با پیشرفت صنعت تکنولوژی وسایل زیادی تحت عنوان دستگاه های سرمایشی نظیر پنکه ها، کولر های آبی و … روانه بازار شده اند، اما این وسایل به خوبی پاسخگوی محیط های بسته نیستند و حتی می توانند آسیب جدی به سلامتی شما وارد کنند. یکی از اصلی‌ ترین وسایل سرمایشی کولر گازی است که در مناطق مختلف کشور مورد استفاده قرار می‌ گیرد و ما در این مطلب قصد داریم تا شما را با راهنمای خرید کولر گازی ظرفیت 36000 کمک کنیم؛ تا شما بتوانید راحت‌ تر محصول مناسب نیاز خود را خریداری کنید.

کولر های گازی در انواع مدل ها، رنگ ها و ظرفیت های مختلفی طراحی و تولید شده اند و شما می توانید بسته به نیاز خود و متراژ محیط مورد نظرتان کولر گازی متناسبی را خریداری کنید. انتخاب کولر گازی با توجه به متراژ یکی از اصلی ترین نکات در هنگام خرید کولر گازی بوده که می بایست به آن توجه ویژه ای شود. برای مثال شما نمی توانید برای محیط های کوچک از کولر گازی هایی با ظرفیت بالا استفاده کنید و بالعکس. برای خرید و قیمت انواع کولر گازی به این صفحه مراجعه کنید.

همانطور که گفتیم کولر ها در انواع ظرفیت های مختلفی تولید شده اند، که یکی از پر فروش ترین آن ها ظرفیت 36 هزار است. کولر گازی های 36000 از جمله پر استفاده ترین نوع کولر ها می باشد که در متراژ های بزرگ با متراژ 90 الی 120 متر قابل استفاده می باشد. ویژگی و قابلیت های اسپلیت 36000 هزار به برند و مدل آن بستگی دارد اما معمولاً هر مدلی هم که باشند دارای مشخصات کلی نیز هستند، که ما در ادامه قصد داریم به بررسی ویژگی های کلی کولر گازی های 36 هزار بپردازیم. پیشنهاد می کنیم حتما مقاله معرفی بهترین برند کولر گازی را مطالعه کنید و مارک مورد علاقه خود را به درستی انتخاب کنید.

مهم ترین ویژگی های کولرگازی 36000

مهم‌ ترین ویژگی‌ های کولر گازی 36 هزار

کولر گازی های 36000 علاوه‌ بر داشتن کیفیت ساخت و قیمت مقرون‌ به‌ صرفه خود، می بایست دارای ویژگی‌ هایی باشد، تا بتواند به‌ خوبی نیاز افراد را برطرف کند. در‌ ادامه این مقاله، قصد داریم چند ویژگی مهم کولر گازی مناسب را بیان کنیم که باید هنگام خرید به آن‌ ها توجه کنید، تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

انرژی ظرفیت 36000

در حالت کلی بهتر است، بین کولر های گازی به‌ دنبال انتخاب محصولاتی با رتبه‌ SEER (نسبت بهره‌ وری انرژی فصلی) زیاد باشید. چرا که هر چه رتبه SEER یا برچسب مصرف انرژی بیشتر باشد، مصرف انرژی بهینه‌ تر و کم تر خواهد بود. که این مزیت به‌ معنای کاهش قبض برق و اثر منفی کمتر بر محیط‌ زیست است.

عملکرد بی‌ صدا ظرفیت کولر گازی های 36 هزار

در هنگام فرآیند خنک‌ کنندگی عموماً کولر های گازی صدای کمتری از کولر های آبی تولید می‌ کنند؛ به همین دلیل اگر خنک‌ کنندگی بی‌ سر و صدا برای شما مهم است، یا در فکر خرید کولر گازی برای اتاق‌ خواب یا فضایی آرام هستید، بهتر است که به‌ دنبال خرید کولر گازی‌ با درجه‌ دسی‌ بل کمتری باشید.

خنک کنندگی بی سر و صدا با خرید کولرگازی

فیلتر هوا

تهویه‌ مطبوع مناسب باید فیلتر هوای با کیفیتی هم داشته باشد تا بتواند گرد و غبار، گرده و سایر مواد حساسیت‌ زا را از هوای محیط های بسته پاک کند. البته لازم به ذکر است که بدانید برخی از مدل‌ های کولر گازی 36 هزار دارای فیلتر هایی هستند، که حتی می‌ توانند باکتری‌ ها و ویروس‌ ها را به خود جذب کنند تا شما هوای پاکیزه و سالمی را برای تنفس در‌اختیار داشته باشید.

کنترل و استفاده آسان

کنترل کولر گازی های 36 هزار باید آسان باشد و کار با آن را بتوانید به‌ راحتی یاد بگیرید. البته ما پیشنهاد می‌ کنیم که به‌ دنبال خرید مدل‌ هایی با نمایشگر دیجیتال و کنترل از راه دور باشید تا به راحتی بتوانید کنترل کولر گازی خود را در دست بگیرید.

کولرگازی با قابلیت نمایشگر دیجیتال و کنترل از راه دور

طول عمر و گارانتی

کولر گازی خریداری شده توسط شما باید از مواد اولیه با کیفیتی ساخته شده باشد و طول عمر زیادی داشته باشد؛ چرا که خرید کولرگازی نیازمند هزینه‌ زیادی است و اکثر افراد نمی‌ توانند سالانه کولر گازی خود را عوض کنند، به همین دلیل به‌ دنبال خرید کولری با گارانتی باشید که هم قطعات و هم خدمات را پوشش می‌ دهد.
قرار دهید.

واحد اندازه گیری ظرفیت کولر های گازی

مورد دیگر برای مهم ترین ویژگی های کولر گازی، بی تی یو یا BTU یکای اندازه گیری ظرفیت اسپلیت است که نشان دهنده میزان سرمایش دستگاه در واحد زمان است و این به معنای آن نیست که دمای باد کولر خنک تر است بلکه میزان سرمایی که وارد محیط میکند بیشتر است. محاسبه BTU توسط ریاضیات قابل انجام است. میزان ظرفیت کولر گازی شما بسته مساحت و نوع فضا و شرایط آب و هوایی متفاوت است.

BTU یکای اندازه گیری ظرفیت اسپلیت

7 تا از بهترین برند های کولر گازی 36000

در ادامه این مقاله گروه دومینو کالا قصد دارد تا بهترین کولر گازی های 36 هزار را به شما معرفی کند، تا شما در هنگام خرید بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید. کولر گازی های 36 هزار شامل:

1- کولر گازی 36000 گری

کولر گازی 36 هزار گری یکی از بهترین کولر گازی های این برند بوده که دارای قابلیت سرمایشی قدرتمند بوده و به دلیل بهره مندی از قابلیت اینورتر در صرفه جویی مصرف برق تاثیر زیادی خواهد داشت. این کولر گازی 36000 گری مدل G4 MATIC H36C3 دارای یونیت داخلی و یونیت خارجی، رده انرژی A، عملکردی آرام و کم صدا و کیفیت بالا بر اساس استاندارد های روز دنیا که امکان استفاده در مناطقی با رنج دمایی 18- الی 52 درجه سانتی‌گراد و مکان هایی با مساحت 46 الی 70 متر مربع کاربرد زیادی دارد. برای خرید انواع کولر گازی گری به این صفحه دومینو کالا مراجعه کنید.

کولرگازی 36000 گری

2- کولر گازی 36000 اجنرال

کولر گازی سی و شش هزار اجنرال از سری محصولات اسپلیت دیواری اجنرال است که کاملاً بی صدا، دارای سیستم تصفیه هوا، خنک کنندگی سریع و عملکرد تمیز کردن خودکار می باشد که همین امر موجب محبوب شدن این دستگاه نسبت به سایر ظرفیت های اجنرال شده است. البته کولر گازی های 36 هزار اجنرال دارای ویژگی های زیادی هستند که می توانید برای مشاهده آن به صفحه محصولات کولر گازی 36 هزار اجنرال در دومینو کالا مراجعه کنید.

کولرگازی 36000 اجنرال

3- کولر گازی 36000 بوش

کولر گازی بوش با ظرفیت 36000 جزء محصولات پر فروش برای فضا های بزرگ ائم از سالن های ورزشی، رستوران و فست فودی، فروشگاه ها و مراکز خرید بوده، که با قابلیت خنک کنندگی سریع و بالا، دو نوع عملکرد سرمایشی و گرمایشی کاربرد دارد. و شما می توانید برای محیط های خود از این مدل استفاده کنید تا در نهایت بی صدا بودن آرامش خاصی را تجربه کنید.

کولرگازی 36000 بوش

4- کولر گازی 36000 جنرال لبخند شکاری

کولرگازی 36000 جنرال طرح لبخند به دلیل موتور قوی و بسیار سنگینی که دارد، به سخت‌ کاری معروف است. این مدل از کولر های گازی جنرال معمولاً برای مکان‌ های بزرگ استفاده می‌ شود؛ زیرا قدرت زیادی دارد و می‌ تواند پاسخگوی کامل یک‌ خانه با متراژ بالا باشد. این کولر گازی ها دارای طراحی بسیار زیبایی نیز می باشند که می توانند فضای اطراف خود را جذاب تر کنند.

کولرگازی 36000 جنرال لبخند شکاری

5- کولر گازی 36000 ال جی

کولر گازی 36000 ال جی جزو کم مصرف ترین کولر گازی های دنیا است. در واقع دو تکه بوده که در اصطلاح به آن اسپلیت دیواری نیز گفته می‌ شود و از دو بخش مجزا یا یونیت داخلی و خارجی تشکیل شده است، این دو تکه از طریق لوله ها و یا انشعابات مختلفی به همدیگر متصل می شوند و سپس می تواند انواع محیط ها را با متراژ های بالا به راحتی خنک کنند. فناوری به کار رفته در اینورتر کولر گازی 36000 ال جی مانع بروز سر و صدای مزاحم و آزار دهنده شده و در نتیجه این کولر گازی های ال جی می‌ تواند یکی از بهترین و کامل ترین کولر گازی های موجود در دنیا باشد که در بازار ارائه شده است.

کولرگازی 36000 ال جی

6- کولر گازی 36000 توشیبا

شرکت توشیبا سعی کرده کولر های خود را طوری طراحی کند که مناسب هر خانه‌ای باشد. در واقع کولر گازی توشیبا ۳۶۰۰۰ از امکانات و ویژگی‌ های خاص خود در این زمینه استفاده کرده است. که یکی از مهم‌ ترین ویژگی‌ های آن، استفاده از هفت لایه فیلتر برای تصفیه هوا است. با استفاده از هفت لایه فیلتر برای تصفیه هوا، به هیچ عنوان هیچ بوی نامطبوعی به منزل ورود نخواهد کرد. و این محصول می تواند در زمستان نیز برای شما کاربردی باشد.

کولرگازی 36000 توشیبا

7- کولر گازی 36000 جی پلاس

کولر گازی های 36 هزار جی پلاس پس از موفقیت شرکت گلدیران، تولید و روانه بازار شدند. کولر گازی 36000 جی پلاس مجهز به کمپرسور قدرتمند روتاری است و گزینه مناسبی برای استفاده در مناطق دارای آب و هوای معتدل می‌ باشد. این کولر گازی از طراحی زیبا، امکانات پیشرفته، کیفیت بالا و قیمت مناسبی بهره مند است و با دارا بودن گرید انرژی A، مصرف برق پایینی دارد. انواع کولر گازی جی پلاس از محصولات تولیدی شرکت ایرانی گلدیران است که با عملکرد سرمایش و گرمایش و ظرفیت 36000BTU/hr ارائه شده است. این کولر برای استفاده در مکان‌ های عمومی مختلفی مانند ادارات، بانک‌ ها، رستوران‌ ها و… با متراژ 50 تا 70 (بر اساس شرایط) مناسب می‌ باشد.

کولرگازی 36000 جی پلاس

5 نکاتی که برای خرید کولر گازی 36000 باید در نظر بگیریم:

  1. کولر گازی 36000 به دلیل ابعاد و وزنی که دارد سنگین تر و حمل و نقل و نصب آن سخت تر بوده؛ بنابراین تا حد امکان سعی کنید که برندی انتخاب کنید تا خرابی کم تری داشته باشد حتی به قیمت داشتن هزینه بالاتر.
  2. به دلیل قدرت موتور این کولر گازی 36000 سر و صدای بیشتری نسبت به ظرفیت های پایین تر تولید می کنند بنابراین موقع خرید یک مدل را انتخاب کنید که سر و صدا کمتری داشته باشد تا کلافه نشوید.
  3. مصرف انرژی این کولر گازی هم مخصوصاً در نوع دیواری نسبت به بقیه بیشتر هست به کم مصرف بودن و اینورتر داشتن کولر گازی 36 هزار حساسیت بیشتری داشته باشید.
  4. موقعیت نصب کولر گازی 36000 را بسنجید خیلی وقت ها شاید بهتر باشید به جاع نوع دیواری کولر گازی ، به صورت کولر گازی ایستاده خرید کنید.
  5. به دلیل خرید بیشتر این نوع کولر گازی برای مکان های عمومی باید علاوه بر شرایط منطقه ای و آب و هوایی میزان رفت و آمد را در نظر بگیرید تا انتخاب و خرید هوشمندانه تری داشته باشید.
نکات هنگام خرید کولرگازی 36000

ختم کلام

در این مقاله سعی کردیم تمام نکات و ویژگی های مهم در رابطه با خرید دستگاه کولر گازی 36 هزار را بررسی کنیم، تا شما انتخابی درست تر را در هنگام خرید داشته باشید. همچنین شما می توانید انواع مدل های کولر گازی را با برند های مختلف در فروشگاه اینترنتی دومینو کالا با قیمت کم تر از همه جا و با ضمانت کالا خریداری کنید. پیشنهاد می کنیم مقاله راهنمای خرید انواع کولر گازی را هم مطالعه کنید.

خرید کولر 36 هزار از فروشگاه اینترنتی دومینو کالا

شما برای خرید هر کدام از مدل های فوق فقط کافیست به وبسایت فروشگاه اینترنتی دومینو کالا مراجعه کنید، تمامی کولر گازی های مختلف با برند های متنوع با ظرفیت 36 هزار و با توضیحات کامل تر و قیمت مناسب تر در اختیار شما قرار خواهد گرفت. شما با خرید از دومینو کالا تجربه یک خرید امن و با کیفیت را خواهید داشت.

خرید و قیمت کولرگازی 36 هزاری از فروشگاه دومینوکالا

فروشگاه اینترنتی دومینو کالا

فروشگاه دومینو کالا در سال ١٣٩٠ با هدف ورود به عرصه محصولات داخلی در زمينه پخش محصولات الکتریکی خانگی فعاليت خود را آغاز نمود و امروزه بعد از گذشت سالها می توانيم با افتخار با توجه به كيفيت بالا و خدمات پس از فروش و رضايت مشتريان، به عنوان يكي از پخش کنندگان بخش خصوصی در خدمت مشتريان عزيز باشيم.

سوالات متداول راهنمای خرید کولر گازی 36000

برای محیط های کوچک می توانیم از کولر گازی های 36 هزار استفاده کنیم؟

می توانید اما بهتر است که برای هر متراژی از کولر گازی مناسب خود استفاده کنید، تا هزینه بیشتری پرداخت نکنید.

کولر گازی 36 هزار برای بیمارستان ها یا تالار ها کاربرد دارد؟

بله، به دلیل ظرفیت بالا شما می توانید از این محصول در بیمارستان های کوچک و تالار های پذیرایی با متراژ مناسب استفاده کنید.

از کولر گازی 36000 می توانیم در زمستان استفاده کنیم؟

اگر کولر گازی شما دارای دو قابلیت سرمایشی و گرمایشی باشد، می توانید در زمستان نیز از هوای گرم آن استفاده کنید.

برچسب ها: