تاریخچه شرکت کنوود Kenwood

این است که لوازم خانگی کنوود ساخت کجاست؟ لوازم خانگی کنوود در کدام کشور ها تولید می شود؟ قطعاً پاسخ به این سوال برای افرادی که از لوازم خانگی برند kenwood استفاده می کنند بسیار مهم است. به همین دلیل ما قصد داریم تا در ادامه این مطلب به بررسی تاریخچه لوازم خانگی کنوود به طور کلی بپردازیم، پس با دومینو کالا همراه باشید.

شروع فعالیت برند کنوود

همانطور که گفتیم کنوود یکی از مطرح ترین برند های تولید لوازم خانگی در جهان است، و فعالیت خود را نیز مانند سایر شرکت های معتبر از جای مشخصی شروع کرده است. شروع فعالیت این برند از ساخت دستگاه توستر‌ی بود که می‌ توانست بدون جا به جا کردن نان، هر دو طرف نان را تست کند. در آن زمان چنین قابلیتی در دستگاه‌ های قبلی وجود نداشت، به همین دلیل توانست انقلاب عظیمی را در صنعت لوازم‌ خانگی ایجاد کند. کمپانی کنوود به‌ تدریج توانست شهرت زیادی در دنیا کسب کند، به‌ گونه‌ ای که در حال حاضر می‌ توانیم بیش از ۲۰۰ مدل از وسایل برقی کنوود را در ۴۰ کشور جهان پیدا کنیم.

تاریخچه کمپانی کنوود

کنوود نیز مانند سایر شرکت های مطرح در سر تا سر دنیا از نقطه صفر فعالیت خود را شروع کرده و به جایی که الان است رسیده، به طوری که کم تر کسی در دنیا وجود دارد که این برند معتبر را نشناسد. اما به طور کلی تاریخچه کنوود در سال های 1947 تا به الان خلاصه می شود. برای اولین بار آقای کنت وود Kenneth wood در سال 1947 شرکت کنوود را تاسیس کرد. او با طراحی هوشمندانه خود توانست دستگاه توستر را مجدد طراحی کند که قابلیت تست کردن هر دو طرف نان را بدون جا به جایی نان داشته باشد. و در پی آن سه سال بعد در سال 1950 توانست انقلابی را با برند kenwood در آشپزخانه ایجاد کند. در سال 1950 نمایشگاهی با عنوان آشپزخانه ایده آل با هدف تغییر در زندگی زنان خانه دار و بهینه سازی کار های منزل برگزار شد. که محصولات کنوود در این نمایشگاه در عرض یک هفته فروخته شد.

ساخت انواع محصولات لوازم خانگی و الکتریکی توسط شرکت کنوود

اما پیشرفت شرکت کنوود در سال 1950 متوقف نشد، این شرکت توانست با کسب و کار بین المللی با 1.5 میلیون فروش و 400 پرسنل، شروع به تولید همزن های دستی و اتو های بخار کند. و در پی موفقیت های پی در پی در سال 1960 اقای کنت وود، لوگوی شرکتی خود را برای معرفی بهتر محصولاتش طراحی کرد. در سال 1962 نیز این برند شرکت خود را به شهر Havant که پیشرفته ترین کارخانه های تولیدی در انگلستان بود، منتقل کرد. کنوود در سال 1970 از محصولات جدید خود رونمایی کرد. در سال 1973 این شرکت وارد عصر دیجیتال خود شد و اولین کنترل سرعت الکترونیکی خود را تولید کرد.

ولی متاسفانه سال 1997 پایان زندگی آقای کنت وود بود. وی در سن 81 سالگی از دنیا رفتند و نامی جهانی از کیفیت و مدرنیته در خانه و آشپزخانه به جای گذاشت. و در سال 2001 شرکت کنوود به گروه دلونگی Delonghi پیوست و دوران جدیدی را تجربه نمود. در سال 2007 کنوود به پاس سالگرد 60 سالگی این برند و زحمات آقای کنت وود برای نوآوری و پیش قدم شدن در عرصه لوازم آشپزخانه در سال 1947، این راه را به بهترین شکل ادامه داد و امروزه محصولات خود را با بیش از 200 مدل در 40 کشور مختلف از جمله ایران روانه بازار کرده است.

کیفیت محصولات کنوود (Kenwood)

شرکت کنوود همیشه تلاش کرده تا بتواند برای تولید محصولات خود از با کیفیت ترین مواد اولیه و مرغوب استفاده کند، و خوشبختانه محصولات کنوود با توجه به دوام و مقاومتی که دارند این اطمینان را برای مصرف کننده ایجاد می کند که می توان سال ها از محصولات کنوود استفاده کرد به علاوه یکی دیگر از ویژگی های این برند این است که محصولات تولید خود را با طراحی ساده اما کلاسیکی تولید می کنند و این کار باعث می شود تا هیچ وقت محصولات کنوود از نظر ظاهری از مد نیافتند، و همیشه بتوانند ظاهری شکیل به خانه شما بدهند.

ضمانت و گارانتی محصولات کنوود

همانطور که پیش تر هم عرض کردیم کنوود جزو برترین برند ها در بازار لوازم خانگی به شمار می رود و در کشور ها و شهر های مختلفی دارای نمایندگی می باشد و محصولات خود را حداقل با گارانتی 24 ماهه ضمانت می کند . از جمله از معروف ترین دستگاه کنوود می توان به غذاساز های آن اشاره کرد، که در فروشگاه اینترنتی دومینو کالا می توانید تمامی مدل های آن را به راحتی مشاهده کنید.

قیمت محصولات برند کنوود

متاسفانه در چند سال اخیر اوضاع اقتصادی کشورمان زیاد به سامان نبوده و به همین دلیل است که عمده مردم در خرید وسایل برقی دچار محدودیت شده اند. به طوری که عده ای از مردم به سراغ خرید برند‌ های بی‌ کیفیت می‌ روند تا بتوانند با هزینه کمتر وسایل برقی مورد نیاز خود را خریداری کنند؛ اما نباید فراموش کرد که چون کارایی وسایل برقی بسیار زیاد است اگر از کیفیت خوبی برخوردار نباشند در کوتاه‌ مدت دچار خرابی شده و شما مجبور هستید دوباره برای خرید آن‌ اقدام کنید. برند کنوود یکی از بهترین برند‌ ها در زمینه انواع وسایل برقی به حساب می‌ آید. تنوع در قیمت لوازم برقی کنوود به تجهیزات به‌ کار رفته در وسیله، نوسانات قیمت در بازار، کاربرد دستگاه و درنهایت شرایط اقتصادی کشور بستگی دارد، اما شما می توانید محصول مورد نظرتان را با قیمت بسیار مناسب تری از فروشگاه دومینو کالا خریداری کنید.

لوگو کمپانی KENWOOD کنوود

علت محبوبیت کنوود

کنوود به علت کیفیت بالای محصولات خود و خلاقیت در طراحی وسیله های برقی محبوب می باشد. به همین دلیل است که در هر سه ثانیه درجهان یک دستگاه کنوود فروخته می شود. در ایران نیز این برند دارای طرفداران زیادی است، به طوری که جزو انتخاب اول تازه عروس ها نیز می باشد.

شعار کمپانی کنوود

ما خوشحالیم که توانسته ایم محصولاتمان را در سراسر جهان با تحولی بزرگ به مشتریان ارائه دهیم. همانطور که آقای کنت وود در همه این سال ها راز بزرگی را کشف کرد. مهمترین ماموریت ما این است که احساس لذت و راحتی را به مشتریان خود القا کنیم. ما به گذشته خود افتخار می کنیم و منتظر آینده خواهیم بود.

ختم کلام تاریخچه کمپانی کنوود Kenwood

کنوود را می توان یکی از معتبر ترین و شناخته شده ترین برند های تولید لوازم خانگی در جهان دانست که برای اولین بار در سال 1947 توسط آقای کنت ووت به جهان معرفی شد و تا به الان نیز محصولاتش در سر تا سر دنیا از جمله ایران در حجم زیادی فروخته می شود و خوشبختانه میزان رضایت صد در صدی مشتریان را نیز دارد. اگر شما هم قصد تعویض یا خرید لوازم برقی آشپزخانه تان را دارید، اما در انتخاب برند آن سردرگم هستید، محصولات برند کنوود می تواند یک انتخاب عالی برای شما باشد. برای خرید انواع محصولات لوازم خانگی را از فروشگاه اینترنتی دومینو کالا خریداری کنید.

سوالات متداول تاریخچه شرکت کنوود KENWOOD

چجوری محصولات اصل کنوود را بشناسیم؟

با توجه به این که مارک کنوود جزو محبوب ترین برند ها در جهان است نمونه های تقلبی زیادی از آن ها وجود دارد، به همین دلیل برای تشخیص مارک کنوود اصل نیاز است تا از مراکز و نمایندگی های معتبر خریداری کنید.

محصولات کنوود ساخت کجاست؟

لوازم خانگی های برند کنوود در کشور انگلستان تولید می شوند اما در نقاط مختلف جهان دارای نمایندگی هستند که می توانید محصولات آن را به راحتی خریداری کنید.

نمایندگی برند کنوود چگونه است؟

برند کنوود در بیش از 44 کشور جهان دارای نمایندگی می باشد که محصولات خود را با ضمانت و گارانتی به دست مشتریان می رساند.

لوازم برقی کنوود ساخت کجاست؟

تمام لوازم برقی های کنوود متعلق به کارخانجات کنوود در انواع کشور ها می باشد.

کنوود ساخت چین است یا انگلستان؟

کنوود در ابتدا در انگلستان تاسیس شده اما در دیگر کشور هایی مانند ترکیه، چین و پاکستان کارخانجاتی دارد که انواع محصولات کنوود را تولید می کنند.

برچسب ها: