در گذشته برای در امان ماندن از گرمای تابستان، از روش های قدیمی مانند کولر های آبی، پنکه زمینی، پنکه هوایی و … استفاده می کردند. این دستگاه ها جدا از پر مصرف بودن کاملاً سلامتی افراد به خطر می انداختند و باعث بروز انواع بیماری ها می شدند. اما با پیشرفت علم و تکنولوژی دستگاه های تهویه هوا با نام کولر گازی وارد عرصه بازار شده اند.

کولر گازی

کولر گازی ها جزو پیشرفته ترین دستگاه های تهویه هوا محسوب می شوند، که با فناوری پیشرفته ای که دارند علاوه بر سرمایش محیط می توانند هوای محیط را نیز تصویه کنند و هوایی خنک و مطلوب را ارائه دهند. کولر های گازی نسبت به سایر وسایل سرمایشی از مصرف انرژی بسیار پایین تری برخوردارند، همچنین هیچ صدایی از خود تولید نمی کنند و شما می توانید با آرامش به استراحت خود بپردازید. برای خرید انواع کولر گازی با قیمت مناسب از فروشگاه دومینو کالا تهیه کنید.

قابلیت سرمایشی و گرمایشی

زمانی که نام کولر گازی به گوشمان می خورد ناخودآگاه به یاد تابستان و هوای خنک می افتیم، در حالی که بسیاری از کولر های گازی دارای قابلیت گرمایشی نیز هستند. و در فصل سرد زمستان نیز می توانید از گرمای مطلوب آن استفاده کنید.

انواع ظرفیت های کولر گازی

کولر گازی ها با ظرفیت های متفاوت و مختلفی تولید شده اند و شما باید طبق متراژ محیط منزل یا محل کار خود کولر گازی متناسبی را خریداری کنید چرا که اگر ظرفیت کولر گازی کم یا زیاد باشد و متناسب با محیط خریداری نکنید بعداً دچار مشکل خواهید شد.

کولر گازی ها در ظرفیت های مختلفی طراحی و تولید شده اند اما از بهترین ها و پر فروش ترین ظرفیت های کولر گازی که متناسب با هر محیطی باشد می توان به ظرفیت 24000 BTU اشاره کرد. برای خرید کولر گازی 24000 میتوانید به این صفحه مراجعه کنید.

کولر گازی 24000 BTU

به جرات می توان گفت که کولر گازی 24000 در بین کولر گازی های موجود در بازار از طرفداران زیادی برخوردار است. این کولر گازی 24 هزار کاملاً مناسب فصا هایی با متراژ 40 الی 70 متر طراحی شده است که می تواند به راحتی و در چند ثانیه هوایی خنک را به محیط هدیه کند. پیشنهاد میکنیم مقاله راهنمای خرید کولر گازی و انواع آن به همراه جدول مشخصات ظرفیت را مطالعه کنید.

شرایط آب و هوایی سازگار با کولر گازی 24000

کولر گازی های 24000 هزار دارای انواع مختلفی هستند و می بایست در هنگام خرید به شرایط آب و هوایی شهرمان دقت کنیم. اما کولر گازی های 24000 کاملاً مناسب شرایط اقلیمی ایران می باشند.

انواع مدل های کولر گازی 24000 هزار

تقریباً تمامی برند هایی که در حوزه تولید کولر گازی فعالیت می کنند، مدل های 24000 هزار را تولید کرده اند اما در این بخش قصد داریم 10 تا از معروف ترین و با کیفیت ترین شرکت های سازنده کولر گازی های 24000 را به شما همراهان عزیز معرفی کنیم. پس اگر قصد خرید کولر گازی 24000 هزار را دارید تا آخر مقاله همراه ما باشید.

1- کولر گازی 24000 ال جی

همه ما به خوبی می دانیم که ال جی یکی از اصلی ترین و با سابقه ترین شرکت های تولید لوازم خانگی در جهان است. این برند سازنده کولر گازی های 24000 هزار بسیار با کیفیت بوده که با ویژگی های خاصی که دارد در بین عموم مردم پر طرفدار می باشد. کولر گازی های ال جی 24000 با برخورداری از قابلیت سرمایشی و گرمایشی تولید شده اند و از قیمت مناسبی برخوردارند.

کولر گازی ال جی با قابلیت گرمایشی و سرمایشی

2- کولر گازی 24000 گری

کولر گازی گری مانند ال جی قدمت چندانی ندارد، اما در همین زمان به یکی از پر فروش‌ترین برند ها در این زمینه تبدیل شده است. گری یک شرکت چینی بوده که چند سالی می شود که در زمینه تولید کولر گازی، فعالیت می کند.

برند گری برای تمامی کولر گازی های خود از جمله کولر گازی های 24000 از گاز مبرد R410a استفاده کرده است. که این گاز به لایه اوزون هیچ آسیبی نمی زند و کولر گازی در طولانی مدت دچار مشکل نخواهد شد.

این محصول به واسطه کیفیت بالایی که دارد از وزن بالایی برخوردار است. ظرافت پنل و مقاومت آن چشم نواز و استحکام و قدرت موتور نیز مثال زدنی است. برای خرید کولر گازی گری مدل S4 Matic را از اینجا مشاهده کنید.

کولر گازی گری با عملکرد  گاز مبرد R410a

3- کولر گازی 24000 جی پلاس

کولرگازی و اسپلیت دیواری کم مصرف جی پلاس 24000 از کمپرسور روتاری بهره می‌ برد و مناسب برای استفاده در مناطق آب و هوایی معتدل است. این کولر تا دمای محیط بیرون برابر 48 درجه سانتی‌ گراد کارایی مناسب از خود نشان می‌ دهد.

کولر گازی و اسپلیت جی پلاس با ظرفیت 24000 مناسب برای استفاده در فضاهایی با متراژ حداکثر 60 متر مربع است. کلیه مدل های کولر گازی و اسپلیت جی پلاس دارای ضمانت نامه گلدیران شامل 5 سال گارانتی کمپرسور و 24 ماه گارانتی قطعات می باشند.

کولر گازی جی پلاس با بهره مندی از کمپرسور روتاری

4- کولر گازی 24000 تی سی ال

کولر گازی 24000 پیستونی تی سی ال محصولی از برند تی سی ال با قابلیت های ویژه است که با ظرفیت 24000 هزار و با عملکرد سرمایش و گرمایش به بازار عرضه شده است. این دستگاه تهویه مطبوع با کیفیت هم، مانند تمامی کولرگازی‌ های اسپلیت دارای دو قسمت داخلی و خارجی است.

قسمت خارجی این محصول که وظیفه‌ خنک‌ کردن گاز را برعهده دارد در بیرون اتاق یا سالن و در فضای باز نصب می‌ شود، با اتصالات و لوله‌ ها به پنل داخلی مرتبط می‌ شود. یونیت داخلی طراحی زیبایی دارد و داخل اتاق یا سالن نصب می‌ شود. و عمل وزش باد خنک را انجام می دهد.

اسپلیت و کولر گازی 24000 تی سی ال مدل TAC-24CHSA/VA برای استفاده در مناطق با آب و هوای گرمسیری مناسب است. این محصول از کمپرسور پیستونی پرقدرت و صفحه نمایش LED بهره برده و ضمن برخورداری از عملکرد کم صدا و طراحی زیبا دارای فین های هیدرولیک است که در مقابل خوردگی مقاوم می باشد.

کولر گازی تی سی ال دارای کمپرسور پیستونی و صفحه نمایش LED

5- کولر گازی 24000 اجنرال

کولر های 24000 هزار اجنرال ساخت کاوازاکی ژاپن است و مونتاژ آن توسط تایلند صورت می گیرد. شکل و شمایل پنل حس نوستالژی را به کاربر می دهد. نکته جالب برند کمپرسور است که Fujitsu General نام دارد. نوع کمپرسور پیستونی است و جزء سنگین وزن ها می باشد.

در کولر گازی اجنرال 24000 پرتاب باد به 4 طرف شکل می گیرد و رادیاتور از نوع آلومینیومی است. کولر گازی اجنرال 24000 هزار به دلیل طراحی ظاهری زیبا و به روز، با هر دکوراسیونی سازگار بوده و قابلیت نصب در فضا های مختلف و با متراژ های مختلف را دارد.

6- کولر گازی 24000 ایوولی

کولر گازی 24000 ایوولی با قابلیت سرمایش و گرمایش قادر است هوایی مطبوع و پاک را به منازل یا محیط کار شما هدیه دهد. اینکه قابلیت سرمایش و گرمایش را دارد یکی از اصلی ترین ویژگی ها برای ارزنده کردن این مدل از کولر گازی ایوولی است. کولر گازی 24000 ایوولی با بهره گیری از کمپرسور روتاری که در نوع خود بهترین نوع کمپرسور است.

عملکردی قوی و بدون صدا با رده انرژی پایین دارد .مصرف پایین انرژی باعث شده است که کاربران دیگر دغدغه قبوض برق بالا را نداشته باشند چون کولر گازی بیست و چهار هزار ایوولی جزو کولر گازی کم مصرف هست و با خیال راحت از این کولر استفاده نمایند. دارای قابلیت توربو هست که در کمترین زمان دمای محیط را کاهش می دهد. فیلتر گرد و غبار دارد که باعث می شود هوای آلوده را از محیط ببرد.

کولر گازی 24000 ایوولی با قابلیت توربو و فیلتر گرد و غبار

7- کولر گازی 24000 جنرال شکار لبخندی

کولر گازی 24 هزار جنرال علاوه بر اینکه طرحی زیبا و دلنشین دارد با درج شدن علامت لبخند بر روی بدنه آن، به زیبایی دکوراسیون منزل شما نیز کمک می‌ کند.

این کولر گازی جنرال شکار ظرفیت 24000 برای مکان‌های نسبتا بزرگ با متراژ 90 تا 100 متر ساخته شده است. فیلتر هوایی که این کولر گازی به عنوان دستگاه تهویه دارد از نوع فیلتر آنتی باکتریال است و هوای داخل اتاق و منزل شما را از هر گونه بوی نامطبوع و باکتری پاک و تمیز می‌ کند.

کولر گازی جنرال شکار لبخندی با درج شدن علامت لبخند روی بدنه

8- کولر گازی 24000 جنرال گلد

محل مونتاژ کولر گازی های 24000 هزار جنرال گلد کشور چین می باشد. اما موتور برخی از آنها ساخت کشور تایلند بوده و در چین مونتاژ می شوند. نوع توان مورد استفاده در آن ها از نوع AC و همان ولتاژ برق شهر می باشد.

کولر گازی جنرال گلد مدل GG-S24000 PLATINUM هم همانند سایر کولرهای موجود در بازار دارای دو قابلیت سرمایش و گرمایش هستند و در فصول سرد و گرم می توان از آن ها استفاده نمود.

کولر گازی جنرال گلد با توان مورد استفاده از نوع AC

9- کولر گازی 24000 شارپ

کولر گازی شارپ یکی دیگر از محصولات تولید شده توسط شرکت شارپ است که دارای ظرفیت 24000 هزار می باشد. این ظرفیت مناسب استفاده در مکانهای با بیشتر از 70 متر مربع است. این دستگاه دارای حجم کم و ابعاد کوچکی است که استفاده از آن در درون مکان های مختلف حجم زیادی را اشغال نمی کند و در واقع با نصب دیواری که دارد موجب می گردد با ارسال جریان هوای سرد و گرم با پرتاب باد مناسب همه نقاط تحت پوشش به خوبی سرد و یا گرم گردد.

کولر گازی شارپ مدل AY-A24ECI سرد و گرم همانطور که از نامش مشخص است دارای دو عملکرد سرد و گرم است که موجب می گردند استفاده از این سیستم در فصول سرد و گرم سال ممکن گردیده و در واقع بتوان از آن به عنوان یک محصول دو منظوره استفاده نمود.

کولر گازی 24000 شارپ مناسب فصول سرد و گرم سال

10- کولر گازی 24000 ایران رادیاتور

کولر گازی ایران رادیاتور 24000 سرد و گرم یکی از جدیدترین محصولات شرکت ایران رادیاتور است که از سال 1395 به عنوان عضوی کوچک از جدیدترین خانواده محصولات شرکت ایران رادیاتور وارد توزیع گسترده در سراسر کشور گردیده است. طراحی بسیار زیبا و منحصر به فرد این کولر باعث شده است که خریداران کولر گازی و اسپلیت را جذب خود کند.

این محصول از برند ایران رادیاتور با داشتن کمپرسور روتاری GMCC ساخت شرکت توشیبا TOSHIBA و برخورداری از گاز مبرد R410a باعث جذب هوای گرم و تولید هوای خنک از طریق تبخیر مایع مبرد به گاز در اواپراتور می شود.

کولر گازی ایران رادیاتور دارای کمپرسور روتاری

خرید تمامی مدل های کولر گازی 24000

برای خرید هر کدام از کولر گازی های 24000 فقط کافیست به فروشگاه اینترنتی دومینو کالا مراجعه کنید. فروشگاه اینترنتی دومینو کالا، تمامی کولر گازی های 24000 را به صورت حضوری و اینترنتی به فروش می رساند و تمامی محصولات آن شامل گارانتی می باشند.

جمع بندی

هر کدام از مدل های شرح داده شده در بالا دارای ویژگی های خاصی هستند و جزو پر طرفدار ترین و پر فروش ترین کولر گازی های بازار می باشند. شما می توانید هر کدام از مدل های کولر گازی 24000 هزار را از فروشگاه اینترنتی دومینو کالا خریداری فرمائید.

برچسب ها: