ویژگی مهم این جارو شارژی های ایرانی و خارجی سبک بودن و همچنین بی‌سیم بودن آن‌هاست. همین موضوع به شما کمک می‌کند تا در سریع‌ترین زمان ممکن و بدون هیچ‌ گونه فشار خاصی محل مورد نظر خودتان را جارو کنید.

ما در ادامه این مقاله قصد داریم که برای شما به معرفی 7 برند از بهترین جارو شارژی های ایرانی و خارجی را از بلاگ دومینو کالا بپردازیم. کسب اطلاعات در رابطه با انواع متفاوت این محصولات، به شما کمک می‌کند تا هنگام خرید دقیقاً گزینه‌ای را تهیه کنید که به آن نیاز دارید.

اگر شما نیز حس می‌کنید به انواع متفاوت این جارو شارژی ها نیاز دارید و می‌خواهید که قبل‌ از خرید اطلاعات خود در رابطه با این محصولات را کامل کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم ما را تا انتهای این محتوا همراهی کنید.

ما در ادامه برای شما ویژگی های 7 مدل از بهترین برند های جارو شارژی های خارجی و ایرانی را بررسی خواهیم کرد و به شما می‌گوییم که چگونه می‌توانید دقیقاً گزینه‌ای را تهیه کنید که علاوه ‌بر قیمت خوب، به ‌طور کامل نیاز شما را برطرف سازد.

معرفی 7 تا از برندهای معروف و پرفروش در بازار ایران

معرفی 7 مورد از بهترین و با کیفیت ترین جارو شارژهایی که در بازار وجود دارند

همواره خرید جارو شارژی که هم قیمت مقرون ‌به‌ صرفه‌ای داشته باشد و هم کاربردی باشد، ذهن خریداران را به خودش مشغول می‌کند. تنها راه چاره در این زمینه تحقیق و جستجو در رابطه با انواع متفاوت جارو شارژی ها و انتخاب بهترین گزینه از میان آن ‌هاست.

در کل 3 نوع جارو شارژی داریم:

  • جارو شارژی ایستاده؛ یکی از پرفروش ترین مدل هایی است که بصورت ایستاده میتوان از جارو شارژی ایستاده استفاده کرد.
  • جارو شارژی دستی؛ یکی از مدل هایی از جارو شارژی کوچک دستی که هم سبک هستند و هم خیلی راحت میتوان باهاش کار کرد.
  • جارو شارژی رباتی؛ این مدل از جارو های شارژی که بصورت اتوماتیک و هوشمند که با برنامه هایی که از پیش تعریف شده کار میکنند که مشهور به جارو شارژی رباتی هوشمند مشهور هستند.

1- جارو شارژی خارجی بوش (Bosch)

برند بوش، برندی نام ‌آشنا است که در زمینه تولید انواع متفاوت لوازم خانگی فعالیت گسترده‌ای دارد. جارو شارژی بوش به ‌عنوان یکی از بهترین جارو شارژی های خارجی در بازار شناخته می‌شود. فاکتور هایی مانند وزن سبک، باتری ‌های قدرتمند، جنس بدنه با کیفیت، دارای نشانگر بودن، طراحی اصولی بدنه، ارائه فیلترهای ویژه، انعطاف‌پذیری، استفاده از سیستم ‌های هوشمند و کاربردی و … جز‌و آن دسته از فاکتور هایی هستند که این محصولات را به محصولاتی متمایز در میان سایر جارو شارژی ها تبدیل می‌کنند.

بهتری برند جارو شارژی بوش bosch

اگر می‌خواهید عمر جارو شارژی بوش را افزایش دهید، حتماً قبل‌ از استفاده دفترچه آن را مطالعه فرمایید. فاکتور هایی مانند شارژ کردن باتری این محصولات فقط با شارژر خود آن، عدم نگه ‌داری از این محصولات در دمای بالای 40 درجه، استفاده دوره‌ای و خاموش کردن جاروبرقی جارو شارژ بعد از گذشت 15 الی 20 دقیقه و … جزو آن دسته از فاکتور هایی هستند که بهتر است هنگام استفاده از این محصولات بوش مورد توجه قرار بگیرند.

حساسیت های هر جارو شارژی با هر برندی، با توجه به عوامل گوناگونی تعیین میشود. اگر به دنبال این هستید بهترین جارو شارژی بوش کدام هستند، پیشنهاد میکنیم مقاله راهنمای خرید بهترین جارو شارژی بوش در بین مردم پرفروش ترن ها کدامند را مطالعه کنید.

2- جارو شارژی خارجی بلک اند دکر (Black And Decker)

مورد دیگر در لیست بهترین جارو شارژی های موجود در بازار، جارو شارژی بلک اند دکر می‌باشد. این محصول، محصولی آمریکایی است که وزن سبکی دارد. قدرت مکش این محصول و قطعات و لوازم جانبی کاربردی همراه آن، جزو آن دسته از فاکتور هایی هستند که باعث شده‌اند جارو شارژی بلک اند دکر جایگاهی ویژه‌ای در میان بهترین جارو شارژی ها داشته باشد.

معرفی بهترین برند جارو شارژی بلک اند دکر

این محصولات برند بلک اند دکر در مقایسه با محصولات برند های دیگر، وزن سبک‌تری دارند و می‌تواند به ‌خوبی مناطقی که دسترسی سختی دارند را تمیز کنند. در مقایسه با محصولات دیگر، این جارو شارژی ها در مدت زمان کمتری شارژ می‌شوند و می‌توانند در سریع‌ترین زمان ممکن نیاز شما را برطرف سازند.

3- جارو شارژی مجیک (Magic)

از دیگر بهترین جارو شارژی های موجود در بازار ما می‌توانیم به محصولات برند مجیک اشاره کنیم. این محصولات ساخت کشور کره می‌باشند که در دو نوع دستی و ایستاده به بازار عرضه می‌شوند. ویژگی هایی مانند برس گردان، باطری آسان تعویض، قابلیت کوتاه و بلند شدن دسته در انواع ایستاده، داشتن چراغ ال‌ای‌دی برای دیدن دقیق زباله‌ ها و … جزو آن دسته از فاکتورهایی هستند که می‌توانند شما را قانع کنند تا از جارو شارژی مجیک بهره ببرید.

شما می‌توانید در صورت نیاز، باتری این محصول را با باتری ‌های مکعبی موجود در بازار عوض کنید و در سریع‌ترین زمان ممکن است این محصول بهره ببرید. برای خرید انواع جارو شارژی مجیک به صفحه در دومینو کالا مراجعه کنید.

4- جارو شارژی خارجی فیلیپس (Philips)

جارو شارژی خارجی فیلیپس از دیگر بهترین جارو شارژی های موجود در بازار می‌باشد. برند فیلیپس برندی معروف است که تقریباً می‌توان گفت که محصولاتش از کیفیت خوبی برخوردارند. این محصولات، محصولات بسیار قدرتمندی هستند که با مصرف انرژی بسیار پایین می‌توانند به‌ خوبی روند جارو کردن را برای شما تسهیل کنند. در واقع می‌توان گفت که مهم‌ترین ویژگی این جارو ها مصرف کم انرژی به واسطه تولید پیشرفته آن‌ هاست.

علاوه ‌بر این موضوع، گردش هوای درون فیلتر این محصول نیز باعث می‌شود تا هم زباله ‌ها فیلتر شوند و هم با چرخش هوا قدرت این محصول بالا برود. اگر به‌ دنبال یک جارو شارژی فیلیپس با کیفیت و سبک برای استفاده در محیط‌ های کوچک هستید، این گزینه می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

5- جارو شارژی خارجی کنوود (Kenwood)

محصولات برند کنوود از دیگر محصولاتی هستند که می‌توانند به‌ عنوان بهترین جارو شارژی ها شناخته شوند. به‌ طور کلی می‌توان گفت که محصولات برند کنوود؛ جارو شارژی کنوود برای جارو کردن سطوح خشک و همچنین تر گزینه‌ای بسیار کاربردی هستند. علاوه ‌بر این موضوع، فیلتر این جاروبرقی ها کاملاً قابل شستشو می‌باشد و همین موضوع به شما کمک می‌کند تا قدرت مکندگی این محصول را در برابر گرد و غبار بالا ببرید.

معرفی برند کنوود، جارو شارژی کنوود خارجی

تقریباً می‌توان گفت که اگر به‌ دنبال محصولات با کیفیتی هستید که هم قدرت مکش آب و هم قدرت مکش گرد و غبار را دارند، محصولات برند کنوود انتخاب عاقلانه‌ای برای شما می‌باشند. علاوه ‌بر این موضوع، این محصولات بسیار سبک می‌باشند و جثه کوچک آن ‌ها به شما کمک می‌کند تا برای تمیزکاری محیط ‌های گوناگون از آن ‌ها بهره ببرید.

6- جارو شارژی ایرانی جی پلاس (Gplus)

یکی از بهترین جارو شارژی های ایرانی، محصولاتی هستند که توسط برند جی پلاس تولید میشوند. قاعدتاً محصولات خارجی در مقایسه با محصولات ایرانی قیمت بالاتری دارند. به‌ همین دلیل اگر شما به ‌دنبال جارو شارژی قدرتمند و در عین‌ حال با قیمت مقرون ‌به‌ صرفه هستید، محصولات ایرانی مانند جی پلاس می‌توانند گزینه‌ های مناسبی باشند.

عواملی مانند قابلیت استفاده به‌ صورت ایستاده و دستی، طراحی شیک، موتور قدرتمند، داشتن صفحه نمایش، فیلتر های چندگانه، حالت ‌های مختلف برای تمیز کردن سطوح، باتری قدرتمند، نور های ال‌ای‌دی و … جزو آن دسته از فاکتور هایی هستند که می‌توانند جارو شارژی جی پلاس را، به یکی از بهترین جارو شارژی های موجود در بازار تبدیل کنند.

7- جارو شارژی ایرانی پارس خزر (Parskhazar)

از دیگر بهترین جارو شارژی های ایرانی پارس خزر ما می‌توانیم به محصولات برند پارس خزر اشاره کنیم. فاکتور هایی مانند قدرت بالا در مقایسه با محصولات هم‌رده، سازگاری با محیط، داشتن سه فیلتر مجزا، مجهز بودن به برس‌ ها و نازل ‌های متفاوت، وزن سبک و … جزو آن دسته از فاکتور هایی هستند که این محصول را به یک محصول کاربردی تبدیل کرده‌اند.

بهترین برند ایرانی جارو شارژی پارس خزر

خرید انواع جارو شارژی بهترین مارک ها از فروشگاه دومینو کالا

بعد از معرفی بهترین جارو شارژی های موجود در بازار، حال بد نیست که برای شما یک راه‌ حل مطمئن و آسان برای تهیه انواع متفاوتی از این محصولات معرفی کنیم. شما می‌توانید تمامی محصولات معرفی شده را در فروشگاه دومینو کالا با خیال راحت تهیه نمایید و از آن ‌ها بهره ببرید.

فروشگاه دومینو کالا به واسطه ارائه محصولات باکیفیت و همچنین ارائه خدمات پس‌ از فروش، به شما کمک می‌کند تا بدون هیچ‌ گونه استرس و با خیال راحت، یک خرید اینترنتی لذت‌بخش را تجربه کنید. فرقی نمی‌کند که شما کدام یک از این جارو شارژی های معرفی شده را انتخاب کرده‌اید، در دومینو کالا شما می‌توانید هر کدام از محصولات انتخابی را تهیه نمایید و از آن‌ ها بهره ببرید.

جمع بندی راهنمای خرید 7 برند از بهترین جارو شارژی

ما در این محتوا، سعی کردیم 7 برند از بهترین جارو شارژی های خارجی و ایرانی را نام ببریم و راهنمای شما در مسیر خرید این محصولات باشیم. در دنیای امروز، با توجه به کوچک‌تر شدن فضا ها، جارو های شارژی به‌ عنوان یک انتخاب هوشمندانه در مقایسه با جارو های برقی شناخته می‌شوند.

علاوه‌ بر این موضوع این محصولات بسیار استفاده‌ی راحتی دارند و می‌توانند برای جارو کردن هر بخشی از خانه، خودرو، راه پله و … گزینه مناسبی باشند. بی‌سیم بودن این جارو شارژی ها، به‌ عنوان یک امتیاز مثبت شناخته می‌شود که می‌تواند شما را قانع کند تا به‌ جای جاروبرقی ها از این محصولات بهره ببرید.

به ‌هر حال همان ‌طور که پیش‌تر نیز برای شما گفتیم، شما می‌توانید برای تهیه محصولات معرفی شده از طریق دومینو کالا اقدامات لازم را انجام دهید و در سریع‌ترین زمان ممکن محصول مورد پسندتان را درب منزل تحویل بگیرید و از آن بهره ببرید.

برچسب ها: