بهترین اسپرسوساز تمام اتوماتیک

با اختراع اسپرسو ساز تحول عظیم و لذیذی در تهیه قهوه ایجاد شد. افرادی که علاقمند به قهوه هستند، دیگر می توانند با خرید یک دستگاه اسپرسو ساز عالی، هر موقع که اراده نمایند در کمترین زمان ممکن، قهوه دلخواه خود را تهیه نمایند.

برای درست کردن یک اسپرسو و یا قهوه ناب، ابتدا باید یک دستگاه اسپرسو ساز باکیفیت داشته باشید. برای اینکه یک اسپرسو ساز باکیفیت تهیه نمایید، ابتدا باید مارک دستگاه و کیفیت آن را بشناسید.

شما با آگاهی از برندهای عالی و باکیفیت می توانید بهترین اسپرسو ساز تمام اتوماتیک را تهیه نمایید. پیشنهاد میکنیم مقاله راهنمای خرید اسپرسو ساز چیست را مطالعه کنید.

12 مدل از بهترین اسپرسوساز تمام اتوماتیک

در ادامه مطلب قصد داریم 11 مدل از بهترین اسپرسو ساز تمام اتوماتیک را به شما خوبان معرفی نماییم تا با شناخت از این محصولات، دستگاه مورد نظر خود را آگاهانه انتخاب کرده و خریداری نمایید. چرا که امروزه بیشتر افراد به دنبال بهترین دستگاه اسپرسو ساز تمام اتوماتیک هستند تا بتوانند از آن بیشترین استفاده را ببرند. برای شناخت بهترین اسپرسوساز تمام اتوماتیک تا آخر این مطلب با ما همراه باشید.

بهترین اسپرسو ساز تمام اتوماتیک دلونگی مدل ECAM 650.75

1- اسپرسو ساز تمام اتوماتیک دلونگی مدل ECAM 650.75

اسپرسو ساز تمام اتوماتیک دلونگی مدل ECAM 650.75 جزو بهترین اسپرسو سازهای تمام اتوماتیک دلونگی بوده و شما می توانید با خرید آن، نوشیدنی هایی نظیر کاپوچینو و ماکیاتو و کافه لاته را با طعم لذیذ و باکیفیت نوش جان فرمایید. توان این دستگاه 1450 وات بوده و از سیستم نظافت و خاموشی خودکار هم برخوردار می باشد. برای خرید انواع دستگاه اسپرسوساز دلونگی از فروشگاه دومینو کالا خریداری کنید.

این محصول دلونگی، با فشار بخار 19 بار بهترین نوشیدنی ها را برای شما در کمترین زمان آماده می کند. آسیاب قهوه، اسپرسو ساز دلونگی با 13 حالت طراحی شده است. شما می توانید بنا به سلیقه خود، حالت های مختلفی از آسیاب را به شکل ریز و یا درشت انتخاب نمایید.

همچنین ظرفیت مخزن آب به اندازه 2 لیتر در این دستگاه تعبیه شده است. آن محصول دلونگی از مخزن شیر برخوردار بوده و قابلیت اتصال به گوشی هم دارد. برای خرید اسپرسو ساز تمام اتوماتیک دلونگی مدل ECAM 650.75 به این صفحه مراجعه کنید.

بهترین اسپرسو ساز تمام اتوماتیک فیلیپس مدل EP5447

2- اسپرسو ساز تمام اتوماتیک فیلیپس مدل EP5447

همانطور که میدانید نوشیدن یک فنجان اسپرسوی خوشمزه و عالی در روز، می تواند شادابی و حال خوب را به شما هدیه دهد. اسپرسو ساز تمام اتوماتیک فیلیپس مدل EP5447 میتواند این نیاز شما را به نحو احسن برآورده سازد. با وجود این دستگاه در خانه می توانید انواع نوشیدنی های متنوع را با بهترین کیفیت تهیه نمایید.

یکی از ویژگی های عالی این اسپرسوساز فیلیپس، عملکرد بالای آن می باشد. سرعت بالای این دستگاه باعث می شود تا شما نوشیدنی های زیادی را در کمترین زمان آماده نمایید. موتور این دستگاه بسیار پرقدرت بوده و از توان 1500 وات برخوردار می باشد. این اسپرسوساز تمام اتوماتیک فیلیپس بسیار کم مصرف بوده و انرژِی را به صورت بهینه مصرف می کند.

حجم مخزن آب این دستگاه به صورت 1.8 لیتر تعبیه شده و فشار بخار آن هم 15 بار است. جنس بدنه این اسپرسو ساز فیلیپس از پلاستیک بوده و دارای سینی چکه گیر هم می باشد.

این دستگاه جزو بهترین محصولات برند فیلیپس به شمار می رود. جالب است بدانید این دستگاه مجهز به پنل لمسی کنترل هم می باشد. این پنل علاوه بر اینکه سرعت بالایی در تنظیمات دارد، ظاهر لوکس و شیکی به این اسپرسو ساز داده است. این دستگاه جزو بهترین اسپرسو ساز تمام اتوماتیک به شمار می رود.

بهترین اسپرسو ساز داینامیکا دلونگی مدل ECAM 370.95

3- اسپرسو ساز داینامیکا دلونگی مدل ECAM 370.95

اگر شما علاقمند به نوشیدن قهوه هستید، باید دستگاهی تهیه نمایید که بتوانید با کیفیت ترین قهوه را برای شما آماده نماید. خرید اسپرسو ساز داینامیکا دلونگی مدل ECAM 370.95 یکی از بهترین اسپرسو سازها بوده و می تواند انتظار شما را برای تهیه یک نوشیدنی لذیذ به خوبی برآورده نماید.

این دستگاه با وجود امکاناتی که دارد، یک لول از سایر اسپرسو سازها بالاتر است. این محصول ظاهر شیک و لوکسی دارد و می تواند هر نوشیدنی را برای شما در کمترین زمان آماده نماید. این اسپرسوساز یک دستگاه فوق حرفه ای بوده که از آپشن های جدید و مدرن برخوردار می باشد.

اسپرسو ساز داینامیکا دلونگی قابلیت تنظیم میزان غلظت قهوه را داشته و از سیستم شستشوی خودکار هم برخوردار می باشد. این دستگاه حرفه ای یک دیگ بخار با پمپ پرقدرت داشته و قابلیت این را دارد که 19 بار فشار بخار آب را ایجاد نماید. توان مصرفی این اسپرسو ساز 1450 وات می باشد.

بهترین اسپرسو ساز تمام اتوماتیک دلونگی مدل ECAM 650.85

4- اسپرسو ساز تمام اتوماتیک دلونگی مدل ECAM 650.85

اسپرسو ساز تمام اتوماتیک دلونگی مدل ECAM 650.85 یکی از کاربردی ترین اسپرسوسازها بوده که می تواند نوشیدنی هایی مانند اسپرسو، لاته، کاپوچینو، ماکیاتو، موکا را برای شما آماده نماید.

دستگاه اسپرسو ساز تمام اتوماتیک دلونگی مدل ECAM 650.85 ساخت کشور ایتالیا بوده و از فشار بخار 19 برخوردار می باشد. این محصول دلونگی کاربردی، مخزن شیر داشته و دارای توان 1450 هم می باشد. داشتن آسیاب قهوه این دستگاه باعث می شود، شما دانه های قهوه را به سلیقه خود آسیاب نمایید.

بهترین اسپرسو ساز تمام اتوماتیک دلونگی مدل ECAM 45.760

5- اسپرسو ساز تمام اتوماتیک دلونگی مدل ECAM 45.760

اسپرسو ساز تمام اتوماتیک دلونگی مدل ECAM 45.760 با قابلیت های بالایی که دارد، می تواند نوشیدنی های خوشمزه و با کیفیتی را برای شما آماده نماید.

یکی از ویژگی های عالی این دستگاه اسپرسو ساز تمام اتوماتیک دلونگی مدل ECAM 45.760، داشتن 2 عدد نازل قهوه بوده که می تواند دو فنجان نوشیدنی را به طور همزمان برای شما آماده نماید. ظرفیت مخزن آب این دستگاه 1.5 لیتر بوده و از قابلیت تولید کف شیر هم برخوردار می باشد.

از ویژگی های این دستگاه کاربردی می توان به امکان تنظیم میزان غلظت قهوه و سیستم گرم کردن فنجان اشاره نمود.

بهترین اسپرسو ساز تمام اتوماتیک فیلیپس مدل EP3246

6- اسپرسو ساز تمام اتوماتیک فیلیپس مدل EP3246

اسپرسو ساز تمام اتوماتیک فیلیپس مدل EP3246، امکان درست کردن هر نوشیدنی را برای شما فراهم می کند. این اسپرسوساز حرفه ای می تواند در مدت چند ثانیه قهوه مورد نظر را با کیفیت بالا به شما ارائه دهد. اسپرسوساز فیلیپس با ظاهر زیبا و فوق العاده ای که دارد، می تواند کافی بار شما را بی نهایت جذاب نشان دهد.

این دستگاه اسپرسو ساز تمام اتوماتیک فیلیپس مدل EP3246، بدنه‌ ای از جنس پلاستیک مقاوم داشته و از یک پنل لمسی برای کنترل تنظیمات هم برخوردار می باشد. ظرفیت مخزن آب این محصول، 1.8 لیتر بوده و از سه مخزن برای قهوه و شیر و آب طراحی شده است.

بهترین اسپرسو ساز نیمه صنعتی دلونگی مدل EC9665.M

7- اسپرسو ساز نیمه صنعتی دلونگی مدل EC9665.M

اگر شما یک اسپرسو ساز همه چیز تمام می خواهید، به شما پیشنهاد می دهیم از اسپرسو ساز نیمه صنعتی دلونگی مدل EC9665.M غافل نشوید.

این دستگاه، بسیار فول آپشن و حرفه ای بوده و یک انتخاب هوشمندانه و عالی برای استفاده در خانه و رستوران ها و کافی شاپ ها به شمار می رود. حجم مخزن آب این محصول، 2.5 لیتر می باشد.

جنس بدنه این اسپرسوساز نیمه صنعتی دلونگی مدل EC9665.M، ترکیبی از استیل و پلاستیک بوده که همین امر باعث شده، این دستگاه، ظاهری شیک به خود بگیرد. در مورد قابلیت های این دستگاه می توان به داشتن مخزن شیر و سیستم خاموشی خودکار اشاره نمود.

بهترین اسپرسوساز بوش TIS65429RW تمام اتوماتیک

8- اسپرسوساز بوش TIS65429RW تمام اتوماتیک

اسپرسوساز بوش TIS65429RW تمام اتوماتیک یک انتخاب هوشمندانه برای کسانی است که به دنبال یک اسپرسو ساز درجه یک و فول آپشن هستند. همانطور که از برند این دستگاه پیدا است، ساخت کشور اسلوونی بوده و از کیفیت عالی برخوردار می باشد. برای خرید انواع محصولات برند بوش با نازلترین قیمت به این صفحه مراجعه کنید.

جنس بدنه این دستگاه اسپرسو ساز تمام اتوماتیک بوش مدل TIS65429RW از استیل و پلاستیک بوده و همین ترکیب باعث شده، نمای این دستگاه بسیار لوکس و شیک به نظر برسد. این محصول صفحه کنترل لمسی داشته و از قابلیت هایی مانند تولید کف شیر و آسیاب کردن قهوه و خاموش شدن خودکار برخوردار می باشد.

بهترین اسپرسوساز بوش مدل TIS30129RW

9- اسپرسوساز بوش مدل TIS30129RW تمام اتوماتیک

اسپرسوساز بوش مدل TIS30129RW جزو بهترین اسپرسو ساز ها بوده و از قابلیت های زیادی برخوردار می باشد. قدرت توان این دستگاه 1300 وات بوده و فشار آب آن هم 15 بار است. ظرفیت مخزن قهوه 250 گرم است و ظرفیت مخزن آب 1.4 لیتر می باشد. اگر میخواهید انواع اسپرسو ساز تمام اتوماتیک بوش را خریدرای کنید.

از قابلیت های این دستگاه اسپرسو ساز تمام اتوماتیک مدل TIS30129RW بوش می توان به تنظیم سختی آب و فیلتراسیون هوشمند و زمان بندی خاموشی خودکار و امکان ساخت کف غلیظ شیر اشاره نمود.

اگر می خواهید بهترین اسپرسو ساز تمام اتوماتیک را خریداری نمایید، این دستگاه اسپرسو ساز بوش یک انتخاب هوشمندانه برای شما عزیزان محسوب می شود.

بهترین اسپرسوساز بوش TIS30321RW تمام اتوماتیک

10- اسپرسوساز تمام اتوماتیک بوش TIS30321RW

اسپرسوساز بوش TIS30321RW تمام اتوماتیک با توان 1300 یک دستگاه عالی برای تهیه نوشیدنی های خوشمزه به شمار می رود.

این دستگاه اسپرسوساز تمام اتوماتیک بوش TIS30321RW نشان گر سطح آب داشته و از تنظیمات میزان غلظت قهوه هم برخوردار می باشد. درجه آسیاب این دستگاه حرفه ای را می توان به صورت جداگانه تنظیم نمود.

داشتن تنظیم درجه آسیاب به صورت جداگانه، باعث بهتر شدن طعم در نوشیدنی می شود. از دیگر ویژگی های این اسپرسوساز می توان به تولید کف شیر و دو عدد نازل قهوه اشاره نمود.

11- اسپرسوساز بوش TIS30321RW تمام اتوماتیک

اسپرسوساز بوش TIS30321RW تمام اتوماتیک یکی از بهترین اسپرسوسازها بوده که می توان به عنوان یک دستگاه حرفه ای و کاربردی معرفی نمود. این دستگاه با موتور 1300 وات و با فشار بخار 15 بار می تواند بهترین نوشیدنی های باکیفیت را برای شما آماده کند.

این دستگاه اسپرسوساز تمام اتوماتیک بوش TIS30321RW هم قابلیت تولید کف شیر دارد و از مخزن آب 1.4 لیتر هم برخوردار می باشد. جنس بدنه این محصول هم ترکیبی از استیل و پلاستیک بوده و به همین خاطر نمایی عالی به کافی بار شما خواهد داد.

شما می توانید با این اسپرسوساز حرفه ای بهترین نوشیدنی ها را سرو نمایید. برای داشتن بهترین اسپرسو ساز تمام اتوماتیک فقط کافیست چند کلیک ساده را فشار دهید و از دومینو کالا این محصول پرکاربرد را سفارش دهید.

بهترین اسپرسو ساز تمام اتوماتیک فیلیپس مدل EP2220

12- اسپرسو ساز تمام اتوماتیک فیلیپس مدل EP2220

اسپرسو ساز تمام اتوماتیک فیلیپس مدل EP2220 به دلیل طراحی فوق العاده ای که دارد، شیک بودنش را به رخ می کشد. این دستگاه اسپرسو ساز تمام اتوماتیک فیلیپس مدل EP2220 با قدرت توان مصرفی 1500 وات می تواند نوشیدنی های لذت بخشی را برای شما به ارمغان آورد، به طوری که طعم آن برایتان همیشگی شود.

بدنه این دستگاه از جنس پلاستیک بوده و به صورت سه دمای مختلف طراحی شده است. از قابلیت های این محصول می توان به عملکرد تمیز کردن خودکار و سیستم گرم کردن فنجان و سیستم خاموشی خودکار و همچنین سیستم رسوب ‌زدایی خودکار اشاره نمود.

نتیجه گیری؛ معرفی 12 مدل از بهترین دستگاه اسپرسو ساز تمام اتوماتیک

اگر شما خوبان علاقمند به خرید بهترین اسپرسو ساز تمام اتوماتیک و باکیفیت هستید، می توانید از این 12 مدل بهترین انتخاب را داشته باشید. دومینو کالا با ارائه این محصولات، توانسته بهترین ها را برای شما فراهم نماید. از دومینو کالا اسپرسو ساز درجه یک و باکیفیت خود را انتخاب کنید.

برچسب ها: