در گذشته برای رهایی از گرمای تابستان از روش هایی مانند، کولر های آبی، پنکه ها، المنت های سرمایشی و … استفاده می شد، اما دانشمندان چند سالی است که استفاده از این روش ها را به شدت منع کرده اند، چرا که در کنار پر مصرف بودن می توانند باعث بروز انواع بیماری های مختلف شوند، به همین علت چند سالی است که استفاده از این روش ها منسوخ شده است و کولر های گازی جایگزین آن ها شده است.

کولر گازی چیست؟

یکی از جدید ترین روش ها برای در امان ماندن از گرمای تابستان استفاده از دستگاه های کولر گازی می باشد. کولر گازی ها یکی از جدید ترین وسیله های برقی می باشند که می توانند سرمایش محیط را تامین کنند، و هوایی مطبوع را به محیط هدیه دهند. کولر های گازی جزو مدرن ترین تکنولوژی های سرمایشی و گرمایشی در دنیا هستند که تا به الان شرکت های زیادی هستند که در حوضه تولید آن فعالیت می کنند.

قابلیت سرمایشی و گرمایشی کولر های گازی

امروزه بیشتر کولر های گازی با طراحی منحصر به فردی که دارند، دارای سیستم سرمایشی و گرمایشی می‌ باشند به طوری که شما می‌ توانید در فصول سرد و گرم سال از آن استفاده کنید و دمای مورد نظر خود را تنظیم کنید. این کولر گازی ها دارای ویژگی های زیادی می باشند و در کنار قابلیت های سرمایشی و گرمایشی می توانند محیط را کاملاً عاری از هر گونه آلودگی کنند.

آشنایی با انواع کولر گازی

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید، که قصد دارید کولر گازی بخرید اما در خرید نوع و مدل آن شک دارید، به شما پیشنهاد می کنیم که این مقاله را حتماً مطالعه کرده و سپس کولر گازی خود را خریداری کنید، چرا که این دستگاه ها دارای انواع مدل ها و ظرفیت های مختلف هستند. برای خرید بهترین کولر گازی لطفا به این مقاله بهترین کولر گازی سری بزنید.

کولر گازی اسپلیت

اولین مدل و برترین مدل کولر گازی، نوع اسپلیت یا دو تکه می باشد، که این مدل ها به دو قسمت تقسیم می‌ شوند، که یک قسمت از آن برای داخل اتاق و دیگری خارج از اتاق قرار می گیرد، که موتور یا کمپرسور آن است.

اولین و برترین کولرگازی مدل اسپلیت

کولر گازی پرتابل

دومین مدل پر طرفدار کولر گازی، مدل پرتابل (قابل حمل) می باشد. این کولر گازی بر خلاف کولر گازی اسپلیت از یک دستگاه تشکیل شده و قسمت بیرونی ندارد. البته لازم به ذکر است که بدانید، این نوع کولر گازی با وجود اینکه از دیگر مدل‌ های کولر گازی پر سر و صدا تر است ولی می‌ تواند گرم ترین محیط ها را به خوبی خنک کند.

پرطرفدارترین کولرگازی مدل پرتابل برای خنک کردن گرم ترین محیط ها

کولر گازی پنجره ای

سومین مدل از کولر های گازی، کولر گازی پنجره ای می باشد، که برای خنک کردن محیط های کوچک طراحی شده است. در این مدل از کولر گازی تمامی قطعات از جمله کندانسور، اواپراتور، کمپرسور و کویل خنک کننده در یک جعبه قرار داده شده است.

استفاده از کولرگازی مدل پنجره ای برای خنک کردن محیط های کوچک

کولر گازی ایستاده

و در آخر می توان به کولر گازی‌ های ایستاده اشاره کرد. این کولر گازی ها نسبت به بقیه کولر های گازی کاربرد متفاوتی دارد. این مدل بیشتر در مکان‌ های عمومی مثل فروشگاه‌ ها، مساجد، ترمینال‌ ها و … مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین کسانی که امکان نصب کولر گازی پنجره‌ ای یا اسپلیت را در منزل خود ندارند می توانند، از این نوع کولر گازی استفاده کنند.

استفاده از کولرگازی های ایستاده در مکان های عمومی

انتخاب کولر گازی متناسب

بدون شک شما هم در جریان هستید که تا به الان چقدر برند ها و شرکت های زیادی وجود دارند، که در زمینه تولید انواع کولر گازی فعالیت می کنند، و هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند. اما این موضوع باعث شده است، که انتخاب در بین آن ها بسیار سخت شود. اما به هیچ وجه نگران نباشید، چرا که در ادامه می خواهیم نکاتی را در انتخاب کولر گازی متناسب با محیط شما شرح دهیم.

انتخاب کولر گازی بر اساس متراژ

یکی از مهم‌ ترین معیار های انتخاب دستگاه کولر گازی، توجه به متراژ اتاق یا خانه‌ ای است که برای آن قصد خرید کولر گازی را دارید. هر کولر گازی قدرت خنک‌ کنندگی (BTU) متفاوتی دارد که این قدرت عددی بین 5000 تا 48000 است. برای مثال برای محیطی با متراژ 60 تا 80 متر خرید کولر گازی 30000 هزار پیشنهاد می‌ شود. همچنین شما می بایست دقت کنید که انتخاب BTU مناسب برای یک فضا به عوامل دیگری همچون تعداد افرادی که در آن فضا حضور دارند، آب و هوای منطقه، آفتاب گیر بودن، تعداد پنجره‌ ها و … نیز بستگی دارد. برای مثال اگر فضای شما دارای سقف بلند تر از حد معمول است یا خیلی آفتاب گیر است، می‌ توانید 10درصد BTU بیشتر در نظر بگیرید یا مثلاً اگر در یک منطقه گرم سیری زندگی می‌ کنید، بهتر است 10 تا 20 درصد BTU بیشتر برای هر فضا در نظر بگیرید.

معرفی بهترین برند های تولید کننده کولر گازی های 30000

ما در ادامه این مقاله قصد داریم تا شما را در انتخای بهترین کمپانی های تولید کننده کولر گازی 30000 راهنمایی کنیم، تا بهترین انتخاب را داشته باشید. اما باید به این نکته نیز توجه کنید که خرید کولر گازی امری مهم است و شما باید یک بار برای همیشه این دستگاه را خریداری کنید، پس می بایست در خرید آن بسیار دقت کنید.

کولر گازی 30000 برند ال جی

شرکت ال جی یکی از با سابقه ترین و پر طرفدار ترین شرکت های تولید لوازم خانگی در سطح جهان است. که تا به الان توانسته است کولر های گازی با کیفیتی را تولید کند. این برند سازنده کولر گازی های 30000 ال جی نیز بوده که با ویژگی های خاصی که دارد، توانسته است در بین عموم مردم پر طرفدار باشد. اما باید به این نکته نیز دقت کنید که هر چقدر ظرفیت کولر گازی شما بیشتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر است.

کولرگازی 30000 ال جی از باسابقه ترین برند لوازم خانگی

کولر گازی 30000 برند گری

گری یک شرکت چینی بوده که چند سالی می شود که در زمینه تولید کولر گازی، فعالیت می کند. این شرکت تا به الان محصولات بسیار پر فروشی را در کارنامه کاری خود ثبت کرده است و در بین عموم مردم از جمله ایرانیان بسیار پر طرفدار می باشد. یکی از پر طرفدار ترین محصولات این شرکت کولر گازی 30000 گری می باشد، که می توانند محیط هایی با متراژ بالا را به راحتی خنک کنند. همچنین این کولر گازی ها نسبت به ظرفیت بالایی که دارند، از قیمت مناسبی برخوردار می باشند.

ظرفیت بالایی کولرگازی گری برای خنک کردن محیط های با متراژ بالا

کولر گازی 30000 برند جی پلاس

جی پلاس یک شرکت بسیار پر طرفدار در بین ایرانیان بوده، که تا به الان توانسته است طرفداران زیادی را به خود جذب کند. این شرکت برای تمامی کولر های گازی خود از جمله کولر گازی 30000 جی پلاس از بهترین تکنولوژی های پیشرفته استفاده کرده است، تا در کم ترین زمان ممکن بتواند محیط هایی با متراژ بالا را به راحتی خنک کند.

به کارگیری بهترین تکنولوژی های پیشرفته در کولرگازی های 30000 جی پلاس

کولر گازی 30000 برند تی سی ال

کولر های 30 هزار تی سی ال محصولی از برند TCL بوده که با قابلیت های ویژه و با ظرفیت 30000 هزار و با عملکرد سرمایش و گرمایش به بازار عرضه شده است. این دستگاه تهویه مطبوع با کیفیت هم، مانند تمامی کولرگازی‌ های اسپلیت دارای دو قسمت داخلی و خارجی است. قسمت خارجی این کولر گازی 30000 تی سی ال که وظیفه‌ خنک‌ کردن گاز را برعهده دارد در بیرون اتاق یا سالن و در فضای باز نصب می‌ شود، با اتصالات و لوله‌ ها به پنل داخلی مرتبط می‌ شود. یونیت داخلی طراحی زیبایی دارد و داخل اتاق یا سالن نصب می‌ شود. و عمل وزش باد خنک را انجام می دهد.

کولرگازی 30000 تی سی ال با قابلیت سرمایش و گرمایش در دو قسمت داخلی و خارجی

کولر گازی 30000 برند اجنرال

کولر های 30 هزار اجنرال ساخت کاوازاکی کشور ژاپن است و مونتاژ آن توسط تایلند صورت می گیرد. شکل و شمایل پنل حس نوستالژی را به کاربر می دهد. نکته جالب برند کمپرسور است که Fujitsu General نام دارد. نوع کمپرسور پیستونی است و جزء سنگین وزن ها می باشد. در کولر گازی اجنرال سی هزار پرتاب باد به 4 طرف شکل می گیرد و رادیاتور از نوع آلومینیومی است. کولر گازی اجنرال به دلیل طراحی ظاهری زیبا و به روز، با هر دکوراسیونی سازگار بوده و قابلیت نصب در فضا های مختلف و با متراژ های مختلف را دارد.

کولرگازی 30000 برند اجنرال دارای کمپرسور پیستونی و پرتاب باد 30 هزار به 4 طرف

کولر گازی 30000 برند ایوولی

کولر گازی های برند ایوولی با قابلیت سرمایش و گرمایش قادر است هوایی مطبوع و پاک را به منازل یا محیط کار شما هدیه دهد. اینکه قابلیت سرمایش و گرمایش را دارد یکی از اصلی ترین ویژگی ها برای ارزنده کردن این مدل از کولر گازی ایوولی است. کولر گازی 30000 ایوولی عملکردی قوی و بدون صدا با رده انرژی پایین دارد .مصرف پایین انرژی باعث شده است که کاربران دیگر دغدغه قبوض برق بالا را نداشته باشند چون کولر گازی بیست و چهار هزار ایوولی جزو کولر گازی کم مصرف هست و با خیال راحت از این کولر استفاده نمایند. دارای قابلیت توربو هست که در کمترین زمان دمای محیط را کاهش می دهد. فیلتر گرد و غبار دارد که باعث می شود هوای آلوده را از محیط ببرد.

کولرگازی بدون صدا با رده انرژی پایین ایوولی دارای قابلیت توربو و فیلتر گرد و غبار

کولر گازی 30000 برند جنرال گلد

یکی دیگر از برند های تولید کننده کولر گازی، شرکت جنرال گلد است. محل مونتاژ کولر گازی 30000 جنرال گلد کشور چین می باشد. اما موتور برخی از آنها ساخت کشور تایلند بوده و در چین مونتاژ می شوند. نوع توان مورد استفاده در آن ها از نوع AC و همان ولتاژ برق شهر می باشد. کولر گازی جنرال گلد هم همانند سایر کولرهای موجود در بازار دارای دو قابلیت سرمایش و گرمایش هستند و در فصول سرد و گرم می توان از آن ها استفاده نمود.

استفاده از کولرگازی جنرال گلد در فصول سرد و گرم سال

کولر گازی 30000 برند شارپ

کولر گازی های شرکت شارپ یکی دیگر از محصولات پر طرفدار تولید شده توسط شرکت شارپ است که دارای ظرفیت های متفاوتی از جمله کولر گازی 30000 شارپ می باشد. این ظرفیت مناسب استفاده در مکانهای با بیشتر از 70 متر مربع است. این دستگاه دارای حجم کم و ابعاد کوچکی است که استفاده از آن در درون مکان های مختلف حجم زیادی را اشغال نمی کند و در واقع با نصب دیواری که دارد موجب می گردد با ارسال جریان هوای سرد و گرم با پرتاب باد مناسب همه نقاط تحت پوشش به خوبی سرد و یا گرم گردد.

کولرگازی 30000 برند شارپ

ختم کلام

در این مقاله سعی کردیم تمام نکات و ویژگی های مهم در رابطه با خرید دستگاه کولر گازی 30 هزار را بررسی کنیم، تا شما انتخابی درست تر را در هنگام خرید داشته باشید. همچنین شما می توانید انواع مدل های کولر گازی را با برند های مختلف در فروشگاه اینترنتی دومینو کالا با قیمت کم تر از همه جا و با ضمانت کالا خریداری کنید.

خرید کولر 30 هزار از فروشگاه اینترنتی دومینو کالا

شما برای خرید هر کدام از محصولات فوق فقط کافیست به وبسایت فروشگاه اینترنتی دومینو کالا مراجعه کنید، تمامی کولر گازی های مختلف با برند های متنوع و با توضیحات کامل تر و قیمت مناسب تر در اختیار شما قرار خواهد گرفت. شما با خرید از دومینو کالا تجربه یک خرید امن و با کیفیت را خواهید داشت.

فروشگاه اینترنتی دومینو کالا

فروشگاه دومینو کالا در سال ١٣٩٠ با هدف ورود به عرصه محصولات داخلی در زمينه پخش محصولات الکتریکی خانگی فعاليت خود را آغاز نمود و امروزه بعد از گذشت سالها می توانيم با افتخار با توجه به كيفيت بالا و خدمات پس از فروش و رضايت مشتريان، به عنوان يكي از پخش کنندگان بخش خصوصی در خدمت مشتريان عزيز باشيم.

برچسب ها: