه داشتن کتری
تنظیم دما از ۳۰ تا ۹۵ درجه سانتیگراد
چای ساز بیم دارای المنت حرارتی مخفی مدل TM2813

8- دم آور پارس خزر روهمی مدل گرمنوش استیل

دم آور پارس خزر مدل گرمنوش یکی از مدل های جدید برند پارس خزر است که به دلیل حرارت بخار قوی خارج شده از کتری نوشیدنی را با عطر و طعم طبیعی آماده می کند. برای خرید دم آور پارس خزر روهمی مدل گرمنوش استیل خریداری کنید.

این دم آور پارس خزر روهمی مدل گرمنوش استیل با توان 2200 وات قادر است آب را در کمتر از 4 دقیقه جوش آورده که در نوع خود بسیار سریع و عالی می باشد. قطعات الکتریکی به کار رفته در دستگاه توسط برند Strix انگليس ساخته شده که نشان دهنده کیفیت ساخت بالای دستگاه می باشد. برای خرید انواع چای ساز پارس خزر از دومینو کالا خریداری کنید.

توان مصرفی2200 وات
جنس بدنه کتریاستیل ضد زنگ
ظرفیت کتری آب1.8 لیتر
جنس قوریچینی
ظرفیت قوری چای0.7 لیتر
جنس المنتاستیل ضد زنگ
سایر مشخصاتخاموش ‌شدن خودکار پس از 3 ساعت پیوسته روشن بودن
گارانتی 24 ماهه پارس خزر
دارای عملکرد گرم نگه داشتن کتری
جوش آوردن آب کمتر از 4 دقیقه
دم آور استیل پارس خزر مدل گرمنوش دارای عملکرد گرم نگه داشتن کتری

9- چای ساز روهمی تفال مدل BJ5095 استیل

چای ساز تفال مدل BJ5095 یکی از محصولات بسیار جذاب و پر کاربرد از برند معروف تفال بوده که قادر است با کمک برق آب را سریعا به جوش آورده و چای دلچسبی را به شما هدیه دهد.

این دستگاه چای ساز روهمی تفال مدل BJ5095 استیل دارای المنت با کیفیت بوده و توان مصرفی آن 1650 وات می باشد که قادر است در عرض فقط چند ثانیه آب را به جوش آورده و آماده تهیه چایی نماید. جنس بدنه دستگاه از استیل بوده و به صورت رو همی تولید و روانه بازار شده است. دارای یک عدد کتری با گنجایش 1.8 لیتری و یک عدد قوری 1 لیتری می باشد که نیاز یک خانواده تقریبا بزرگ و متوسط را جوابگو است. برای خرید انواع چای ساز تفال از دومینو کالا تهیه کنید.

توان مصرفی1650 وات
جنس بدنه کتریاستیل ضد زنگ
ظرفیت کتری آب1.8 لیتر
جنس قوریاستیل ضد زنگ
ظرفیت قوری چای1 لیتر
جنس المنتاستیل ضد زنگ
سایر مشخصاتخاموش ‌شدن خودکار پس از 3 ساعت پیوسته روشن بودن
قابلیت چرخش 360
دارای عملکرد گرم نگه داشتن کتری
چای ساز تفال مدل BJ5095 دارای المنت و توان مصرفی 1650

10- چای ساز فکر روهمی مدل Chaizen استیل

چای ساز فکر مدل Chaizen محصولی کاربردی و بسیار با کیفیت برند فکر می باشد. که می تواند در سریع ترین زمان ممکن یک چای خوش عطر، خوش رنگ و خوش طعم برای شما آماده کند. این چای ساز فکر روهمی مدل Chaizen استیل توسط برند فکر تولید شده است. که این برند این چای ساز را با طراحی بسیار زیبا و تنوع رنگ بالا تولید کرده است.

طراحی و ساخت این چای ساز فکر به صورت روی هم بوده و به همین علت فضای زیادی از آشپزخانه ی شما را اشغال نمی‌ کند. و کاملاً جمع و جور می باشد. کتری آن نیز روی یک صفحه ی گرم نگهدارنده قرار می‌ گیرد که این صفحه گرمای مورد نیاز چای ساز را فراهم می کند و پس از خاموش شدن دستگاه نیز تا مدت زمان مشخصی، چای و آب جوش را گرم نگه می دارد.

توان مصرفی1800 وات
جنس بدنه کتریاستیل ضد زنگ
ظرفیت کتری آب1.8 لیتر
جنس قوریاستیل ضد زنگ
ظرفیت قوری چای1 لیتر
جنس المنتاستیل ضد زنگ
سایر مشخصاتخاموش ‌شدن خودکار پس از 3 ساعت پیوسته روشن بودن
قابلیت چرخش 360
دارای عملکرد گرم نگه داشتن کتری
چایساز فکر مدل Chaizen با قابلیت صفحه گرم نگهدارنده و چرخش 360 درجه

11- چای ساز روهمی ویداس مدل VIR-2079 شیشه ای

چای ساز ویداس مدل VIR-2079 محصولی خوش ساخت و بسیار با کیفیت می باشد که توسط برند ایرانی ویداس تولید شده است. این چای ساز روهمی ویداس مدل VIR-2079 شیشه ای در دو رنگ مختلف مشکی و سفید تولید شده است. هر کدام از این رنگ ها جلوه ی بسیار شیک و زیبایی دارند و شما می توانید بر اساس سلیقه ی خود، مناسب ترین رنگ را انتخاب و خریداری کنید.

توان مصرفی این محصول برابر با 1880 وات می باشد، که این میزان از توان مصرفی بالا نشان دهنده ی سرعت بالای چای ساز می باشد. و می تواند در سریع ترین زمان ممکن چای را آماده کند. حرارت مورد نیاز این چای ساز از طریق المنت های حرارتی فراهم می شود. برای خرید انواع چای ساز ویداس از دومینو کالا خریداری کنید.

توان مصرفی1880 وات
جنس بدنه کتریشیشه ای
ظرفیت کتری آب1.7 لیتر
جنس قوریشیشه ای
ظرفیت قوری چای1 لیتر
جنس المنتاستیل ضد زنگ
سایر مشخصاتخاموش ‌شدن خودکار پس از 3 ساعت پیوسته روشن بودن
قابلیت چرخش 360
دارای عملکرد گرم نگه داشتن کتری
خاموشی خودکار, قفل ایمنی در پوش
چای ساز روهمی ویداس با خاموشی خودکار, قفل ایمنی در پوش مدل VIR-2079

12- چای ساز روی هم میجر مدل MTS090 شیشه ای

چای ساز میجر مدل MTS090 یک محصول بسیار کاربردی و زیبا است. که توسط برند ترکیه ای میجر تولید شده است. با استفاده از این دستگاه چای ساز روی هم میجر مدل MTS090 شیشه ای دیگر نیازی به صرف وقت طولانی برای آماده سازی چای نخواهید داشت. چون سرعت آن بسیار بالا می باشد و در مدت زمانی سریع، نوشیدنی شما را آماده می کند. توان مصرفی این محصول معادل 2200 وات می باشد. این میزان بالا از توان مصرفی نیز قطعا نقش مهمی در سرعت عمل بالای این چای ساز دارد.

کتری و قوری این محصول، قابلیت چرخش 360 درجه را داشته و به صورت بی سیم نیز قابل استفاده هستند. همین امر موجب می شود تا روند استفاده از این چای ساز برای شما آسان تر باشد. بدنه ی این محصول دارای نشانگر میزان آب نیز می باشد. برای خرید انواع چای ساز میجر را از دومینوکالا خریداری کنید.

توان مصرفی2200 وات
جنس بدنه کتریشیشه ای
ظرفیت کتری آب2.5 لیتر
جنس قوریشیشه ای
ظرفیت قوری چای1 لیتر
جنس المنتاستیل ضد زنگ
سایر مشخصاتخاموش ‌شدن خودکار پس از 3 ساعت پیوسته روشن بودن
قابلیت چرخش 360
دارای عملکرد گرم نگه داشتن کتری
چای ساز میجر دارای عملکرد گرم نگه داشتن کتری مدل MTS-090

13- چای ساز روهمی ناسا الکتریک NS-523 شیشه ای

چای ساز ناسا الکتریک NS-523 یک چای ساز بسیار کاربردی و با کیفیت برند ناسا الکتریک می باشد که به صورت روی هم طراحی شده است. به همین علت فضای زیادی را اشغال نمی کند و از جذابیت ظاهری بسیار بالایی برخوردار می باشد. این چای ساز روهمی ناسا الکتریک NS-523 شیشه ای دارای ترموستات می باشد که ترموستات آن از نوع پدالی است.

دسته های این چای ساز بسیار مستحکم هستند و از جنس پلاستیک ساخته شده اند. به همین منظور عایق بسیار مناسبی در برابر حرارت به حساب می آیند. جنس بدنه ی کتری از شیشه ی پیرکس و پلاستیک مقاوم در برابر حرارت ساخته شده است.

این شیشه ی پیرکس در مقابل دمای بالای چای ساز، به هیچ عنوان دچار ترک خوردگی و شکستگی نخواهد شد. ظرفیت کتری نیز برابر با 2 لیتر می باشد که میزان نسبتا مناسب و بالایی به حساب می آید. جنس قوری این چای ساز نیز از شیشه ی پیرکس ساخته شده است و گنجایش آن هم برابر با 1 لیتر می باشد که میزان نسبتا مناسبی است. برای خرید انواع چای ساز ناسا الکتریک از دومینو کالا خریداری کنید.

توان مصرفی1800 وات
جنس بدنه کتریپلاستیک مقاوم در برابر حرارت و شیشه از جنس پیرکس
ظرفیت کتری آب2 لیتر
جنس قوریشیشه ای
ظرفیت قوری چای1 لیتر
جنس المنتاستیل ضد زنگ
سایر مشخصاتخاموش ‌شدن خودکار پس از 3 ساعت پیوسته روشن بودن
قابلیت چرخش 360
دارای عملکرد گرم نگه داشتن کتری
قابلیت کنترل دما با سوییچ بخار
چای ساز ناسا الکتریک با قابلیت کنترل دما با سوییچ بخار مدل NS-523

14- چای ساز روهمی فیلیپس مدل HD7301

چای ساز فیلیپس مدل HD7301 یک چای ساز خوش‌ ساخت می باشد که دارای امکانات بالایی نیز هست. برند تولید کننده ی این محصول برند فیلیپس بوده که این برند از اعتبار نسبتاً بالایی برخوردار است و لوازم برقی مناسبی را تولید می‌ کند. که این لوازم برقی در سر تا سر جهان خریداران زیادی را به خود اختصاص داده اند.

این چای ساز روهمی فیلیپس مدل HD7301 که به شکل روی هم طراحی شده است شامل یک عدد کتری و قوری می باشد. رنگ بدنه ی آن مشکی بوده و جنس تشکیل دهنده ی بدنه ی قوری این چای ساز از شیشه ی مقاوم در برابر حرارت تشکیل شده است و جنس بدنه ی کتری این چای ساز نیز از پلاستیک مستحکم ساخته شده است. قوی این چای ساز به همراه خود یک عدد فیلتر تفاله گیر دارد که موجب صاف شدن چای می شود.

این محصول به وسیله ی انرژی مستقیم برق کار می کند و به همین علت نیز دارای یک سیم برق با طول 1 متر می باشد. کتری این چای ساز قابلیت چرخش 360 درجه دارد و این قابلیت به برداشتن آسان تر کتری کمک می کند. برای خرید انواع چای ساز فیلیپس به این صفحه مراجعه کنید.

توان مصرفی1700 وات
جنس بدنه کتریپلاستیک فشرده
ظرفیت کتری آب1.9 لیتر
جنس قوریشیشه ای
ظرفیت قوری چای0.9 لیتر
جنس المنتاستیل ضد زنگ
سایر مشخصاتخاموش ‌شدن خودکار پس از 3 ساعت پیوسته روشن بودن
دارای عملکرد گرم نگه داشتن کتری
دارای فیلتر ضدرسوب متحرک
دفترچه راهنما
چایساز فیلیپس مدل HD7301 دارای فیلتر ضدرسوب متحرک

15- چای ساز روهمی بلزا مدل 21103 استیل

چای ساز بلزا مدل 21103 یک محصول بسیار کاربردی می باشد که حضور آن در هر خانه ای می تواند کارساز باشد. چون این چای ساز روهمی بلزا مدل 21103 استیل می تواند در سریع ترین زمان ممکن چای را برای شما آماده کند. و در نتیجه نیازی نیست که مدت زمان زیادی را صرف انتظار برای آماده شدن چای بکنید. برای خرید همه محصولات برند بلزا از دومینو کالا تهیه کنید.

این محصول دارای قابلیت خاموش شدن خودکار است. این قابلیت زمانی فعال می شود که چای ساز، چای شما را آماده کند و به محض آماده شدن چای، دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش خواهد شد. این خاموش شدن خودکار علاوه بر حفظ سلامت موتور دستگاه به کاهش مصرف برق نیز کمک شایانی می کند.

میزان توان مصرفی در این محصول برابر با 1650 وات است. این مقدار از توان مصرفی بالا بوده و نشان می‌ دهد که این چای ساز می تواند با سرعتی بسیار بالا نوشیدنی شما را آماده کند. و در عین حال، مصرف برق بسیار پایینی دارد. برای خرید انواع چای ساز بلزا به این صفحه مراجعه کنید.

توان مصرفی1650 وات
جنس بدنه کتریاستیل ضد زنگ
ظرفیت کتری آب2 لیتر
جنس قوریاستیل ضد زنگ
ظرفیت قوری چای0.7 لیتر
جنس المنتاستیل ضد زنگ
سایر مشخصاتخاموش ‌شدن خودکار پس از 3 ساعت پیوسته روشن بودن
دارای عملکرد گرم نگه داشتن کتری
سیستم اتوماتیک دم کردن چای
دارای صافی استیل ضد زنگ قوری
سنسور الکترونیکی (از حالت جوش تبدیل به گرم نگهدارنده)
چای ساز بلزا مدل 21103 با سیستم اتوماتیک دم کردن چای

16- چای ساز روهمی جانتک مدل TM070 شیشه ای

چای ساز TM070 یکی از جذاب ترین و با کیفیت ترین محصولات برند جانتک بوده که شامل یک کتری و قوری و یک پایه است. جنس کتری Glass با حجم 2.5 لیتر و قوری از جنس شیشه با حجم 1.1 لیتر می‌ باشد. فیلتر قوری از جنس استیل ضد زنگ که تفاله‌ چای و دمنوش را از نوشیدنی جدا می‌ کند. برای خرید چای ساز روهمی جانتک مدل TM070 شیشه ای به این صفحه دومینو کالا مراجعه کنید.

پایه این چای ساز به گونه‌ ای طراحی شده که قابلیت چرخش 360 درجه را دارد که این قابلیت امکان آسیب به چای ساز را کمتر می‌ کند. محل قراری گیری قوری بر روی کتری تعبیه شده است. این مدل دارای یک چراغ به صورت نوار بر روی کتری می باشد که در حال دم کردن به رنگ آبی و در حالت جوشیدن آب به رنگ قرمز در می آید. برای خرید انواع چای ساز جانتک به این صفحه دومینو کالا مراجعه کنید.

توان مصرفی1850 وات
جنس بدنه کتریشیشه ای
ظرفیت کتری آب2.5 لیتر
جنس قوریشیشه ای
ظرفیت قوری چای1 لیتر
جنس المنتاستیل ضد زنگ
سایر مشخصاتخاموش ‌شدن خودکار پس از 3 ساعت پیوسته روشن بودن
دارای عملکرد گرم نگه داشتن کتری
سیستم اتوماتیک دم کردن چایی
چای ساز جانتک دارای فیلتر قوری از جنس استیل ضد زنگ مدل TM070

17- چای ساز روهمی بوش مدل TTA5883

چای ساز بوش مدل BOSCH TTA5883، محصولی از شرکت معروف بوش و کشور چین است. با این چای ساز به راحتی می توانید چای و انواع دمنوش را در مدت زمان کمی تهیه کنید.

این چای ساز روهمی بوش مدل TTA5883 با ظرفیت کتری و قوری به ترتیب ۷/۱ و ۸/۰ لیتر و توان مصرفی ۱۸۰۰ وات در رنگ استیل ارائه شده است. ظرفیت مناسب، مقاومت بالا در برابر حرارت، سرعت و دیگر ویژگی های این چای ساز سبب افزایش کیفیت آن و هم چنین افزایش رضایت مصرف کنندگان این محصول شده است. برای خرید انواع چای ساز بوش به این صفحه دومینو کالا مراجعه کنید.

توان مصرفی1850 وات
جنس بدنه کتریاستیل ضد زنگ
ظرفیت کتری آب1.7 لیتر
جنس قوریاستیل ضد زنگ
ظرفیت قوری چای0.8 لیتر
جنس المنتاستیل ضد زنگ
سایر مشخصاتخاموش ‌شدن خودکار پس از 3 ساعت پیوسته روشن بودن
دارای عملکرد گرم نگه داشتن کتری
دارای صافی توری بسیار ریز داخل قوری
چای ساز بوش مدل TTA5883 با صافی توری بسیار ریز داخل قوری

18- چای ساز روهمی تولیپس مدل TM-459 شیشه ای

چای ساز تولیپس TM-459 یک قوری و کتری سرهم است که کاربرد فراوانی دارد. و می توان به وسیله ی آن به سرعت یک چای با کیفیت و خوش عطر تهیه کرد. این محصول از برند ایرانی توليپس تهیه شده است که دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد.

ظرفیت قوری این چای ساز روهمی تولیپس مدل TM-459 شیشه ای؛ برابر با یک لیتر و ظرفیت کتری آن نیز 1/7 لیتر است. جنس قوری و کتری هر دو از شیشه می باشد. که بسیار مقاوم هستند و ضد خط و خش و نشکن می باشند. و در برابر حرارت بالا، واکنشی نشان نمی دهند.

این محصول به یک عدد صافی تفاله گیر نیز مجهز شده است که وجود این صافی باعث می شود تا تفاله ها و مواد اضافه ی چای در صافی قرار بگیرند و آسیبی به دستگاه وارد نکنند. و از آن مهم تر شما یک چای خالص و بدون تفاله را تهیه خواهید کرد که کیفیت بالایی دارد. برای خرید انواع چای ساز تولیپس به این صفحه مراجعه کنید.

توان مصرفی2000 وات
جنس بدنه کتریاستیل و شیشه ای
ظرفیت کتری آب1.7 لیتر
جنس قوریشیشه ای
ظرفیت قوری چای1 لیتر
جنس المنتاستیل ضد زنگ
سایر مشخصاتخاموش ‌شدن خودکار پس از 3 ساعت پیوسته روشن بودن
دارای عملکرد گرم نگه داشتن کتری
دارای صفحه کنترل لمسی (touch)
چای ساز روهمی تولیپس مدل TM-459 دارای صفحه کنترل لمسی

19- چای ساز سخنگو روهمی کاراجا مدل Robotea

چای ساز سخنگو کاراجا مدل Robotea یک چای ساز بسیار با کیفیت است که دارای قابلیت های جذاب و منحصر به فرد می باشد. مهم ترین قابلیت این چای ساز سخنگو روهمی کاراجا مدل Robotea این است که سخنگو بوده و در نتیجه وقتی که چای شما را آماده کرد، با یک اخطار صوتی تحت عنوان «من چای را دم کردم لذت ببر!» شما را از این اتفاق آگاه خواهد کرد. تا بتوانید از چای تازه دم استفاده داشته باشید. برای خرید انواع محصولات برند کاراجا به این صفحه مراجعه کنید.

علاوه بر این یکی دیگر از مهم ترین ویژگی هایی که این چای ساز را نسبت به سایر چای ساز های موجود در بازار منحصر به فرد می کند، این است که تمامی چای های این محصول با تکنیک تقطیر را آماده می شوند.

در نتیجه این اتفاق سبب می‌ شود که چای با کیفیت بهتر آماده شود و شما یک نوشیدنی سالم را نوش جان کنید. زیرا وقتی که چای با روش تقطیر آماده شود دوام بیشتری دارد و از سلامت بیشتری نیز برخوردار می باشد. برای خرید انواع چای ساز کاراجا به این صفحه مراجعه کنید.

توان مصرفی2500 وات
جنس بدنه کتریپلاستیک بی ضرر فاقد Bpa
ظرفیت کتری آب1.5 لیتر
جنس قوریشیشه ای
ظرفیت قوری چای0.8 لیتر
جنس المنتاستیل ضد زنگ
سایر مشخصاتخاموش ‌شدن خودکار پس از 3 ساعت پیوسته روشن بودن
دارای عملکرد گرم نگه داشتن کتری
تنظیم دمای آب به صورت دستی و خودکار
سخنگو و هوشمند
چای ساز سخنگو کاراجا مدل Robotea با قابلیت تکنیک تقطیر

20- چای ساز روهمی ایتالوکس مدل LXT2180 شیشه ای

چای ساز روهمی ایتالوکس مدل LXT2180 از جمله محصولات کاربردی و با کیفیت برند معتبر ایتالوکس به حساب می‌ آید. که دارای توان مصرفی 1800 وات است. و به وسیله ی المنت های حرارتی با انرژی مستقیم برق کار می کند. و از موتور قدرتمند و بسیار پر سرعت بهره می‌ برد. که وجود این موتور قدرتمند باعث می‌ شود تا عملکرد چای ساز در سریع‌ ترین زمان ممکن اتفاق بیفتد و شما بتوانید طی مدت زمان کوتاهی یک چای خوش عطر و خوش رنگ را تهیه کنید. برای خرید چای ساز روهمی ایتالوکس مدل LXT2180 شیشه ای به این ثفحه مراجعه کنید.

این محصول مجهز به صفحه ی گرم نگهدارنده می باشد که کتری روی این صفحه قرار می‌ گیرد. در قسمتی از این صفحه گرم نگهدارنده مشاهده می کنید که کنترل پنل لمسی وجود دارد. و می توانید تنظیمات مختلف این محصول را به وسیله ی این کنترل پنل لمسی انجام دهید. و مهمترین ویژگی آن این است که قابلیت تنظیم دما را دارا می باشد.

این ویژگی در چای ساز های معدودی وجود دارد و وجود آن در این دستگاه جزو مزیت های مهم به حساب می آید. برای خرید انواع چای ساز ایتالوکس از دومینو کالا به این صفحه مراجعه کنید.

توان مصرفی1800 وات
جنس بدنه کتریاستیل و شیشه
ظرفیت کتری آب2.5 لیتر
جنس قوریشیشه ای
ظرفیت قوری چای1 لیتر
جنس المنتاستیل ضد زنگ
سایر مشخصاتخاموش ‌شدن خودکار پس از 3 ساعت پیوسته روشن بودن
دارای عملکرد گرم نگه داشتن کتری
تنظیم دمای آب به صورت دستی و خودکار
دارای صفحه لمسی
قابلیت تنظیم درجه حرارت
چای ساز ایتالوکس با تنظیم دمای آب به صورت دستی و خودکار

21- چای ساز روهمی داتیس مدل ۱۱۰ شیشه ای

چای ساز داتیس مدل ۱۱۰ یک چای ساز رو هم بسیار با کیفیت می باشد. که توسط برند ایرانی داتیس تولید شده است. این برند در زمینه ی تولید انواع لوازم خانگی جزو برند های معتبر و موفق ایرانی به حساب می آید. که محصولات مناسب و با کیفیت را تولید می‌ کند.

حضور این چای ساز روهمی داتیس مدل ۱۱۰ شیشه ای در هر منزل و آشپز خانه می تواند نقش بسیار مفیدی داشته باشد زیرا کمک می‌ کند که بتوانید در کوتاه‌ ترین زمان ممکن یک چای خوش عطر و خوش طعم را آماده کنید. این چای ساز داتیس به چراغ نشانگر نیز مجهز شده است و حین جوش آمدن آب چراغ نشانگر روشن خواهد شد و شما را از این اتفاق آگاه می کند.

توان مصرفی1650 وات
جنس بدنه کتریشیشه ای
ظرفیت کتری آب2.5 لیتر
جنس قوریشیشه ای
ظرفیت قوری چای1.2 لیتر
جنس المنتاستیل ضد زنگ
سایر مشخصاتخاموش ‌شدن خودکار پس از 3 ساعت پیوسته روشن بودن
دارای عملکرد گرم نگه داشتن کتری
تنظیم دمای آب به صورت دستی و خودکار
دارای دفترچه راهنما
چای ساز روهمی داتیس مجهز به چراغ نشانگر مدل 110

22- چای ساز روهمی راسل مدل R-1400 شیشه ای

توان مصرفی این چای ساز روهمی راسل مدل R-1400 شیشه ای در زمان جوش برابر با 1900 وات بوده و در وقتی که در حالت ریز جوش قرار دارد توان مصرفی 150 وات را تجربه می کند. برای خرید محصولات برند راسل به این صفحه مراجعه کنید.

جنس بدنه ی کتری و قوری این محصول از شیشه پیرکس ساخته شده است. که در برابر حرارت کاملا مقاوم هستند و دچار ترک و یا شکستگی نمی‌ شوند. ظرفیت قوری این چای ساز راسل برابر با یک لیتر ظرفیت کتری آن برابر با دو لیتر می باشد.

توان مصرفی1900 وات
جنس بدنه کتریپیرکس
ظرفیت کتری آب2 لیتر
جنس قوریپیرکس
ظرفیت قوری چای1 لیتر
جنس المنتاستیل ضد زنگ
سایر مشخصاتخاموش ‌شدن خودکار پس از 3 ساعت پیوسته روشن بودن
دارای عملکرد گرم نگه داشتن کتری
تنظیم دمای آب به صورت دستی و خودکار
دارای المنت حرارتی مخفی

23- چای ساز روهمی کالوات مدل HA1010 شیشه ای

چای ساز کالوات مدل HA1010 از جمله محصولاتی می باشد که کاربرد بسیار زیادی دارد و از کیفیت ساخت بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد. این چای ساز روهمی کالوات مدل HA1010 شیشه ای به صورت کتری و قوری روی هم ساخته و طراحی شده است. به همین علت نیز از ظاهری جذاب برخوردار است و علاوه بر این، فضای زیادی را نیز اشغال نمی کند.

جنس بدنه ی کتری و قوری از شیشه ی پیرکس ساخته شده است. و به همین علت مقاومت و استحکام فوق العاده بالایی را شامل می شوند. و در برابر حرارت مستقیم و شدید، دچار آسیب نخواهند شد. برای خرید محصولات برند کالوات به این صفحه مراجعه کنید.

روی بدنه این کتری نشانگر سطح آب وجود دارد، تا شما بتوانید به وسیله ی این نشانگر، از میران آب باقی مانده در کتری آگاه شوید. و در صورت خالی شدن، بتوانید به سرعت کتری را پر از آب بکنید. این چای ساز به قابلیت چرخش 360 درجه نیز مجهز شده است که این قابلیت موجب سهولت در استفاده از آن خواهد شد. برای خرید انواع چای ساز کالوات به این صفحه مراجعه کنید.

توان مصرفی1500 تا 2000 وات
جنس بدنه کتریپیرکس
ظرفیت کتری آب2 لیتر
جنس قوریپیرکس
ظرفیت قوری چای1 لیتر
جنس المنتاستیل ضد زنگ
سایر مشخصاتخاموش ‌شدن خودکار پس از 3 ساعت پیوسته روشن بودن
دارای عملکرد گرم نگه داشتن کتری
تنظیم دمای آب به صورت دستی و خودکار
قطع کن خودکار در صورت اتمام آب
چای ساز کالوات مدل HA1010 مجهز به قطع کن خودکار در صورت اتمام آب

24- چای ساز روهمی دسینی مدل KD-3003 شیشه ای

چای ساز دسینی مدل KD-3003 جزو محصولات کاربردی و بسیار با کیفیت از برند دسینی محسوب می‌ شود. که می‌ توانید به وسیله آن در سریع ترین زمان ممکن چای آماده بکنید. ساختار این چای ساز روهمی دسینی مدل KD-3003 شیشه ای به گونه ای است که کتری و قوری روی هم قرار دارند و چای ساز روی هم محسوب می شود.

جنس بدنه ی کتری این محصول از شیشه ساخته شده است و ظرفیت این کتری نیز برابر با دو و نیم لیتر می باشد. این میزان از ظرفیت موجب می شود تا در مواقع داشتن مهمان بتوانید با خیالی راحت از این چای ساز استفاده کنید.

جنس بدنه ی قوری این محصول از شیشه پیرکس تشکیل شده است. که این شیشه پیرکس در برابر حرارت بالای چای ساز مقاوم است و هرگز دچار شکستگی و ترک نخواهد شد. ظرفیت این قوری هم برابر با یک لیتر است. این مقدار از ظرفیت، میزان نسبتاً بالایی به حساب می آید. برای خرید انواع چای ساز دسینی از دومینو کالا به این صفحه مراجعه کنید.

درون این قوری یک عدد فیلتر وجود دارد که این فیلتر به صاف شدن چای شما کمک شایانی می‌ کند. جنس آن نیز از استیل ضد زنگ ساخته شده است. که همین امر موجب می‌ شود تا شما بتوانید با خیالی راحت فیلتر را در مواقع لزوم شستشو دهید و نگران آسیب دیدن آن و یا زنگ زدگی نباشید.

توان مصرفی1500 وات
جنس بدنه کتریشیشه ای
ظرفیت کتری آب2.5 لیتر
جنس قوریپیرکس
ظرفیت قوری چای1 لیتر
جنس المنتاستیل ضد زنگ
سایر مشخصاتخاموش ‌شدن خودکار پس از 3 ساعت پیوسته روشن بودن
دارای عملکرد گرم نگه داشتن کتری
تنظیم دمای آب به صورت دستی و خودکار
قطع کن خودکار در صورت اتمام آب
دارای پنل دیجیتال لمسی

25- چای ساز روهمی بلانزو مدل BTM2190 شیشه ای

چای ساز بلانزو BTM2190 محصولی بسیار با کیفیت می باشد. برند بلانزو متعلق به کشور چین است. اما محصولات تولید شده توسط آن کیفیت ساخت بسیار بالایی را دارا می باشند و به همین علت فروش موفقی را تجربه کرده اند.

این چای ساز روهمی بلانزو مدل BTM2190 شیشه ای دارای کتری با ظرفیت 2.3 لیتر می باشد که بسیار گنجایش بالایی دارد. و کمک می کند شما بتوانید مقدار بالایی از نوشیدنی را آماده کنید. جنس این کتری از شیشه ی پیرکس ساخته شده است.

به همین علت در اثر حرارت و گرما دچار آسیب و شکستگی نمی شود. و کاملا مقاوم و نشکن می باشد. علاوه بر این، یک عدد قوری نیز به همراه این چای ساز وجود دارد که جنس این قوری هم مانند کتری از شیشه ی پیرکس ساخته شده است و کاملا نشکن و مقاوم است. ظرفیت قوری نیز برابر با 1.2 لیتر می باشد.

این قوری دارای یک عدد صافی نیز هست. که جنس این صافی از فولاد ضد زنگ ساخته شده است و در نتیجه هرگز دچار زنگ زدگی نمی‌ شود و دوام و طول عمر بالایی دارد. برای خرید انواع چای ساز بلانزو به این صفحه مراجعه کنید.

توان مصرفی1800 وات
جنس بدنه کتریشیشه ای
ظرفیت کتری آب2.3 لیتر
جنس قوریشیشه ای
ظرفیت قوری چای1.2 لیتر
جنس المنتاستیل ضد زنگ
سایر مشخصاتدارای عملکرد گرم نگه داشتن کتری
تنظیم دمای آب به صورت دستی و خودکار
قابلیت چرخش 360 درجه
نشانگر جوش آمدن آب
چای ساز بلانزو با نشانگر جوش آمدن آب مدل BTM2190

26- چای ساز روهمی کویین هوم مدل QH-8050 شیشه ای

چای ساز کویین هوم QH-8050 یک چای ساز روی هم است که دارای ظاهری بسیار زیبا است و با توجه به میزان ابعاد پایینی که دارد، به هیچ عنوان فضای زیادی را اشغال نمی کند. این چای ساز روهمی کویین هوم مدل QH-8050 شیشه ای از یک کتری و یک قوری که هر دوی آن ها جنس شیشه ای دارند، تشکیل شده است.

جنس شیشه ی این کتری و قوری بسیار مقاوم است و در برابر حرارت دچار ترک و شکستگی نخواهد شد. ظرفیت کتری این چای ساز نیز برابر با 1.7 لیتر و ظرفیت قوری آن نیز 0.7 لیتر می باشد. برای خرید محصولات برند کویین هوم به این صفحه مراجعه کنید.

این چای ساز به همراه خود، دارای یک عدد صافی مخصوص دم کردن دمنوش های مختلف می باشد. وجود این صافی موجب می شود تا بتوانید دمنوش های متنوع و تازه ای را به وسیله ی این چای ساز آماده کنید. و در نتیجه، عملکرد این دستگاه تنها محدود به آماده سازی چای نخواهد بود. برای خرید انواع چای ساز کویین هوم به این صفحه مراجعه کنید.

درب کتری این محصول کاملا ایمن می باشد و به هچ وجه به صورت ناگهانی باز نخواهد شد و در نتیجه کاملا امنیتی طراحی و ساخته شده است. تا از بروز از خسارت و مشکلی جلوگیری کند.

توان مصرفی2200 وات
جنس بدنه کتریشیشه ای
ظرفیت کتری آب1.7 لیتر
جنس قوریشیشه ای
ظرفیت قوری چای0.7 لیتر
جنس المنتاستیل ضد زنگ
سایر مشخصاتدارای عملکرد گرم نگه داشتن کتری
تنظیم دمای آب به صورت دستی و خودکار
قابلیت چرخش 360 درجه
چفت ایمنی درب
قوری دارای صافی از جنس استیل ضد زنگ

27- چای ساز روهمی تکنو مدل TE-910 شیشه ای

چایی ساز تکنو TE-910 با توان مصرفی 2200 وات، برای تهیه انواع چای های معطر و دمنوش های گوناگون مورد استفاده قرار میگیرد. این دستگاه چای ساز روهمی تکنو مدل TE-910 شیشه ای در دو رنگ مشکی و سفید طراحی شده و از 1.5 کیلوگرم وزن برخوردار است. بنابراین جزء چای ساز های سبک به شمار رفته و جابجایی و حمل آن آسان می باشد. برای خرید همه محصولات برند تکنو به این صفحه مراجعه کنید.

این محصول ابعادی در حدود 22 در 40 در 22 سانتی متر داشته و به دلیل اشغال فضای کم، به راحتی می توانید آن را در هر محلی از آشپزخانه قرار دهید.

TE-910 بدنه ای مدرج جهت نشان دادن حجم آب دارد که با استفاده از آن می توانید مقدار آب مورد نیاز خود را داخل کتری بریزید. برای خرید انواع چای ساز تکنو به این صفحه از دومینو کالا مراجعه کنید.

توان مصرفی2200 وات
جنس بدنه کتریشیشه ای
ظرفیت کتری آب1.5 تا 2.0 لیتر
جنس قوریشیشه ای
ظرفیت قوری چای0.7 تا 1.0 لیتر
جنس المنتاستیل ضد زنگ
سایر مشخصاتدارای عملکرد گرم نگه داشتن کتری
تنظیم دمای آب به صورت دستی و خودکار
قابلیت چرخش 360 درجه
فیلتر تفاله گیر چای
چای ساز تکنو مدل Te-910 با فیلتر تفاله گیر چای

سخن پایانی

مطمئماً تا قبل از مطالعه این مقاله فکر می کردید که انتخاب و خرید چای ساز روهمی یک کار پیش پا افتاده بوده اما در واقع باید به نکاتی که در بالا گفتیم دقت کنید تا خریدی به صرفه و هوشمندانه داشته باشید. همچنین ما تمامی چای ساز های روهمی معروف، پر طرفدار و با کیفیت بالا را به شما معرفی کردیم تا در هنگام خرید محصول مورد نظرتان را خریداری کنید. لازم به ذکر است که بگوییم قبل از خرید چای ساز روهمی حتماً راجب به مکانی که قصد خرید از آن را دارید تحقیق کنید؛ که پیشنهاد ما به شما خرید از فروشگاه اینترنتی دومینو کالا می باشد.

خرید چای ساز روهمی از فروشگاه اینترنتی دومینو کالا

شما برای خرید هر کدام از محصولات فوق فقط کافیست به فروشگاه اینترنتی دومینو کالا مراجعه کنید، تمامی چای ساز های روهمی با توضیحات کامل تر و قیمت مناسب تر در اختیار شما قرار خواهد گرفت. شما با خرید از دومینو کالا تجربه یک خرید امن و با کیفیت را خواهید داشت.

فروشگاه اینترنتی دومینو کالا

فروشگاه دومینو کالا در سال ١٣٩٠ با هدف ورود به عرصه محصولات داخلي در زمينه پخش محصولات الکتریکی خانگی فعاليت خود را آغاز نمود و امروزه بعد از گذشت سالها مي توانيم با افتخار با توجه به كيفيت بالا و خدمات پس از فروش و رضايت مشتريان، به عنوان يكي از پخش کنندگان بخش خصوصی در خدمت مشتريان عزيز باشيم.

برچسب ها: