در گذشته برای از بین بردن موی بدن از روش هایی مانند بند انداختن، وکس، اسپری و کرم موبر، پودر و … استفاده می کردند که متاسفانه نه تنها باعث کاهش مو های بدن نمی شد، بلکه رشد مو ها را تشدید و موهای بدن را ضخیم تر می کرد.

از این سو دانشمندان با کمک پزشکان دستگاهی بسیار جدید و جذاب را با نام دستگاه های اپیلاتور تولید و روانه بازار کرده اند، که برای از بین بردن مو های زائد در بدن و صورت بانوان به کار برده می شود.

اپیلاتور چیست؟

اپیلاتور که با نام اپیلیدی هم شناخته می شود، یکی از دستگاه های بهداشتی است که برای از بین بردن مو های زائد بانوان به کار برده می شود. اپیلاتور ها به بانوان کمک می کنند تا بدون هیچ دردی و با صرف هزینه بسیار کمی از شر مو های زائد خود خلاص شوند. اپیلاتور با کمک یک سری موچین که به تنه دستگاه متصل شده، مو ها را به آرامی از ریشه جدا می کند. و مو های شما با استفاده مکرر از این دستگاه به طور کلی کم خواهد داشت. بهترین ویژگی دستگاه اپیلاتور این است که با کمک آن می توانید از شر نازک ترین مو ها خلاص شوید.

آشنایی با انواع دستگاه های اپیلاتور

به طور کلی در بازار فقط سه نوع اپیلاتور وجود دارد که شما می توانید بسته به نیاز خود و نوع مو هایتان هر کدام را به انتخاب خود خریداری کنید، این سه مدل از اپیلاتور ها شامل:

اپیلاتور فنری

اپیلاتور فنری را می توان یکی از اولین مدل های اپیلاتور نام برد، در این مدل چندین فنر به یکدیگر متصل می شوند و با کشیدن دستگاه روی پوست، موهای زائد بدن از ریشه کنده می شود.

اپیلاتور چرخشی

این مدل از اپیلیدی از لحاظ عملکرد بسیار شبیه به نوع فنری می باشد؛ با این تفاوت که از چند دیسک به جای فنر ساخته شده است.

اپیلاتور موچینی

اپیلاتور های موچینی را می توان جزو بهترین دستگاه ها دانست، این نوع اپیلیدی ها دارای صفحاتی هستند که بر روی یک غلطک در کنار هم قرار دارند و با چرخش غلطک به هم نزدیک می شوند و مو را از ریشه نابود می کنند.

نکات خرید اپیلاتور

اگر قصد خرید دستگاه اپیلاتور برای از بین بردن مو های زائدتان دارید باید ابتدا به نکاتی توجه کنید و سپس اقدام به خرید اپیلیدی مختص خود کنید، در پایین نکات مورد نظر برای خرید شما ذکر شده است تا خریدی بهتر را داشته باشید.

اولین قدم در انتخاب و خرید دستگاه اپیلاتور این است که باید مشخص کنید که قصد اصلاح چه نقاطی از بدن را دارید، دومین قدم در انتخاب اپیلیدی انتخاب مدل آن است، اگر مو هایی ضخیم دارید بهتر است به سراغ اپیلاتوری بروید که موچین های بیشتر و مو تور های قوی تری دارند و بالعکس اگر مو های بدنتان کرکی و نازک است بهتر است کالایی را انتخاب کنید که برای مو های ظریف و نرم طراحی شده باشد.

نحوه استفاده از اپیلاتور

قبل از استفاده کردن اپیلاتور، ابتدا باید پوست خود را تمیز کنید و پوستی عاری از هر گونه مواد آرایشی، روغن و کرم داشته باشید. سپس دستگاه را روشن کرده و بر روی قسمت مورد نظر حرکت دهید.

از اپیلاتور ها می توانید در سرویس بهداشتی و حمام استفاد کنید، فقط باید ابتدا پوست خود را با آب گرم ماساژ دهید تا حساسیت آن کاهش یابد و سپس از اپیلاتور استفاده کنید.

خرید و فروش اپیلاتور فیلیپس

مراقبت های بعد اپیلاتور

استفاده از اپیلاتور هیچ گونه حساسیت و قرمزی را بر روی پوست شما به جا نمی گذارد اما اگر پوست حساسی دارید می توانید بعد از استفاده از اپیلاتور، از کرم های لایه بردار استفاده کنید.

معرفی پرفروش ترین مدل های اپیلاتور

قبل از معرفی بهترین برند ها و محصولات اپیلاتور لازم به ذکر است که شما می توانید هر کدام از این محصولات را با ضمانت کالا از فروشگاه اینترنتی دومینو کالا خریداری فرمائید.

اپیلاتور فیلیپس BRE275

اپیلاتور فیلیپس BRE275 می تواند جزو یکی از کاربردی ترین محصولات برای بانوان و دختران محسوب شود و با سرعت بسیار بالا و کیفیت زیاد به اصلاح مو های زائد دست و پا و بدن بپردازد. بدنه ی این اپیلاتور فیلیپس مدل BRE275 از پلاستیک مقاوم ساخته شده است که ضد ضربه و ضد فشار و خط و خش می باشد. و از دوام بالایی برخوردار است. همچنین وزن این محصول بسیار سبک و قابل حمل است و می توان به راحتی از آن در مسافرت های مختلف استفاده کرد.

این اپيلاتور به 20 عدد موچین مجهز شده است که کاملا دقیق می باشند و جنس آن ها نیز استیل ضد زنگ است و بدین ترتیب قابلیت شستشو دارند و هرگز در مجاورت آب و رطوبت آسیبی نمی بینند و زنگ نمی زنند. قدرت مکش و اصلاح این تیغه ها بسیار بالا است و به همین منظور سرعت اصلاح را تا حد زیادی بالا می برد.

فروش اپیلاتور مدل BRE275 فیلیپس

خصوصیات اپيلاتور فیلیپس BRE275

  • ماساژور: این محصول جدا از این که مو های زائد را از ریشه جدا می کند، دارای یک عدد سری ماساژور نیز می باشد. شما می توانید موچین ها را از روی دستگاه جدا کنید و سری ماساژور را نصب کنید. تا این گونه خستگی ها را رفع کنید و بدنتان را ماساژ دهید.
  • منبع تغذیه: این اپيلاتور به وسیله ی جریان مستقیم برق کار می کند و قابلیت استفاده با سیم را دارا می باشد.
  • تعداد سرعت ها: تعداد سرعتی که این محصول به آن مجهز شده است، دو سرعت می باشد. که می توانید در مواقع مختلف و بر حسب نیاز، سرعت مد نظرتان را انتخاب کنید.

اپیلاتور فیلیپس مدل BRE225

اپیلاتور فیلیپس مدل BRE225 را می توان جزو یکی از محصولات پر کاربرد برای خانم ها تلقی کرد. که به وسیله ی آن می توان به خوبی مو های پا، دست و بدن را اصلاح کرد و پوستی صاف و یک دست و زیبا داشت. حتی می توان مو های ضخیم را نیز به خوبی به وسیله ی این محصول اصلاح کرد. جنس بدنه ی این اپیلاتور فیلیپس مدل BRE225 از پلاستیک مقاوم ساخته شده است که کاملا با دوام است. در برابر هر گونه ضربه، خط و خش و… مقاومت دارد و آسیبی نمی بیند.

تیغه های موچین این اپيلاتور از استیل ضد زنگ ساخته شده اند و تعداد آن ها هم به 20 عدد می رسد. که با قدرت هر چه تمام تر به اصلاح مو ها می پردازند و به مرور موجب می شوند تا مو ها نرم تر و کم پشت تر شوند. تیغ های این محصول قابلیت شستشو دارند اما به هیچ وجه از خود محصول نمی توانید در زیر دوش استفاده کنید و حتی الامکان نیز باید روی پوست خشک این اصلاح صورت بگیرد.

خرید اپیلاتور فیلیپس مدل BRE225

خصوصیات اپیلاتور فیلیپس BRE225

  • سرعت: تعداد سرعت این دستگاه دو سرعت می باشد که قابلیت تنظیم دارد و شما می توانید بر حسب سلیقه و نیازی که آن لحظه دارید، سرعت مد نظر خود را انتخاب کنید.
  • منبع تغذیه: این ايپلاتور با کمک جریان مستقیم برق کار می کند و کارکرد آن هم به صورت با سیم می باشد و به همین منظور تنها در جا هایی قابل استفاده است که به پریز برق دسترسی وجود داشته باشد.
  • تیغه گار محافظ پوست: تیغ های این دستگاه دارای محافظ پوست هستند و به همین سبب نیز اصلا آسیبی به پوست نمی رسانند و موجب حساسیت نمی شوند.

اپیلاتور براون مدل SKINSPA 9-961E

اپیلاتور براون مدل SKINSPA 9-961E محصولی پر کاربرد با سری های مختلف و متنوع می باشد که هر یک از این سری ها کاربرد مخصوص خود را دارند. این محصول چند کاربرد مختلف دارد و می توان از آن به عتوان ماساژور ، لایه بردار و… استفاده کرد. که نکته ای بسیار مهم و قابل توجه است.

سری اصلی این اپیلاتور براون مدل SKINSPA 9-961E، همان سری ای می باشد که به 40 عدد موچین استیل ضد زنگ مجهز شده است. این 40 عدد موچین قابلیت شستشوی دائمی دارند و هرگز زنگ نمی زنند. از آن مهم تر، این است که مو ها را با قدرت از ریشه جدا می کنند و هیچ حساسیت و مسکل پوستی نیز ایجاد نخواهند کرد. تمامی اجزای تشکیل دهنده ی این محصول ضد آب و قابل شستشو هستند.

مشخصات اپیلاتور مدل SKINSPA-9-961E براون

خصوصیات اپیلاتور براون مدل SKINSPA 9-961E

  • چراغ روشنایی: روی بدنه ی این دستگاه یک عدد چراغ تعبیه شده است که در هنگام روشن بودن اپيلاتور، این چراغ هم روشن می شود. و شما می توانید به وسیله ی نور این چراغ یک اصلاح و شیو موفق تر و دقیق تر را تجربه کنید.
  • باتری قابل شارژ: این محصول به وسیله ی باتری قابل شارژ تغذیه می شود. که نوع این باتری لیتیوم یونی است و دوام بسیار بالایی دارد. مدت زمان شارژ کامل آن هم 60 دقیقه و میزان بازدهی اش پس از شارژ هم به 40 دقیقه می رسد.
  • تنوع سرعت: این اپيلاتور به دو سرعت مختلف مجهز شده است. که شما می توانید با توجه به موقعیتی که در آن حضور دارید و با توجه به نیاز خود، سرعت مد نظرتان را برای اصلاح انتخاب کنید.

اپیلاتور براون مدل 5-511v

اپیلاتور براون مدل 5-511v محصولی تولید شده توسط برند آلمانی براون می باشد که دارای کیفیت بسیار بالایی است. این اپيلاتور طی مدت زمان 60 دقیقه شارژ می شود. زیرا دارای باتری قابل شارژ می باشد و پس از شارژ شدن کامل نیز، به مدت 30 دقیقه کارایی لازم را دارد. به همین منظور و همین اتصال بی سیم می توان این دستگاه را مسافرتی نیز دانست.

این اپیلاتور براون مدل 5-511v دارای سه عدد سری می‌ باشد که یکی از مهم‌ترین این سری‌ ها سری ماساژور آن است. شما با استفاده از سری ماساژور می‌ توانید بدن خود را ماساژ دهید. و در زمان‌ هایی که به اصلاح نمی‌ پردازید سری موچین را جدا بکنید و سری ماساژ را روی دستگاه نصب بکنید.

قیمت اپیلاتور براون مدل 511v-5

خصوصیت های اپيلاتور براون 5-511v

  • جنس بدنه: بدنه ی این اپِلاتور پلاستیکی می باشد که در عین سبک و قابل حمل بودن، استحکام و مقاومت فوق العاده بالایی دارد و هرگز آسیبی در برابر ضربه های مختلف نخواهد دید. و نمی شکند.
  • قابلیت شستشو: تمامی سری‌ های این محصول قابل شستشو هستند. و در صورت شستشوی آن‌ ها هیچ مشکلی به وجود نخواهد آمد. خود این دستگاه نیز قابلیت شستشو و ضد آب دارد. شما می‌ توانید در حمام و در استخر و در هر جای مرطوب دیگری از این اپيلاتور استفاده بکنید بدون این‌که آسیبی به آن برسد و حتی می‌توانید در مواقع لزوم به شستشو و نظافت قطعات آن نیز بپردازید.

خرید اپیلاتور

شما برای خرید هر کدام از محصولات فوق فقط کافیست به فروشگاه اینترنتی دومینو کالا مراجعه کنید، تمامی اپیلاتور ها با توضیحات کامل تر و قیمت مناسب تر در اختیار شما قرار خواهد گرفت. شما با خرید از دومینو کالا تجربه یک خرید امن و با کیفیت را خواهید داشت.

فروشگاه اینترنتی دومینو کالا

فروشگاه دومینو کالا در سال ١٣٩٠ با هدف ورود به عرصه محصولات داخلي در زمينه پخش محصولات الکتریکی خانگی فعاليت خود را آغاز نمود و امروزه بعد از گذشت سالها مي توانيم با افتخار با توجه به كيفيت بالا و خدمات پس از فروش و رضايت مشتريان، به عنوان يكي از پخش کنندگان بخش خصوصی در خدمت مشتريان عزيز باشيم.