اما نگران نباشید چرا که امروزه دستگاه های جدیدی با نام دستگاه غذاساز وارد عرصه بازار شده‌اند. و می‌توانند در کم ترین زمان ممکن مواد غذایی شما را آماده کنند. لازم به ذکر است که بگوییم شما با خرید دستگاه غذا ساز دیگر نیازی نیست به صورت جداگانه لوازم برقی دیگری را خریداری کنید.

دستگاه غذاساز چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

غذاساز یکی از جدید ترین و کاربردی ترین لوازم برقی در آشپزخانه است که برای له كردن، پوره كردن و خورد كردن مواد غذایی به کار برده می‌شود. به وسیله دستگاه غذا ساز می‌توانید غذاها را میكس و له كنید. همچنین می‌توان گفت که غذاساز به نوعی آچار فرانسه آشپزخانه محسوب می‌شود و شما می‌توانید برای تهیه و آماده سازی انواع غذاها از این دستگاه پر کاربرد استفاده کنید.

انواع دستگاه غذاساز؛ راهنمای خرید بهترین دستگاه غذاساز

امروزه انواع مختلفی از غذاساز ها توسط برند های مختلف وارد بازار شده‌‌اند؛ اما به‌طور کلی غذاسازها شامل سه دسته اصلی می‌شوند. لازم به ذکر است که بگوییم غذاساز ها اجزای داخلی یکسانی دارند و از این نظر تفاوت چندانی با یکدیگر ندارد، انواع غذا ساز شامل:

  • غذاسازهای سایز بزرگ (full)
  • غذاسازهای سایز متوسط (compact)
  • غذاسازهای سایز کوچک (mini)

ویژگی های اصلی غذاساز ها

اگر قصد خرید غذاساز را دارید می‌بایست قبل از خرید نکاتی را مد نظر داشته باشید و غذاسازی که خریداری می‌کنید ویژگی هایی داشته باشند که ما در ادامه به این ویژگی ها خواهیم پرداخت تا شما در هنگام خرید غذاساز بهترین مدل و نوع آن را بتوانید انتخاب کنید.

مخلوط‌ کن پیشرفته

مخلوط‌ کن غذاساز از قسمت‌ های بسیار مهم و کاربردی غذاساز به شمار می‌رود. و یک غذاساز خوب و با کیفیت باید مخلوط‌ کن با کیفیت و پیشرفته‌‌ای داشته باشد. پس در هنگام خرید به این نکته توجه کنید.

خرد کن و آسیاب قدرتمند

خرد کن و آسیاب غذاسازها را می توان از بخش های بسیار کاربردی و مهم آن ها دانست، که این ویژگی سرعت شما را در طبخ و پخت غذا های خوشمزه افزایش خواهد داد و بر کیفیت غذای شما نیز خواهد افزود.

دیسک‌ های مختلف و متنوع

غذاسازها به دلیل عملکرد گسترده‌‌ای که دارند نیازمند تیغه و دیسک‌ های مختلف و البته با کیفیت و با کارایی بالا می‌باشند. از دیسک‌ ها و تیغه‌‌های متنوع غذاسازها می‌‌توان به رنده ورقه‌‌ای، رنده درشت و ریز، رنده خلال و … اشاره کرد، که قابلیت چرخش معکوس دارند و از جنس بسیار مقاوم استیل ضد زنگ ساخته شده‌اند.

تنظیم سرعت

از ویژگی‌‌های مهم یک غذاساز با کیفیت و پر کاربرد، قابلیت تنظیم سرعت است. معمولاً غذاسازها بر روی سه سرعت پایین، متوسط و بالا قابل تنظیم هستند و شما می‌‌توانید بر حسب نیاز خود آن را تنظیم کنید.

خرید دستگاه غذاساز دارای تنظیم سرعت

تکنولوژی کنترل گرما

فعالیت بیش از حد موتور غذاسازها باعث تولید گرما و افزایش دمای دستگاه و بروز مشکلات متعددی می‌‌شود. که می‌بایست غذاسازها دارای تکنولوژی کنترل گرما باشند. این تکنولوژی مانع از افزایش گرما و گرم‌ شدن بیش از حد غذاسازها می‌‌شود و سلامت دستگاه را تضمین می‌‌کند. همچنین این ویژگی مهم به حفاظت از موتور غذاساز نیز کمک شایانی می‌‌کند.

محفظه جمع آوری

از دغدغه‌‌های مهم خریداران در هنگام خرید دستگاه‌های غذاساز گم‌ شدن یا آسیب‌ دیدن تیغه‌ ها و لوازم جانبی آن است. غذاسازها باید به‌ منظور افزایش طول عمر قطعات دستگاه؛ دارای محفظه‌‌ای جداگانه برای قرار دادن دیسک و تیغه‌‌های مختلف غذاساز باشند.

سیستم پالس

یکی از اصلی ترین ویژگی‌های غذا ساز که از نقاط قوت آن ها نیز محسوب می‌شود سیستم پالس است. سیستم پالس در واقع باعث عملکرد ضربه‌‌ای غذاساز شده که در هنگام خرد کردن و مخلوط کردن مواد غذایی بسیار کاربردی است.

پایه‌ های ضد لغزش

لغزش و تکان خوردن غذاسازها در هنگام کار کردن، می‌تواند تجربه بسیار ناخوشایندی باشد. پس باید غذاسازی که خریداری می‌کنید دارای پایه های ضد لغزش باشند تا در هنگام کار از تکان ها و صدا های اضافی جلوگیری شود.

قابلیت شستشو با ماشین ظرفشویی

در هنگام خرید حتماً به این نکته توجه داشته باشید که قطعات جانبی غذاساز قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را داشته باشند.

کاربردهای غذاسازها

غذاسازها کاربرد های گوناگون و مختلفی دارند و شما بسته به نیاز خود می‌توانید از آن استفاده کنید و دیگر نیازی به استفاده از دستگاه های برقی دیگر نیست.

خامه زدن

از جمله کاربردهای بسیار مفید غذاساز، امکان خامه زدن است. با استفاده از این قابلیت می‌توانید در خانه ی خود خامه و کره ی باب میلتان را آماده کنید.

خمیر گیری

تهیه انواع خمیر نان، خمیر پیتزا، پاستا و غیره یکی از اصلی ترین وظایف غذا ساز ها به شمار می‌رود.

آسیاب کردن و چرخ کردن گوشت

برای آسیاب کردن انواع آجیل و یا چرخ کردن گوشت نیاز به وسیله ی دیگری غیر از غذاساز ندارید، زیرا تیغه چند کاره قدرتمند این دستگاه به راحتی این وظایف را برای شما انجام می‌دهد.

آبمیوه و آب مرکبات گیری

یکی از کارایی هایی که اکثر غذاساز ها با استفاده از لوازم جانبی مجزا در اختیار شما قرار می‌دهند امکان گرفتن آب میوه و آب مرکبات است.

خرد کردن انواع مواد غذای

غذاسازها می‌توانند با استفاده از تیغه فلزی و چند کاره خود به سرعت انواع سبزیجات و مواد غذایی را خرد کنند.

حلقه کردن

غذاسازها دارای یک تیغه صفحه‌ای هستند، که می‌توانند به راحتی انواع میوه جات و سبزی جات را در اندازه های مساوی حلقه حلقه کند.

رنده کردن

یکی از اصلی ترین کارایی هایی که غذاساز ها در اختیار شما قرار می دهند، امکان رنده کردن انواع مواد غذایی است. این دستگاه ها با استفاده از یک دیسک دو طرفه امکان رنده کردن ریز و درشت را برای شما فراهم می آورند.

رنده کردن ریز و درشت مواد غذایی با غذاسازهای حرفه ای

پوره کردن

با خرد کردن مواد غذایی در غذاساز برای مدت زمان کافی، می‌توانید از آن ها پوره ای با غلظت دلخواه خود تهیه کنید. پوره گوجه فرنگی، کره بادام زمینی، پوره سیب زمینی، انواع سوپ، سس و … با استفاده از غذا ساز در عرض چند ثانیه قابل انجام است.

معرفی 15 برند از بهترین غذاساز آشپزخانه

برند های متفاوت و زیادی اقدام به تولید غذاساز کرده‌اند که هر کدام ویژگی ها و مزیت های بخصوص خودشان را دارند، در ادامه قصد داریم 15 مدل از بهترین غذاسازها را به شما همراهان عزیز معرفی کنیم.

1- معرفی و راهنمای خرید دستگاه غذاساز بوش

غذاسازهای تولید شده توسط برند بوش را می‌توان جزو با کیفیت ترین ها دانست که از تکنولوژی‌ های به روز دنیا برخوردارند و مشخصات فنی چشم گیر و فوق‌ العاده‌ ای دارند که از نقاط قوت این دستگاه‌ به حساب می‌‌آید.

محصولات شرکت آلمانی بوش به داشتن موتورهای قدرتمند و با توان بالا معروف هستند، غذاسازهای این شرکت نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

موتور قدرتمند این دستگاه‌ ها در قسمت پایه آن ها قرار دارد که بستگی به‌ اندازه و سایز دستگاه وزن متفاوتی دارد. این موضوع، تکان نخوردن و عدم لرزش دستگاه را در هنگام فعالیت تضمین می‌‌کند. علاوه بر این موتورهای غذاسازهای بوش توان مصرفی کمی داشته و از لحاظ مصرف انرژی نیز بسیار به‌ صرفه هستند.

غذاساز بوش جزو یکی از بهترین غذاسازها به حساب می‌آید که کاربرد گسترده ای دارد و نمی‌توان کارکرد این دستگاه را تنها محدود به غذاساز دانست. زیرا دارای قابلیت های گسترده ی دیگری مانند مخلوط کن، آب مرکبات گیر، همزن، خمیرزن و… می‌باشد. به همین منظور اگر شما این دستگاه غذاساز بوش را خریداری کنید از خرید چند دستگاه برقی دیگر بی‌ نیاز خواهید شد که این مسئله شاید جزو مهم ترین مزایای این دستگاه غذاساز به حساب بیاید.

همان طور که می‌دانید برند بوش جزو شناخته شده ترین و معتبرترین برندها در حیطه ی لوازم برقی خانگی به حساب می‌آید. و در نتیجه می توانید مطمئن باشید که خریداری این غذاساز از هر نظر برای شما سود بخش است. زیرا دارای کیفیت و طول عمر بسیار بالایی خواهد بود.

خرید دستگاه غذاساز بوش با قابلیت توان مصرفی بالا و موتور قدرتمند

2- معرفی و راهنمای خرید دستگاه غذاساز نینجا

غذاساز های نینجا جزو لوازم برقی بسیار کاربرد و پر مصرف در آشپزخانه هستند که برای پخت سریع غذا و آماده سازی انواع نوشیدنی ها، دسرها و اسموتی به کار برده می‌شوند. غذا سازهای نینجا با دارا بودن سری های مختلف و متنوع غذاساز، اسموتی ساز، پوره ساز، آسیاب و مخلوط کن و … قدرت آماده‌ سازی غذا را بسیار بالا می‌برند

از تهیه اسموتی غلیظ، روغن‌ ها و کره‌ های آجیلی گرفته تا نوشیدنی‌ های سبک، دیپ‌ ها و سس ‌ها. از خمیرهای سفت گرفته تا سس های نرم، مواد خرد شده. سالاد کلم و خیلی چیزهای دیگر که همه و همه در مدت زمان کم توسط غذاساز نینجا انجام می‌شود. برای خرید انواع محصولات برند نینجا از دومینو کالا به این صفحه مراجعه کنید.

غذاسازهای نینجا به عملکرد پالس مجهز هستند که می‌توان در صورت نیاز از این عملکرد دستگاه نیز استفاده داشت. بدنه غذا ساز های نینجا پلاستیکی می‌باشند که مقاومت و استحکام بالایی دارند، و هرگز در اثر مواردی مانند؛ گذر زمان، ضربه های پی در پی، رطوبت و… دچار مشکل خاصی نخواهد شد و کاملا با دوام هستند.

همچنین شما می‌توانید قطعات و لوارم جانبی مختلف این دستگاه را از یک دیگر جدا کنید و در مواقع لزوم آن ها را در ماشین ظرفشویی شستشو دهید و مشکلی برای این قطعات به وجود نخواهند آمد.

تهیه اسموتی و روغن و کره های آجیلی با غذاساز نینجا

3- معرفی و راهنمای خرید دستگاه غذاساز کنوود

غذاساز کنوود محصولی کاربردی و چند کاره می‌باشد که استفاده ی از آن در آشپزخانه به آسان تر شدن کار های شما کمک شایانی می‌کند. محصولات برند کنوود جزو یکی از معتبرترین و بهترین برندها در زمینه تولید لوازم خانگی می‌باشد، و همواره محصولات فوق العاده با کیفیتی را تولید می‌کند.

غذاساز کنوود از جمله غذاسازهای بسیار کاربردی می باشد که چند عملکرد مختلف را به صورت واحد انجام می‌دهد. و می‌توانید علاوه بر اینکه از آن به عنوان غذاساز استفاده می‌کنید، به عنوان یک مخلوط کن، خردکن، آب مرکبات گیر، خمیرزن، دستگاه آسیاب و… نیز استفاده داشته باشید.

همین موضوع باعث شده تا بتوانید در زمینه ی هزینه کردن برای لوازم برقی صرفه جویی بسیار گسترده ای انجام دهید. و با خرید یک محصول، چند محصول مختلف را در اختیار داشته باشید.

غذاساز های کنوود دارای موتور بسیار قدرتمند و پر سرعتی هستند. در قسمت انتهای غذاساز کنوود پایه‌ های ضد لغزش وجود دارند و وجود این پایه ها به افزایش ایمنی دستگاه غذاساز کنوود کمک شایانی می‌ کند. و باعث می‌ شود که دستگاه در هنگام کار و آماده سازی مواد غذایی مختلف دچار لرزش و یا سقوط نشود.

غذاساز کنوود دارای پایه های ضد لغزش جهت افزایش ایمنی

4- معرفی و راهنمای خرید دستگاه غذاساز ناسا الکتریک ایرانی

غذاسازهای چند کاره ناسا الکتریک که در کشور خودمان ایران ساخته شده، و یک دستگاه حرفه‌ای است که چند کارکرد مختلف را به طور همزمان انجام می‌دهد و به همین علت می‌تواند یک همراه و کمک مناسب برای شما در آشپزخانه باشد. همچنین غذا ساز های ناسا الکتریک به عملکرد پالس مجهز است و از این نظر دارای محدودیت خاصی نمی‌باشد و کدام از عملکردها و سرعت ها در موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

این دستگاه غذاساز دارای صفحات مختلف و متنوعی می باشد که این دیسک ها شامل: رنده ریز، رنده درشت، رنده چیپسی نازک، رنده چیپسی ضخیم و رنده خلالی هستند. این دیسک ها از استیل ضد زنگ ساخته شده اند که بسیار مقاوم هستند و قابل شستشو می باشند.

یکی از مهم‌ ترین قابلیت‌‌هایی که غذاساز ناسا الکتریک به آن مجهز شده است، قابلیت تنظیم سرعت می باشد. تیغه های خردکن ناسا الکتریک نیز از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده‌اند که کاملاً تیز و بُران هستند. این تیغه ها در اثر شستشوی مداوم و گذر زمان دچار زنگ زدگی نخواهند شد. برای خرید انواع محصولات برند ناسا الکتریک از دومینو کالا مراجعه کنید.

غذاسازهای ناسا الکتریک مجهز به عملکرد پالس و تنظیم سرعت

5- معرفی و راهنمای خرید دستگاه غذاساز تولیپس

غذاساز تولیپس یکی از با کیفیت ترین غذا ساز های موجود در بازار می‌باشد. که عملکرد بسیار زیاد آن باعث شده است تا محصولی بسیار کاربردی و تاثیر گذار در هر آشپزخانه‌ای به حساب بیاید. زیرا شما با خرید این دستگاه غذاساز تولیپس می‌توانید عملکردهای مختلف از جمله خرد کردن، چرخ کردن، تکه کردن، برش زدن، پوره کردن، هم زدن مواد غذایی و سایر عملکردهای مختلف را مشاهده کنید.

همین مسئله کمک می‌کند که از خرید لوازم برقی‌های مختلف بی‌ نیاز شوید. و با خرید این محصول بتوانید عملکرد های متنوع را به انجام برسانید. برای خرید محصولات برند تولیپس از فروشگاه دومینو کالا خریداری کنید.

موتوری که در غذاساز تولیپس تعبیه شده است، جزو قدرتمندترین موتورها به حساب می‌آید. همچنین تمامی مدل های غذاساز تولیپس بسیار زیبا و جذاب طراحی شده‌اند که می توانند زیبایی آشپزخانه شما را دو چندان کنند. شست و شوی تمامی مدل های غذاساز تولیپس بسیار راحت و آسان بوده و قطعات آن قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را دارا می باشند.

6- معرفی و راهنمای خرید دستگاه غذاساز فیلیپس

همه کسانی که به خرید لوازم خانگی برقی علاقه دارند به خوبی برند فیلیپس را می‌شناسند و می‌دانند که از لحاظ کیفیت و کارایی حرف اول را می‌زند. یکی از همین محصولات پر طرفدار فیلیپس غذاساز فیلیپس بوده؛ غذاساز فیلیپس یک دستگاه کامل و پر قدرت برای آشپزخانه های شما می‌باشد که می‌توانید از آن در آشپزی کردن استفاده کنید.

غذاساز فیلیپس مجهز به خرد کن، آب مرکبات گیری ،خمیر زن و مخلوط کن بوده، و مانند یک دستیار در آشپزخانه عمل می کند. همچنین شما می‌توانید تمامی قطعات این غذاساز را از هم دیگر جدا کرده و در ماشین ظرفشویی بشویید و مطمئن باشید که مشکلی برای دستگاه شما به وجود نخواهد آمد.

برترین مزیت غذاساز فیلیپس عاری بودن از BPA در بخش های پلاستیکی در تماس با مواد غذایی است. همچنین قطعات این غذاساز را به راحتی و در کم ترین مدت زمان می‌توان مونتاژ کرد.

آشپزی راحت با غذاساز پرطرفدار فیلیپس

7- معرفی و راهنمای خرید دستگاه غذاساز سایا ایرانی

کمپانی بزرگ پارس خزر که یکی از بزرگ ترین و برترین برندهای تولید لوازم خانگی برقی در کشور و خاورمیانه است اقدام به ساخت غذاساز های سایا که فوق العاده کاربردی بوده، کرده است. غذاساز سایا دارای توانایی و عملکرد مختلف برای ساخت و تهیه انواع مواد غذایی می‌باشد. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به مخلوط کن، خردکن، آبمیوه گیری و آب مرکبات گیری، انواع رنده، خمیر زن و خامه زن و ویژگی‌های دیگر اشاره کرد.

غذاسازهای پارس خزر دارای یک موتور قدرتمند با مصرف بهینه و کم صدا همچنین استفاده از قطعات با کیفیت و با دوام با عملکردی که برای هر خانه و آشپزخانه نیاز است؛ می‌باشند. غذاساز سایا از جمله تولیدات موفق برند سایا از شرکت پارس خزر محسوب می‌‌شود. این برند که یک برند ایرانی بوده، توانسته است که لوازم برقی خانگی بسیار با کیفیتی را تولید کند. غذاساز پارس خزر مدل سایا می تواند کارکرد‌های بسیار مناسبی از خود ارائه دهد.

8- معرفی و راهنمای خرید دستگاه غذاساز بیم

غذاساز بیم دستگاهی کاربردی از برند بیم می‌باشد که می‌توان با استفاده از آن به آماده سازی مواد غذایی مختلف پرداخت. نکته مهمی که در رابطه با این دستگاه وجود دارد این است که عملکرد آن تنها معطوف به غذا ساز نمی‌باشد. برای خرید محصولات برند بیم را از دومینو کالا خریداری کنید.

بلکه کارکرد های مختلفی را نیز دارا است. به طور کلی یک دستگاه چند کاره به حساب می‌آید که این مسئله باعث شده است به یک دستگاه پر فروش تبدیل شود. زیرا افراد می‌توانند با خرید یک دستگاه غذاساز بیم از چند وسیله ی برقی مختلف استفاده داشته باشند. کارکرد هایی که این دستگاه از آن ها بهره می‌‌برد شامل مواردی مانند: مخلوط کن، آسیاب کن، آبمیوه گیر، همزن، خرد کن و… می‌باشند.

در انتهای تمامی دستگاه های غذاساز بیم پایه ضد لغزش به چشم می‌‌خورد. وجود این پایه باعث می‌‌شود که ایمنی این غذاساز افزایش پیدا کند و در هنگام کار دچار لرزش و یا لغزش نشود. و آسیبی به آن وارد نخواهد شد.

معرفی و خرید غذاساز چند کاره بیم

9- معرفی و راهنمای خرید دستگاه غذاساز براون

غذاسازهای براون یکی از پر کار آمدترین محصولات شرکت براون است که دارای موتوری قدرتمند می‌باشند. این محصولات قابلیت خرد کن، مخلوط کن، آسیاب، خمیر زن، پوره ساز و رب ساز را دارند که به توانایی ها و عملکردهای این غذا ساز افزوده است. غذاسازهای براون به دلیل داشتن موتوری پر قدرت، بازده بسیار بالایی دارند و به همراه طراحی زیبا و منحصر به فردشان، یکی از بهترین غذاساز ها به شمار می‌نرود.

غذاساز براوان دارای مدل های متنوع و متفاوتی می‌باشد که شما با مراجعه به فروشگاه اینترنتی دومنیو کالا می‌توانید تمامی مدل های آن را مشاهده کنید.

طراحی بدنه و ظاهر غذاساز چندکاره براون

10- معرفی و راهنمای خرید دستگاه غذاساز میگل

غذاساز میگل از محصولات کاربردی و حرفه‌‌ای شرکت معتبر میگل است که اصلی ترین ویژگی غذاسازهای میگل سرعت بخشیدن به کارها می‌باشد ، این وسیله کارهای زمان بر و گاهی خسته کننده را برای شما در کمترین زمان و به سرعت انجام می‌دهد که این موضوع باعث شده است یکی از محبوب ترین و پرطرفدار ترین وسیله آشپزخانه محسوب شود.

دستگاه های غذاساز میگل به دو صورت تک کاره و چند کاره طراحی و وارد بازار شده‌اند که کارهایی مانند خرد کردن، کوبیدن، پوره کردن و … را به صورت خودکار و اتوماتیک انجام می‌دهند. از ویژگی های غذاسازهای میگل می‌توان به صرفه جویی در فضا، به صرفه بودن قیمت، صرفه جویی در زمان و راحتی در هنگام آشپزی اشاره کرد.

در غذاساز میگل قابلیت تنظیم سرعت وجود دارد و تعداد سرعت های قابل تنظیم آن نیز به دو عدد می‌رسد. و شما می‌توانید طبق نیازی که دارید سرعت مد نظر خود را انتخاب کنید. از مهم‌ ترین ویژگی‌ های این غذاساز این است که به عملکرد پالس نیز مجهز شده است.

دستگاه غذاساز دو سرعته میگل با قابلیت عملکرد پالس

11- معرفی و راهنمای خرید دستگاه غذاساز فکر

برند فکر یکی از معروف ترین برندهای تولید لوازم خانگی برقی است، که غذاسازهای بسیار با کیفیتی را تولید و روانه بازار کرده است. غذاساز فکر دستگاهی چند کاره می‌باشد که عملکرد های مختلف و متنوعی از جمله گوشت کوب، همزن، خردکن و رنده را در بر می‌گیرد. به همین منظور استفاده از این دستگاه می‌‌تواند کاربردی باشد و نقش بسیار زیادی در افزایش سرعت آشپزی ایفا خواهد کرد.

برند فکر در زمینه تولید انواع لوازم برقی خانگی جزو برندهای موفق در سطح جهان به حساب می‌‌آید. که متعلق به کشور ترکیه می‌باشد. این برند توانسته است که این دستگاه غذاساز را در بهترین کیفیت تولید و طراحی کند. یکی از مهم ترین قابلیت هایی که دستگاه غذاساز فکر به آن مجهز شده است، عملکرد توربو می‌باشد. با استفاده از عملکرد توربو می‌توانید بالا ترین میزان سرعت از این دستگاه غذاساز را شاهد باشید و از آن استفاده کنید.

12- معرفی و راهنمای خرید دستگاه غذاساز تفال

غذا ساز تفال محصولی پر کار آمد برای آشپزخانه شما می‌باشد، که توسط برند پر طرفدار تفال ساخته شده است، و مانند یک دستیار در آشپزخانه به شما کمک خواهد کرد. غذاساز تفال یکی از کاربردی ترین ابزار آشپزی به شمار می‌رود که سرعت تهیه غذا را بالا می‌برد. فرایند اصلی غذاساز خرد کردن و مخلوط کردن مواد غذایی است.

غذاساز تفال یکی از کاربردی ترین ابزارهای آشپزی به شمار می‌رود که سرعت تهیه غذا را بسیار بالا می‌برد. فرایند اصلی غذاساز تفال خرد کردن و مخلوط کردن مواد غذایی است. تیغه های به کار رفته در این غذاساز از جنس استیل ضد زنگ است و برای خرد کردن، هم زدن و رنده کردن مناسب است.

خرد کردن و مخلوط کردن مواد غذایی با غذاساز تفال

13- معرفی و راهنمای خرید دستگاه غذاساز مولینکس

غذاساز مولینکس یک عدد دستگاه غذاساز چند کاره می‌باشد که می‌توان عملکردهای متنوع و مختلفی را از آن شاهد بود. برای مثال علاوه بر این که این دستگاه یک غذاساز تمام عیار است، می‌تواند یک خرد کن، مخلوط کن،‌ آب مرکبات گیری، آبمیوه گیری و دستگاه آسیاب تمام عیار نیز باشد‌. در نتیجه با این وجود شما با خرید یک محصول برند مولینکس می‌توانید عملکرد چند وسیله ی برقی مختلف را از این دستگاه غذاساز شاهد باشید.

غذاساز مولینکس توسط برند مولینکس تولید شده است. همان طور که می‌دانید این برند در زمینه تولید انواع لوازم برقی خانگی جزو موفق ترین و معتبر ترین برند ها به حساب می‌آید. و همواره لوازم بسیار با کیفیتی را تولید و روانه بازار کرده است. این محصول نیز از این قاعده مستثنی نمی‌باشد.

جالب است بدانید که تعداد سرعت های قابل تنظیم در غذاسازهای مولینکس به پنج سرعت مختلف می‌رسد. و در نتیجه شما هنگام استفاده از این محصول با محدودیت خاصی مواجه نمی‌شوید‌‌. و می‌توانید با توجه به نوع مواد غذایی و میزان زمانی که دارید، مناسب ترین سرعت را انتخاب کنید.

14- معرفی و راهنمای خرید دستگاه غذاساز تکنو

برند تکنو یکی از معروف ترین و پر طرفدار ترین برندهای ایرانی است که کار تولید لوازم خانگی برقی را انجام می‌دهد. یکی از محصولات بسیار پر فروش تکنو، غذاساز تکنو بوده که با طراحی بسیار شیک و زیبا همه را مجذوب خود کرده است. برای خرید انواع محصولات برند تکنو از دومینو کالا خردیداری کنید.

غذاسازهای تکنو با توان مصرفی بسیار بالا دارای موتوری قدرتمند با قابلیت تغییر سرعت بوده و از سرعت های مختلفی برخوردار می‌باشد که بسته به نوع عملکرد خود، می‌توانید سرعت مورد نظر را انتخاب کنید. این محصول جهت درست کردن انواع غذاهای مختلف، نوشیدنی های خوشمزه، خرد کردن مواد غذایی گوناگون و آسیاب کردن انواع ادویجات نظیر دارچین، هل، زنجبیل و مغزیجات مانند پسته، بادام، گردو و … به کار می‌رود.

از دیگر قابلیت ها و ویژگی های غذاسازهای تکنو می‌توان به پایه‌های ضد لغزش پلاستیکی آن اشاره کرد که مانع از ایجاد هر گونه حرکت نا خواسته و لغزش می‌شوند.

15- معرفی و راهنمای خرید دستگاه غذاساز هانس

اگر به دنبال یک دستگاه غذاساز حرفه‌ای هستید؛ غذاساز هانس می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. غذاسازهای تولید شده توسط برند هانس علاوه بر کیفیت بالای موتور دارای ظاهری بسیار شیک و زیبا می‌باشند که می‌توانند زیبایی آشپزخانه شما را دو چندان کنند.

تیغه های فلزی دستگاه غذاساز هانس از جنس استیل ضدزنگ بوده و تمامی وسایل آن به آسانی از هم جداشده و قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را نیز دارند. با قابلیت برش زن یا اسلایسر می‌توانید برای تهیه چیپس یا برش دیگر سبزیجات استفاده کنید. برای خرید انواع محصولات برند هانس را از دومینو کالا خریداری کنید.

متعلقات مربوط به خمیرزنی نیز می‌توانید در تهیه انواع کیک و شیرینی و نان خانگی استفاده شود. شرکت هانس یکی از برندهای معتبر موجود در بازار است که با کیفیت ساخت بالا، و طراحی شیک می‌تواند بهترین گزینه برای مزین ساختن آشپزخانه و تکمیل لوازم آشپزی باشد.

سخن پایانی راهنمای خرید بهترین دستگاه غذاساز

در این مقاله سعی کردیم بهترین برندهای ساخت غذاساز را برای شما همراهان با تمام نکات و ویژگی ها نام ببریم تا شما انتخابی درست تر را در هنگام خرید داشته باشید. تمامی مدل های غذاسازهای بالا در فروشگاه اینترنتی دومینو کالا موجود است و شما می‌توانید با قیمت کم تر از همه جا و با ضمانت کالا محصول مورد نظرتان را خریداری کنید.

خرید غذاساز از فروشگاه اینترنتی دومینو

شما برای خرید هر کدام از محصولات فوق فقط کافیست به فروشگاه اینترنتی دومینو کالا مراجعه کنید، تمامی غذاسازهای مختلف با برند های متنوع و با توضیحات کامل تر و قیمت مناسب تر در اختیار شما قرار خواهد گرفت. شما با خرید از دومینو کالا تجربه یک خرید امن و با کیفیت را خواهید داشت.

فروشگاه اینترنتی دومینو کالا

فروشگاه دومینو کالا در سال ١٣٩٠ با هدف ورود به عرصه محصولات داخلی در زمينه پخش محصولات الکتریکی خانگی فعاليت خود را آغاز نمود و امروزه بعد از گذشت سالها می‌توانيم با افتخار با توجه به كيفيت بالا و خدمات پس از فروش و رضايت مشتريان، به عنوان يكي از پخش کنندگان بخش خصوصی در خدمت مشتريان عزيز باشيم.

برچسب ها: