به همین دلیل خرید دستگاه اتو پرس یکی از اصلی ترین دغدغه های افراد مرتب و خوش پوش است، چرا که کیفیت دستگاه اتو ارتباط مستقیمی با نحوه اتو کردن لباس ها و کیفیت اتو کشی دارد.

بهترین نوع اتو کدام است؟

امروزه در بازار انواع مختلفی از اتو ها مانند اتو بخار، اتو مخزن دار، اتو بخارگر دستی، اتو بخارگر ایستاده، اتو پرس و … تولید شده اند، که هر کدام مزایا و معایت خود را دارند. اما چند سالی است که در میان تمامی این اتو ها، اتو پرس خواهان زیادی داشته و جزو پر فروش ترین اتو ها در بازار ایران محسوب می شود، به طوری که اگر برای خرید اتو به هر فروشگاهی بروید، بی شک اولین پیشنهاد فروشنده به شما، خرید اتو پرس است.

اتو پرس چیست؟

زمانی که نام اتو پرس را می شنوید، مطمئناً شما هم یاد اتو پرس های بزرگ خشکشویی می افتید، و باید بگوییم که این طرز فکر شما کاملاً درست است. اتو پرس های خانگی همان اتو پرس هایی هستند که در خشکشویی ها و اتو شویی ها دیده اید، اما با این تفاوت که اتو پرس های خانگی در ابعادی کوچک تر و مناسب تر ساخته شده اند.

استفاده کردن از اتو پرس می تواند یک راهکار عالی برای کسانی باشد که میل چندانی به اتو کشی لباس های خود ندارند، یا کسانی که روزانه حداقل یک بار مجبور به استفاده از اتو هستند. چرا که با استفاده از اتو پرس شما می توانید انواع لباس ها، پرده ها، پارچه ها و … را بالا ترین حجم و کم ترین زمان ممکن اتو کشی کنید.

اما باید به شما همراهان عزیز بگوییم که، خریدن اتو پرس آنقدر ها هم که فکر می کنید، کار راحتی نیست، و در هنگام خرید می بایست نکات مهمی را در نظر بگیرید تا اتو پرس شما سالیان سال در کنار شما باشد. در این مقاله دومینو کالا قصد دارد تا با بیان کردن، 9 نکته مهم در هنگام خرید اتو پرس شما را به انتخاب بهترین اتو پرس نزدیک کند، پس تا آخر مقاله همراه ما باشید.

9 نکته مهم در هنگام خرید اتو پرس

همانطور که گفتیم در هنگام خرید دستگاه اتو پرس، می بایست حتماً به چندین نکته بسیار مهم توجه داشته باشید، که ما در ادامه 9 نکته مهم را در رابطه با راهنمای خرید اتو پرس ذکر خواهیم کرد.

1- قدرت دستگاه

اولین نکته و مهم ترین نکته در هنگام خرید اتو پرس، توان مصرفی یا همان قدرت آن است. توان اتوپرس بر حسب وات یا اسب بخار بیان می شود. که این ویژگی نشان دهنده توانایی بالای تولید گرما در اتو می باشد. و بی شک هر چه قدرت دستگاه بیشتر باشد بهتر است.

برای مثال اتو پرس اتوماتیک با توان 1000 وات نسبت به دستگاهی با توان 1540 وات قدرت کمتری دارد. بنابراین بهتر است دستگاهی با توان بالاتر انتخاب کنید. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که، با افزایش توان دستگاه، باید برق بیشتری را مصرف کنید.

توان بالای اتو پرس نشان دهنده توانایی بالای تولید گرما در اتو؛ راهنمای خرید اتو پرس از دومینو کالا.

2- ظرفیت مخزن آب

اتو پرس هم مانند سایر اتو ها، دارای مخزن آب می باشد. در اتوپرس از آب برای تولید بخار و از بین بردن چین و چروک لباس استفاده می کنند. هر چه ظرفیت مخزن بیشتر باشد، بخار بیشتری تولید خواهد شد و صاف کردن و اتو کردن لباس‌ ها آسان‌ تر می‌ شود. از طرفی دیگر نیازی به پر کردن مجددمخزن آب ندارید. همچنین برخی از پرس ها توانایی آزاد کردن بخار را دارند که بخار آب تحت فشار را آزاد می کند و لباس ها را قوی تر صاف می کند.

3- تنظیمات بخار و دمای اتو

در ساخت اتو های پرس از تکنولوژی خاصی استفاده شده است، به همین دلیل بیشتر دستگاه های پرس اتوماتیک به شما امکان کنترل دما و تنظیم میزان بخار را به صورت دستی می دهند. و شما می توانید تنظیمات دستگاه را با توجه به نوع پارچه تنظیم کنید تا آسیب نبیند.

چنانچه اگر پارچه های ضخیم تری دارید به حرارت و بخار بیشتری نیاز دارید، بر عکس برای پارچه های نازک و نایلونی حرارت و بخار کمتری نیاز خواهید داشت، که می توانید در تنظیمات آن را درست کنید. انتخاب دما معمولاً در دستگاه های پرس خودکار از قبل برنامه ریزی شده است و کار شما را آسان می کند.

قابلیت کنترل دما و تنظیم میزان بخار در اتو پرس

4- قسمت پرس دستگاه

قسمت پرس همان دو کفی اتو می باشد، که لباس ها در بین آن قرار می گیرد. هر چه مساحت قسمت اتو بیشتر باشد، می توانید لباس ها و پارچه های بزرگتر را اتو کنید. در غیر این صورت باید هر بار قسمت کوچکی از لباس را اتو کنید و کم کم ادامه دهید که برای لباس هایی مثل مانتو زمان زیادی از شما می گیرد.

اما در حالت کلی بهترین ابعاد برای دستگاه پرس اتوماتیک مساحتی معادل حداقل 22 اینچ (حدود 56 سانتی متر) طول و 10 اینچ (حدود 25 سانتی متر) عرض است.

5- وزن دستگاه

اتو های پرسی به دلیل قدرت زیادی که دارند، دارای وزن تقریبا زیادی می باشند، این اتو می تواند بسته به نوع آن روی میز قرار گیرد و با آن کار کنید و یا پایه دار باشد. اما آنچه مهم است وزن سنگین این دستگاه است که معمولا برای تمامی مدل ها حداقل 8 یا 10 کیلوگرم است. به همین دلیل بهتر است فضای ثابتی برای قرار دادن آن در نظر بگیرید تا مجبور نباشید مدام آن را جا به جا کنید.

وزن سنگین اتو پرس به دلیل قدرت زیاد دستگاه

6- خاموش شدن خودکار

از مهم ترین ویژگی هایی که باید هر اتوپرس داشته باشد، خاموش شدن خودکار است، داشتن قابلیت خاموش شدن خودکار یکی از مهم ترین مزیت های دستگاه های پرس اتوماتیک می باشد. به خصوص برای آن دسته از خانواده هایی که کودکان بازیگوش و حیوانات خانگی در خانه دارند. کارکرد این ویژگی به این صورت است که، اگر به مدت 10 ثانیه از آن استفاده نکنید دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش خواهد شد و از خطرات بزرگ احتمالی جلوگیری خواهد کرد.

7- اتو کردن آستین

بی شک اتو کردن آستین لباس یکی از اعصاب خرد کن ترین مراحل اتو کردن است. چرا که طراحی آستین لباس لوله ای است و در قسمتی که حلقه دارد، فرآیند اتو کشی را بسیار سخت می کند.

به همین دلیل دقت کنید که دستگاهی که انتخاب می کنید باید دارای میز مخصوص اتوی آستین دار باشد که در قسمتی از دستگاه تعبیه شده است. حتی برخی از مدل ها بالش مخصوص یقه را در نظر می گیرند.

اتو کشی راحت آستین لباس ها با دستگاه اتو پرس

8- لوازم جانبی و کاربردی اتو پرس

برای استفاده بهتر و کاربردی‌ تر از دستگاه های اتو پرس بهتر است در هنگام خرید به لوازم جانبی که همراه آن است بسیار دقت کنید تا دستگاه کارایی بهتری برایتان داشته باشد. بالشتک یقه و میز اتوی آستین از لوازم جانبی کاربردی همراه اتو است که می‌ تواند فرآیند اتو کشیدن لباس‌ ها را راحت تر و آن‌ ها را با کیفیت بهتری صاف کنند.

9- ضمانت نامه

در هنگام خرید اتو پرس حتماً این نکته را به یاد داشته باشید که دستگاهی که خریداری می کنید می بایست دارای گارانتی معتبر و اصلی باشد. تا در صورت وجود هر گونه مشکلی با خیال راحت بتوانید آن را به فروشنده تحویل دهید.

خرید اتو پرس با گارانتی معتبر و اصلی از فروشگاه دومینوکالا

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم تمام نکات و ویژگی های مهم در رابطه با خرید دستگاه اتوپرس را بررسی کنیم، تا شما انتخابی درست تر را در هنگام خرید داشته باشید. همچنین شما می توانید انواع مدل های اتو پرسی را با برند های مختلف در فروشگاه اینترنتی دومینو کالا با قیمت کم تر از همه جا و با ضمانت کالا خریداری کنید.

خرید اتوپرس از فروشگاه اینترنتی دومینو

شما برای خرید هر کدام از مدل های اتو پرس فقط کافیست به فروشگاه اینترنتی دومینو کالا مراجعه کنید، تمامی اتوپرس های مختلف با برند های متنوع و با توضیحات کامل تر و قیمت مناسب تر در اختیار شما قرار خواهد گرفت. شما با خرید از دومینو کالا تجربه یک خرید امن و با کیفیت را خواهید داشت.

فروشگاه اینترنتی دومینو کالا

فروشگاه دومینو کالا در سال ١٣٩٠ با هدف ورود به عرصه محصولات داخلی در زمينه پخش محصولات الکتریکی خانگی فعاليت خود را آغاز نمود و امروزه بعد از گذشت سالها می توانيم با افتخار با توجه به كيفيت بالا و خدمات پس از فروش و رضايت مشتريان، به عنوان يكي از پخش کنندگان بخش خصوصی در خدمت مشتريان عزيز باشيم.

برچسب ها: