موهای صورت، گردن، سر و موهای زائد در بدن یکی از اصلی ترین دغدغه آقایان به شمار می رود که همیشه به دنبال روشی برای از بین بردن آن هستند و یا می خواهند موهای ریش و سرشان را مرتب کنند. در این حالت استفاده از روش های قدیمی دیگر پاسخگو نیست و انواع ماشین ریش تراش به کمک آقایان آمده اند تا اصلاحی تمیز تر و راحت تر را داشته باشند.

ماشین های ریش تراش در انواع مدل ها و کاربرد های متفاوت تولید شده اند که شما بسته به نیاز خود می توانید ماشین ریش تراش مختص خود را خریداری کنید و در هنگام استفاده کردن از کارایی ها و کاربرد های آن نهایت لذت را ببرید.

در ادامه قصد داریم به برسی 7 مدل از ریش تراش های با کیفیت از برند های مشهور بپردازیم تا شما انتخاب درست تر و بهتری را در خرید این محصول پر کاربرد داشته باشید.

بهترین ماشین ریش تراش فیلیپس

همانطور که می دانید شرکت فیلیپس یکی از معروف ترین برند های تولید لوازم برقی در جهان بوده که در کشور هلند فعالیت می کند. برند فیلیپس تمامی محصولات خود را با نهایت دقت و ظرافت طراحی و تولید کرده است؛ یکی از معروف ترین و با کیفیت ترین محصولات این شرکت ریش تراش بوده، که در انواع طرح ها و مدل های مختلف طراحی شده است. ریش تراش یا ماشین اصلاح های برند فیلیپس در دنیا بسیار معروف هستد که در ادامه چند تا از معروف ترین و با کیفیت ترین ریش تراش های فیلیپس را به شما معرفی خواهیم کرد.

1- ریش تراش فیلیپس S5588/38

ریش تراش فیلیپس S5588/38 یکی از ماشین های اصلاح باکیفیت و مرغوب کمپانی فیلیپس بوده که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است، از این دستگاه می توانید به صورت خشک و تر و یا با استفاده از فوم و ژل استفاده نمایید، همچنین مخزن مو این دستگاه را می توانید با فشار دادن یک دکمه باز کرده و زیر شیر آب شست و شو دهید.

ریش تراش فیلیپس سری 5000 به صورت کاملاً انعطاف پذیر ساخته شده است و در موقع اصلاح کردن به درستی بر روی قسمت های پوست حرکت می کند. جنس بدنه ی این ریش تراش فیلیپس مدل S5588/38 زیبا و با کیفیت از پلاستیک مقاوم ساخته شده است که در مقابل هر ضربه ای مستحکم بوده و آسیبی نمی بیند. با وجود استحکام بالا، وزن این محصول بسیار مناسب است و به آسانی می توانید آن را همراه خود حمل کنید و حتی ساعت ها به راحتی از آن استفاده کنید و احساس خستگی نکنید، این محصول دارای قابلیت ضد آب بوده و می توانید به راحتی آن را در زیر دوش آب استفاده کنید.

خرید ریش تراش مدل S5588/38 فیلیپس

2- ریش تراش فیلیپس مدل QP2520

ریش تراش فیلیپس QP2520 یکی از محصولات بسیار پرکاربرد و پر طرفدار برند فیلیپس می باشد، این دستگاه دارای طراحی بسیار خاص و شیکی بوده که در بین آقایان طرفداران زیادی دارد؛ چرا که دارای طراحی کاملا ارگونومیک و زیبایی بوده و خیلی شیک و منحصر به فرد ساخته شده است.

جنس بدنه ی ریش تراش فیلیپس مدل QP2520 از پلاستیک بسیار مقاوم ساخته شده است، که در مقابل هر نوع ضربه، فشار، خط و خش و … بسار با دوام خواهد بود. بدنه پلاستیکی این محصول در عین اینکه دارای مقاومت زیادی بوده، دارای وزن خیلی کم و قابل حملی نیز می باشد که به راحتی می توانید به همراه خود این محصول را حمل کنید.

تکنولوژی اصلاح ریش تراش فیلیپس به صورت برش فویلی بوده و اصلاحی کاملا منظم و دقیق را برای شما انجام خواهد داد. این دستگاه ریش تراش فیلیپس مدل QP2520 امکان استفاده به شکل خشک و مرطوب را برای شما فراهم کرده است، به طوری که شما این امکان را دارید که از این دستگاه هم به شکل خشک و هم بدون کف استفاده کنید.

فروش فیلیپس مدل QP2520 ریش تراش

3- ماشین ریش تراش فیلیپس مدل SP9860

اگر به دنبال ماشین ریش تراش پر قدرت هستید، ریش تراش فیلیپس مدل SP9860 سری 9000 بهترین انتخاب برای شما است. این محصول طوری ساخته شده است که می توانید به راحتی بعد از اصلاح، سری ها و بدنه دستگاه را شستشو دهید.

ریش تراش فیلیپس مدل SP۹۸۶۰ دارای تیغه هایی از جنس استیل ضد زنگ بوده، که به راحتی خراب نمی شوند. همچنین ریش تراش فیلیپس به گونه ای طراحی شده است که بعد از 20 دقیقه شارژ شدن 60 دقیقه می توانید به صورت مدوام از آن استفاده کنید.

از جمله قابلیت های ویژه این دستگاه می توان به فناوری nanoTech تیغه ها اشاره کرد که باعث می شود تیغه ها دوام بیشتری داشته و بسیار تیز و قوی عمل کنند. تکنولوژی دیگر این دستگاه، superb skincomfort نام دارد که همان رنگدانه های فلزی کار رفته در حلقه های دور شبکه است.

این تکنولوژی باعث کم شدن اصطحکاک دستگاه با صورت شما می شود. تکنولوژی Contourdetect نیز برای ریش تراش فیلیپس SP9860 در نظر گرفته شده که باعث میشود سری دستگاه در تمامی جهات حرکت کرده و حتی موهای ضخیم در نقاط انحنا دار مانند چانه و گردن را نیز کوتاه کند.

معرفی ریش تراش فیلیپس مدل SP9860

ریش تراش پاناسونیک

شرکت پاناسونیک یا همان ماتسوشیتا سابق یکی از قدیمی ترین و پر طرفدار ترین برند های تولید لوازم خانگی در جهان است که در ژاپن فعالیت می کند. از سری محصولات پاناسونیک بسیار با کیفیت و معروف این کمپانی می توان به ماشین های ریش تراش اشاره کرد. ماشین های ریش تراش یا اصلاح پاناسونیک با طراحی خاص و کیفیت بالایی که دارند توانسته اند به راحتی خود را در بین رقبای خود بالا بکشند و تبدیل به یکی از معروف ترین ماشین های اصلاح در جهان شوند. که ما 2 مدل از ریش تراش های معروف این برند را در این بخش به شما معرفی می کنیم.

1- ماشین ریش تراش پاناسونیک مدل ES-LV9Q

ریش تراش پاناسونیک مدل ES-LV9Q محصولی کاملاً کاربردی و مفید برای آقایان محسوب می‌شود که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و طراحی آن نیز ارگونومیک و جذاب است. جنس بدنه این ریش تراش از پلاستیک بسیار مقاوم ساخته شده است. که در برابر خط و خش و ضربه و فشار هیچ‌ گونه آسیبی نخواهد دید. و دوام بسیار بالایی دارد.

جنس تیغه‌ های این ریش‌ تراش از استیل ضد زنگ ساخته‌ شده است و همین ضد زنگ بودن یک ویژگی بسیار مهم محسوب می‌ شود. چون باعث می‌ شود در اثر شستشوی مداوم و رطوبت مداوم، تیغه‌ ها هیچ آسیبی نبینند و هرگز زنگ نزنند. به‌ همین‌ منظور می‌ توان گفت که این محصول کاملاً ضد آب بوده و تمامی قطعات آن را می‌ توان زیر جریان مستقیم آب شستشو داد و حتی می‌ توانید در زیر دوش نیز از این محصول با خیالی راحت استفاده بکنید و هیچ‌ گونه نگرانی از بابت آسیب دیدن به آن نداشته باشید.

شما می توانید به وسیله ی این دستگاه ریش تراش پاناسونیک مدل ES-LV9Q به برش مستقیم یا خطی بپردازید. و به راحتی خط ریش تعیین کنید. لازم به ذکر است که این ريش تراش دارای قابلیت اصلاح با شماره ی صفر نیز می باشد که یک قابلیت مهم و حائز اهمیت محسوب می شود. قابلیت اصلاح مو های ضخیم نیز از دیگر ویژگی های مهم این محصول در عملکرد اصلاح تلقی می شود. همچنین شما می توانید از این دستگاه هم برای اصلاح خشک و هم برای اصلاح مرطوب استفاده کنید.

مشخصات ماشین ریش تراش پاناسونیک مدل ES-LV9Q

2- ماشین ریش تراش پاناسونیک مدل ES-ST25

ریش تراش پاناسونیک مدل ES-ST25 دارای تیغه‌ هایی از جنس آلیاژ نقره بوده که این ویژگی یک ویژگی بسیار مهم و قابل‌ توجه محسوب می‌ شود، به دلیل این‌ که آلیاژ نقره از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است، وزن سبکی دارد و هرگز زنگ نمی‌ زند و شما می‌ توانید تا آخر عمر از این تیغه‌ ها مانند روز اول استفاده کنید و مدام آن را شست‌ و شو دهید.

این ریش تراش پاناسونیک مدل ES-ST25 دارای باتری قابل شارژ بوده که مدت‌ زمان شارژ کامل آن 60 دقیقه است و شما می‌ توانید بعد از شارژ کامل تا مدت‌ زمان 45 دقیقه به‌ صورت مداوم از این ریش‌تراش استفاده بکنید.

این محصول دارای تکنولوژی اصلاح به صورت برش مستقیم بوده که موجب اصلاح دقیق تر و عمقی تر خواهد شد. قابلیت اصلاح با شماره ی صفر نیز جزو تکنولوژی های اصلاح این ریش تراش پاناسونیک مدل ES-ST25 به حساب می آید. همچنین شما می‌ توانید از این ریش‌ تراش هم به‌ صورت خشک و هم به‌ صورت مرطوب استفاده بکنید و این یعنی هم با کف ریش و هم به‌صورت کاملاً خشک این ریش‌تراش قابل‌ استفاده است.

قیمت ماشین ریش تراش مدل ES-ST25 پاناسونیک

ریش تراش فکر

برند فکر یکی از قدیمی ترین شرکت های تولید لوازم مصرفی برقی می باشد که در سال 1933 توسط آقای ویلهلم کیچرر در کشور آلمان تاسیس شده است و تا به الان توانسته است با طراحی خاصی که دارد خود را از ما بقی برند ها متمایز کند. شرکت فکر تمام تمرکز خود را بر روی کیفیت محصولات فکر خود با هدف آسان سازی زندگی گذاشته است؛ از محصولات بسیار پر طرفدار فکر می توان به ماشین های ریش تراش فکر اشاره کرد.

1- ماشین ریش تراش فکر مدل STUBBY

ریش تراش فکر مدل STUBBY جزو با کیفیت ترین ریش تراش های تولید شده توسط برند فکر می باشد. بدنه ی این محصول از فولاد ضد زنگ مقاوم و مستحکم ساخته شده است. که در برابر انواع ضربه ها و فشار ها دچار آسیب نخواهد شد.

تکنولوژی اصلاح در این ریش تراش فکر مدل STUBBY به صورت برش مستقیم می باشد، تیغه های این محصول از جنس فولاد ضد زنگ ساخته شده اند، که مقاومت و استحکام بسیار بالایی دارند و در اثر شستشوی مداوم و پی در پی نیز دچار آسیب نخواهند شد و هرگز زنگ نمی زنند.

این ریش تراش به وسیله ی باتری قابل شارژ کار می‌ کند که این باتری از نوع لیتیومی می باشد. مدت زمان مورد نیاز برای شارژ کامل باتری این ریش تراش 8 تا 10 ساعت بوده و پس از هر بار شارژ می‌توانید به مدت 35 تا 40 دقیقه از این محصول استفاده ای بهینه داشته باشید.

ماشین ریش تراش براون

اگر به دنبال ست کامل ماشین اصلاح سر و صورت هستید؛ قطعاً ماشین اصلاح و ریش تراش براون می تواند یک گزینه فوق العاده برای شما باشد. شرکت براون در 1921 توسط مکس براون در کشور آلمان تاسیس شده است و تا به الان قدرت و ثبات خود را حفظ کرده به طوری که هنوز هم جزو پر طرفدار ترین شرکت های تولیدی لوازم برقی می باشد. برای خرید انواع محصولات براون به اینجا مراجعه کنید.

1- ست ماشین اصلاح موی سر و صورت براون MGK3242

ماشین اصلاح براون MGK3242 از محصولات کاربردی و با دوامی می باشد که توسط برند معتبر براون تولید شده است. جنس بدنه ی آن نیز از پلاستیک مقاوم ساخته شده است که بسیار مستحکم است و در برابر فشار یا ضربه آسیبی نخواهد دید.

بهترین مدل ماشین اصلاح صورت مدل MGK-3242 براون

منبع تغذیه ی این محصول باتری لیتیومی می باشد که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و قابل شارژ است. مدت زمان شارژ کامل این باتری 8 ساعت است و مدت زمان استفاده از آن پس از فول شارژ شدن نیز به 80 دقیقه می رسد. شما حتی می توانید به وسیله ی این ماشین اصلاح براون MGK3242 و برش مو های بسیار ضخیم نیز بپردازید و یک اصلاح تمیز و دقیق را تجربه کنید.

تیغه های این محصول از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده اند. که کیفیت بسیار بالایی دارند و در برابر رطوبت واکنشی نشان نمی دهند. حتی در مواقع استفاده در زیر دوش نیز اکسید نخواهند شد.

از مهم ترین ویژگی های این ماشين اصلاح این است که ضد آب می باشد و می توانید از آن با خیالی راحت زیر دوش آب استفاده کنید و یا آن را بشویید. و هرگز آسیبی متوجه اش نخواهد شد. تمامی سری های این ماشین اصلاح برند براون نیز قابلیت شستشو دارند.

خرید ماشین ریش تراش از دومینو کالا

شما برای خرید هر کدام از محصولات فوق فقط کافیست به فروشگاه اینترنتی دومینو کالا مراجعه کنید، تمامی ماشین های ریش تراش با توضیحات کامل تر و قیمت مناسب تر در اختیار شما قرار خواهد گرفت. شما با خرید از دومینو کالا تجربه یک خرید امن و با کیفیت را خواهید داشت.

تمامی ماشین های ریش تراش با ضمانت کالا، بدون واسطه و تضمین اصالت کالا در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد.

فروشگاه اینترنتی دومینو کالا

فروشگاه دومینو کالا در سال ١٣٩٠ با هدف ورود به عرصه محصولات داخلي در زمينه پخش محصولات الکتریکی خانگی فعاليت خود را آغاز نمود و امروزه بعد از گذشت سالها مي توانيم با افتخار با توجه به كيفيت بالا و خدمات پس از فروش و رضايت مشتريان، به عنوان يكي از پخش کنندگان بخش خصوصی در خدمت مشتريان عزيز باشيم.