این نوع تلویزیون ها ضخامت های بسیار کم و اندازه بزرگتری دارند. اگر شما دغدغه ای در رابطه با بودجه خرید تلویزیون ندارید، باید به دنبال یک تلویزیون بزرگ باشید. به طور کلی باید بدانید که عوامل مختلفی در انتخاب تلویزیون جدید برای خانه اهمیت دارد. از جمله این موارد می‌توان به فضای اتاق، محل نصب، فاصله شما تا تلویزیون و … اشاره کرد. اگر به دنبال یک تلویزیون عالی هستید پیشنهاد میکنیم مقاله راهنمای خرید تلویزیون را مطالعه کنید.

هنگام خرید تلویزیون به چه نکاتی توجه کنیم؟

  • سایز صفحه نمایش
  • رزولوشن
  • رابط هوشمند
  • پنل صفحه نمایش
  • قابلیت های ویژه
  • پورت ها و اتصالات
  • برند تلویزیون

جدول انتخاب سایز تلویزیون با توجه به متراژ خانه

اندازه تلویزیونحداقل فاصله توصیه شده برای تلویزیون 4Kحداقل فاصله توصیه شده برای تلویزیون 1080P
40 اینچ40 اینچ ( یک متر)80 اینچ ( دو متر )
42 اینچ42 اینچ ( 1.1 متر )84 اینچ ) 2.1 متر )
48 اینچ48 اینچ ( 1.27 متر )96 اینچ  ( 2.4 متر )
50 اینچ50 اینچ ( 1.27 متر )100 اینچ ( 2.54 متر )
54 اینچ54 اینچ ( 1.37 متر )108 اینچ ( 2.7 متر )
60 اینچ60 اینچ ( 1.5 متر )120 اینچ ( سه متر )
65 اینچ65 اینچ ( 1.65 متر )130 اینچ ( 3.3 متر )
75 اینچ75 اینچ ( 1.9 متر )150 اینچ ( 3.8 متر )

با استناد به این جدول‌ ها می‌ توانید نسبت به فضایی که در خانه یا محیط کار در اختیار دارید، تلویزیونی در اندازه مناسب تهیه کنید. البته باید به این موضوع توجه داشته باشید که نسبت به محتوایی که روی تلویزیون آن را مشاهده می‌ کنید، فاصله از تلویزیون می‌ تواند تغییر کند.

در این مقاله ما تصمیم داریم، به معرفی 10 مدل از پرفروش ترین تلویزیون 50 اینچ بپردازیم. اگر شما هم قصد خرید بهترین برند تلویزیون 50 اینچ را دارید، در ادامه با ما همراه باشید، تا تلویزیون های 50 اینچ را از برندهای برتر بازار با ویژگی هر کدام از مدل‌ها را بیشتر بررسی کنیم.


تلویزیون 50 اینچ

تلویزیون سایز 50 از مدل های پرطرفدار تلویزیون هستند که با وجود ابعاد و اندازه مناسب این مدل را با قیمت معقول میتوان برای بیشتر فضا های کاری و خانگی تهیه کرد. تلویزیون 50 اینچ جزو پرفروش ترین سایز در بین مدل تلویزیون های 2022 و 2023 قرار گرفته اند. اما هر کدام از تلویزیون های 50 اینچی با ویژگی ها، و مشخصات فنی برند های تولید کننده عرضه می‌ شوند. که حتماً قبل از خرید تلویزیون مشخصات فنی همچون سیستم عامل تلویزیون، اتصالات و پورت، صدا و اسپیکر و …. تلویزیون را باید بررسی کرد.


تلویزیون 50 اینچ چی بخرم؟

از مهم ترین فاکتور های خرید تلویزیون خوب انتخاب تلویزیون با ویژگی های کاربردی و طراحی متناسب با فضایی که دارید می باشد. این که تلویزیون 50 اینچ چی بخرم؟ بستگی به مقدار هزینه و انتظارتان از امکانات تلویزیون خواهد داشت، که با در نظر گرفتن مشخصات فنی می توان از بین تلویزیون هوشمند 50 اینچ و یا مدل معمولی تلویزیون 50 اینچ ارزان تری را انتخاب کرده که قطعاً مدل ایده آل تری را می توانید بخرید.

معرفی 10 مدل از بهترین تلویزیون های سایز 50 اینچ

1- راهنمای خرید تلویزیون سامسونگ 50 اینچ

بدون شک همه ما با برند سامسونگ آشنایی داریم و میدانیم که این برند در زمینه لوازم برقی خانگی فعالیت می کند. تلویزیون نیز یکی از برترین و خاص ترین محصولات برند سامسونگ است که در اندازه، رنگ، سایز و ویژگی های متفاوتی ساخته شده است.

برند سامسونگ همواره تلاش کرده است تا تمامی تلویزیون های خود را با تمام امکانات و ویژگی های روز دنیا به بازار عرضه کند. از سری تلویزیون های سامسونگ بسیار شیک و خاص سامسونگ می توان به تلویزیون ای سایز 50 اینچ مدل 50AU7000 اشاره کرد.

ویژگی های تلویزیون سامسونگ 50 اینچ شامل:

تلویزیون 50 اینچ سامسونگ با قابلیت اتصال به اینترنت

2- راهنمای خرید تلویزیون اسنوا 50 اینچ

اسنوا یکی از پر طرفدار ترین برند های ایرانی بوده، که تلویزیون های با کیفتی را نیز تولید کرده است. تلویزیون هوشمند 50 اینچ اسنوا یک تلویزیون با استاندارد های جهانی به حساب می‌ آید زیرا به سیستم عامل اندروید 9 و کیفیت تصویر 4K مجهز است. برای مشاهده همه محصولات برند اسنوا را از دومینو کالا مشاهده کنید.

همچنین این دستگاه طراحی زیبایی دارد که می‌ تواند بخش مهمی از دکوراسیون خانه شما باشد، این تلویزیون اسنوا هوشمند به همراه سیستم عامل اندروید، امکان اتصال به Wi-Fi نیز را دارد که موجب می‌ شود قابلیت ها و سرگرمی های متنوعی برای شما فراهم کند.

ویژگی های تلویزیون اسنوا 50 اینچ شامل:

تلویزیون 50 اینچ اسنوا به همراه سیستم عامل اندروید، امکان اتصال به Wi-Fi

3- راهنمای خرید تلویزیون سام الکتریک 50 اینچ

تلویزیون LED سام سایز 50 اینچ یکی از تلویزیون‌ های با کیفیت ایرانی برند سام است که برای چشمان و زمان کاربران این وسیله احترام قائل است و تمامی تجربه و کیفیت‌ کاری را در تولیدات خود به‌کار گرفته است. این تلویزیون های سام دارای کیفیت بالای Full HD است تا بتواند کیفیت و وضوح بالایی از تصویر را به شما ارائه دهد.

از ویژگی‌های این تلویزیون این است که دارای پورت‌ های متعددی مانند HDMI، USB، و خروجی صدای اپتیکال است و شما می‌ توانید دستگاه‌ های متعددی را به آن متصل کنید. برای خرید تلویزیون های 50 اینچ سام از دومینو کالا به این صفحه مراجعه کنید.

ویژگی های تلویزیون سام الکتریک 50 اینچ شامل:

تلویزیون 50 اینچ سام الکتریک دارای کیفیت بالای Full HD

4- راهنمای خرید تلویزیون تی سی ال 50 اینچ

اگر با دنیای فناوری آشنایی داشته باشید، حتما نام برند تی سی ال TCL را شنیده‌ اید؛ یکی از بزرگترین کمپانی‌ های فناوری که توانست در مدت زمانی کوتاه به یکی از اصلی‌ ترین تولید کننده‌ های نمایشگر ها و تلویزیون‌ ها در کشور چین تبدیل شود.

تی سی ال در سال 2015 توانست رتبه سوم فروش تلویزیون‌های LCD در جهان را به دست آورد و همین مسئله، مدیران مادیران را برای همکاری با این شرکت و عرضه محصولات آن در ایران، ترغیب کرد. از سری محصولات و تلویزیون های تی سی ال می توان به تلویزیون های سایز 50 اینچ اشاره کرد.

تلویزیون هوشمند تی سی ال 50 اینچ مدل 50P615 با پشتیبانی از رابط کاربری Google TV، امکان نمایش فیلم و سریال و انواع ویدیو ها از همه پلتفرم ها را در خود جای داده است. با استفاده از این قابلیت، بیننده بدون مراجعه به اپلیکیشن خاصی، می تواند متناسب با سلیقه و نوع جستجوی خود، هر ویدیویی را در قاب تلویزیون TCL جستجو و تماشا کند.

ویژگی های تلویزیون تی سی ال 50 اینچ شامل:

  • هوشمند و دارای اندروید با قابلیت وبگردی
  • خرید آنلاین و تماشای آنلاین فیلم و سریال
  • طراحی بسیار ظریف و هنرمندانه
  • وضوح و کیفیت عالی تصویر با بیش از 8 میلیون پیکسل
  • نمایش باشکوه جزئیات
  • دارای قابلیت‌ های ماشین زمان (Time Shift)
  • ضبط برنامه ها ( PVR) و جدول برنامه ها (EPG)
تلویزیون هوشمند و دارای اندروید با قابلیت وبگردی تی سی ال

5- راهنمای خرید تلویزیون ایکس ویژن 50 اینچ

تلویزیون هوشمند ایکس ویژن سایز 50 اینچ محصولی بسیار زیبا و قدرتمند از محصولات برند ایکس ویژن می باشد که دارای صفحه نمایش 50 اینچ این برند به حساب می آید. این دستگاه از قابلیت 4K برخوردار بوده که به نسبت تلویزیون های معمولی دارای تعداد پیکسل های 4 برابر بیشتر می باشد که نتیجه این قابلیت افزایش وضوح و جزئیات بیشتر صفحه نمایش است. برای خرید تلویزیون ایکس ویژن را از دومینو کالا خریداری کنید.

تلویزیون های ایکس ویژن هوشمند دارای تکنولوژی HDR10 بوده که قادر است رنگ تصویر را واقعی تر جلوه دهد. نوع پنل این تلویزیون IPS بوده که توانایی ثبت رنگ با کیفیت بالا را دارا است. همچنین کار کردن با این تلویزیون های 50 اینچ ایکس ویژن بسیار جذاب است. وجود اندروید بالاتر مزیتی است که با این قیمت در هیچ جا پیدا نمی کنید.

ویژگی های تلویزیون ایکس ویژن 50 اینچ شامل:

  • قابلیت اتصال حافظه جانبی
  • قابلیت ضبط محتوای در حال پخش روی حافظه جانبی
  • قابلیت اتصال ماوس و کیبورد
  • راهنمای الکترونیکی برنامه‌ ها
  • ماشین زمان
تلویزیون ایکس ویژن 50 اینچ دارای تکنولوژی HDR10

6- راهنمای خرید تلویزیون ال جی 50 اینچ

این شرکت کره‌ ایی که به ساخت لوازم خانگی برقی با کیفیت شهرت دارد از پیشرفته‌ ترین تکنولوژی‌ ها در محصولات خود به‌ ویژه در تلویزیون‌ های ال جی استفاده می‌ کند و از صفحه نمایش‌ های درجه یک و با کیفیتی در آن ها استفاده شده است. برای خرید انواع محصولات برند ال جی به این صفحه از فروشگاه دومینو کالا مراجعه کنید.

یکی از بهترین تلویزیون های 50 اینچ تلویزیون های ال جی بوده و انتخابی مناسب برای یک خرید به‌صرفه و هوشمندانه است. ال جی از قابلیت‌های هوشمند زیادی در این تلویزیون استفاده کرده؛ تلویزیون ال جی مجهز به تکنولوژی‌ های پیشرفته و کاربردی زیادی است و از پنل قدرتمندی در آن استفاده شده، به همین دلایل کیفیت تصویر آن بسیار بالا است و در نمایش رنگ‌ های مختلف عملکرد فوق‌ العاده‌ ای دارد.

ویژگی های تلویزیون ال جی 50 اینچ شامل:

  • امکان پخش تصاویر 360 درجه VR
  • قابلیت Energy saving Mode جهت صرفه جویی در مصرف انرژی
  • گیرنده آنالوگ برای دریافت و پخش شبکه های آنالوگ
  • قابلیت Digital Recording ضبط برنامه های دیجیتال
  • مجهز به 2 پورت USB 2.0 برای اتصال حافظه جانبی
  • تکنولوژی HDR Dynamic Tone Mapping بهبود کیفیت و افزایش عمق محتوای HDR
تلویزیون ال جی با امکان پخش تصاویر 360 درجه VR

7- راهنمای خرید تلویزیون دوو 50 اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو سایز 50 اینچ یکی از بهترین تلویزیون های هوشمند با قابلیت پخش تصویر 4K بوده که امکانات بسیار زیادی را با قیمت مناسب در اختیارتان قرار می دهد. این محصولات برند دوو ساخت کشور ایران بوده و مجهز به سیستم عامل اندروید می باشد، که قادر است هر نوع اپلیکیشن و بازی را بر روی تلویزیون نصب کرده و با کار کردن با آن لذت ببرید.

به دلیل وجود پردازنده 4 هسته ای، تلویزیون هوشمند دوو دارای کیفیت تصویر به مراتب بالاتری از تلویزیون های 4K معمولی می باشد. همچنین در داخل دستگاه یک حافظه جانبی قرار داده شده است که می توانید هر نوع تصویری را ضبط کنید. تفکیک پذیری دقیق رنگ ها با جزئیات فوق العاده بالا یکی دیگر از ویژگی های این تلویزیون 50 اینچ دوو بوده که به لطف تکنولوژی HDR این امر محقق شده است.

همچنین بر روی کنترل دستگاه دکمه ای وجود دارد به نام EPG که راهنمای کانال به حساب می آید. زمانی که شما این دکمه را بفشارید می توانید از زمان پخش برنامه مطلع شده و برنامه ریزی خود را با دقت بیشتری پیاده سازی کنید.

ویژگی های تلویزیون دوو 50 اینچ شامل:

  • مجهز به ریموت کنترل هوشمند
  • دارای صدای دالبی دیجیتال
  • مجهز به سیستم اندروید
  • دارای پنل A+ با روشنایی و وضوح بالا
  • دارای حافظه داخلی
تلویزیون 50 اینچ دوو مجهز به سیستم اندروید

8- راهنمای خرید تلویزیون شهاب 50 اینچ

تلویزیون 50 اینچ شهاب یک تلویزیون هوشمند و بسیار با کیفیت است که توسط برند ایرانی شهاب تولید شده است. این برند توانسته است که تلویزیون های با کیفیت را تولید کند و این محصول نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد.

تلویزیون شهاب دارای پردازنده ی چهار هسته‌ای بوده و از قدرت بالایی برخوردار می باشد. این پردازنده قدرتمند به افزایش طول عمر آن نیز کمک شایانی می‌ کند.‌ نکته ی مهمی که در رابطه با این محصول وجود دارد میزان حافظه آن می باشد که دارای حافظه داخلی بوده و یک گیگابایت رم را نیز پذیرا می باشد که این مسئله جزو مزیت های مهم این تلویزیون به حساب می آید.

ویژگی های تلویزیون شهاب 50 اینچ شامل:

  • دارای گارانتی
  • بسیار با کیفیت
  • قابلیت پخش صدا و تصویر بی نقص
  • طراحی ظاهری جذاب
تلویزیون شهاب 50 اینچ با حافظه داخلی و یک گیگابایت رم

9- راهنمای خرید تلویزیون الیو 50 اینچ

تلویزیون LED الیو 50 اینچ یک تلویزیون از برند ایرانی اليو ساخته شده است که برندی بسیار با کیفیت و سرآمد می باشد. این محصول دارای دو عدد اسپیکر به همراه خود است. هم چنین دارای پورت های خروجی می باشد که می توانید اسپیکر های جداگانه را نیز به آن متصل کنید و صدا را چندین برابر افزایش دهید.

این تلویزیون الیو به گیرنده دیجیتال داخلی نیز مجهز است که می توانید با این قابلیت به شبکه های دیجیتالی دسترسی پیدا کنید و دیگر نیازی به نصب و راه اندازی دستگاه دیجیتال جداگانه نداشته باشید. کیفیت تصویر در این تلویزیون بسیار بالا بوده و رزولوشن تصویر نیز در این تلوزوین برابر با 2160 × 3840 پیکسل است که نشان از وضوح بسیار بالای تصاویر این محصول دارد.

تکنولوژی صفحه این محصول از نوع ال ای دی بوده و اندازه ی صفحه ی آن نیز 50 اينچ می باشد. شکل صفحه ی این تلویزیون بسیار ظریف است و ظاهری جالب دارد. پایه های این تلویزیون دو عدد پایه رو میزی می باشند که قابلیت جداسازی داشته و به آسانی جدا می شوند و شما می توانید آن را به دیوار متصل کنید.

ویژگی های تلویزیون الیو 50 اینچ شامل:

  • دارای قابلیت ماشین Time Shift
  • قابلیت ضبط تصاویر در حافظه ی خارجی
  • مجهز به تلتکست
  • مجهز به سیستم ایمنی قفل کودک
  • دارای زاویه دید 178 درجه
  • مجهز به فناوری کاهش دهنده ی سه‌ بعدی نویز (3DNR)
  • قابلیت ARC
  • دارای دو عدد درگاه USB و چهار عدد درگاه HDMI
  • پشتیبانی از هارد دیسک با ظرفیت 1 ترابایت
  • دارای امکان ارتقای تصویر
  • تلویزیون LED الیو 50 اینچ مدل 50UE7410
تلویزیون الیو دارای دو عدد درگاه USB و چهار عدد درگاه HDMI

10- راهنمای خرید تلویزیون جی پلاس 50 اینچ

در سال های اخیر برند جی پلاس در زمینه تولید لوازم خانگی فعال و پیشرو بوده و توانسته با تولید تلویزیون های باکیفیت با رقبای خارجی رقابت کند. یکی از محصولات جدید و پیشرفته این شرکت تلویزیون 50 اینچ جی پلاس می باشد.

این تلویزیون هوشمند جی پلاس با صفحه نمایش LED، کیفیت تصویر 4K ، وضوح فوق العاده و زاویه دید گسترده لذت تماشای تصاویر و برنامه ها را دو چندان کرده است. همچنین به دلیل بهره بردن از بلوتوث، فناوری ارتباطی WIFI و قابلیت اتصال به اینترنت شما را به دستگاه های دیگر و یا دنیای مجازی متصل می کند تا به حجم زیادی از اطلاعات و سرگرمی ها دست پیدا کنید.

ویژگی های تلویزیون جی پلاس 50 اینچ شامل:

تلویزیون جی پلاس با قابلیت اتصال با هارد اکسترنال

سخن آخر راهنمای خرید بهترین تلویزیون های ساز 50 اینچ

در این مقاله سعی کردیم بهترین برند های ساخت تلویزیون های 50 اینچ را برای شما همراهان با تمام نکات و ویژگی ها نام ببریم تا شما انتخابی درست تر را در هنگام خرید داشته باشید. تمامی مدل های 50 اینچی برند های بالا در فروشگاه اینترنتی دومینو کالا موجود است و شما می توانید با قیمت کم تر از همه جا و با ضمانت کالا محصول مورد نظرتان را خریداری کنید.

خرید تلویزیون از فروشگاه اینترنتی دومینو

شما برای خرید هر کدام از محصولات فوق فقط کافیست به فروشگاه اینترنتی دومینو کالا مراجعه کنید، تمامی تلویزیون های مختلف با برند های متنوع و با توضیحات کامل تر و قیمت مناسب تر در اختیار شما قرار خواهد گرفت. شما با خرید از دومینو کالا تجربه یک خرید امن و با کیفیت را خواهید داشت.

فروشگاه اینترنتی دومینو کالا

فروشگاه دومینو کالا در سال ١٣٩٠ با هدف ورود به عرصه محصولات داخلی در زمينه پخش محصولات الکتریکی خانگی فعاليت خود را آغاز نمود و امروزه بعد از گذشت سالها می توانيم با افتخار با توجه به كيفيت بالا و خدمات پس از فروش و رضايت مشتريان، به عنوان يكي از پخش کنندگان بخش خصوصی در خدمت مشتريان عزيز باشيم.

برچسب ها: