تلویزیون ها را می توان یکی از اساسی ترین و اصلی ترین نیاز های هر خانه ای دانست که مطمئناً در هر خانه ای حداقل یک عدد از آن وجود دارد حتی زمانی که شما قصد خرید جهیزیه دارید به اولین نکته ای که توجه می کنید خرید تلویزیون است.

امروزه برند ها و شرکت های زیادی اقدام به تولید تلویزیون کرده اند اما شما باید به این نکته توجه داشته باشید که از چه برندی می خواهید تلویزیون را خریداری کنید چرا که برند تولیدی ارتباط مستقیمی با کیفیت تلویزیون دارد. تلویزیون ها در ابعاد و سایز های متفاوت تولید و روانه بازار شده اند. پیشنهاد میکنیم قبل خرید حتما مقاله راهنمای خرید تلویزیون را مطالعه کنید.

نکات مهم در هنگام خرید تلویزیون

  • بررسی بودجه برای انتخاب تلویزیون
  • انتخاب نوع نمایشگر
  • کیفیت صفحه نمایش در تلویزیون
  • هوشمند یا غیر هوشمند
  • فناوری HDR
  • کیفیت صدا
  • انتخاب برند تلویزیون
  • سایز تلویزیون و خرید تلویزیون مناسب با محیط شما

هر کدام از نکات بالا به تنهایی می توانند بسیار مهم باشند و تعیین کننده کیفیت تلویزیون شما هستند. اما مهم ترین آن ها انتخاب سایز تلویزیون است. امروزه تلویزیون ها در سایز و ابعاد متفاوتی تولید شده اند که هر کدام از آن ها ویژگی های بخصوصی دارند و شما می توانید طبق متراژ محیط تان و علاقه خودتان سایز مورد نظر را خریداری کنید. اگر متراژ منزلتان کم است یا قصد خرید تلویزیون با ابعاد مناسب دارید پیشنهاد می کنیم که تا آخر این مقاله همراه ما باشید؛ چرا که در ادامه قصد نقد و برسی تلویزیون های 43 اینچی را داریم.

معرفی تلویزیون 43 اینچ

با این که امروزه بیشتر خریداران و تولید کنندگان تمرکز خود را بر روی عرضه و گسترش تلویزیون‌ هایی با سایز بزرگ نهاده‌ اند اما در این بین، طیف وسیعی از خریداران نیز همواره به دنبال مدل‌ هایی با سایز کوچک‌تر هستند. چرا که کیفیت و وضوح در سایز های کوچک بیشتر بوده و شما هزینه کم تری را بابت خرید تلویزیون 43 اینچ نسبت به تلویزیون های بزرگ تر پرداخت خواهید کرد.

اگر خانه شما زیاد بزرگ نیست پس خرید تلویزیون 43 اینچ می تواند یک گزینه عالی برای شما باشد چرا که استفاده از تلویزیون های بزرگ برای خانه هایی با متراژ کم یک اشتباه است و می تواند در طولانی مدت باعث مشکلات بینایی شود.

تلویزیون های سایز 43 اینچ برای چه فضا هایی مناسب است؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که تلویزیون های 43 اینچی با ارتفاع و عرض 95.2 و 53.5 سانتی‌متر برای محیط‌هایی با متراژ تقریبی 15 تا 25 متر بسیار مناسب خواهد بود.

برند های متفاوت و زیادی اقدام به تولید تلویزیون های 43 اینچی کرده اند که هر کدام ویژگی ها و مزیت های بخصوص خودشان را دارند، در ادامه قصد داریم 11 مدل از بهترین تلویزیون های سلیز 43 اینچی را به شما همراهان عزیز معرفی کنیم.

ویژگی های 11 تا از تلویزیون های 43 اینچی

1- راهنمای خرید تلویزیون ال جی 43 اینچ

مطمئناً همه با برند معروف و پر طرفدار ال جی LG آشنایی دارند و می دانند که ال جی یک شرکت تولید لوازم برقی در کشور کره است که از سری محصولات بی نظیر آن می توان به تلویزیون های ال جی اشاره کرد. اگر بودجه کمی برای خرید تلویزیون ال جی دارید مستقیم به سراغ تلویزیون های اقتصادی ال جی 43 اینچی بروید. نگران نباشید! این محصولات بی کیفیت نیستند و شما با بودجه خود می‌ توانید انتخاب‌ های متنوعی داشته باشید. برند ال جی برای تمامی تلویزیون های 43 اینچی خود ویژگی های خاصی را در نظر گرفته است که در جدول ذیل به آن اشاره شده است.

ویژگی های تلویزیون ال جی 43 اینچ

امکان پخش تصاویر 360 درجه VR
قابلیت Energy saving Mode جهت صرفه جویی در مصرف انرژی
گیرنده آنالوگ برای دریافت و پخش شبکه های آنالوگ
قابلیت Digital Recording ضبط برنامه های دیجیتال
مجهز به 2 پورت USB 2.0 برای اتصال حافظه جانبی
تکنولوژی HDR Dynamic Tone Mapping بهبود کیفیت و افزایش عمق محتوای HDR
توانایی نمایش رنگ های طبیعی و واقعی به کمک تکنولوژی Nano Color
افزایش رزولوشن تصاویر، کاهش نویز و نمایش در حد کیفیت تصویر 4K توسط پردازشگر تلویزیون به کمک تکنولوژی 4K Upscaler
دارای پورت HDMI 2.0 و توانایی نمایش کیفیت تصویر 4K60Hz
طراحی بسیار شیک و زیبا
تلویزیون 43 اینچ ال جی با قابلیت گیرنده آنالوگ برای پخش شبکه های آنالوگ

2- راهنمای خرید تلویزیون سامسونگ 43 اینچ

در بین شرکت‌ های متعدد تلویزیونی، برند معروف سامسونگ Samsung به‌طور فوق العاده ای اقدام به ساخت تلویزیون های 43 اینچی خود کرده است و توانسته طرفداران زیادی را به خود جذب کند. تلویزیون سامسونگ 43 اینچی یک تلویزیون رده بالا است که جزو تلویزیون های سری 9 سامسونگ محسوب می شود برای استفاده روزمره، تماشای حرفه ای فیلم و بازی کردن به صورت حرفه ای کاملا مناسب است. مانند سایر تلویزیون های سامسونگ، از رابط هوشمند اختصاصی تایزن OS سامسونگ استفاده می کند که مجموعه وسیعی از برنامه ها و بازی ­ها را ارائه می دهد.

ویژگی های تلویزیون سامسونگ 43 اینچ

توانایی تولید و نمایش طیف گسترده ای از رنگ ها
دارای قابلیت اتصال به گوشی
پخش آهنگ با بلوتوث و دانلود برنامه های مختلف و نصب آنها
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2) و گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارای گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارای قدرت خروجی صدا 60 وات
طراحی شیک و زیبا
قیمت مناسب در عین کیفیت بالا
کیفیت تصویر 4K
عدد پورت HDMI 2.1
تلویزیون سامسونگ 43 اینچ دارای گیرنده دیجیتال داخلی و کیفیت تصویر 4K

3- راهنمای خرید تلویزیون سونی 43 اینچ

برند معروف سونی Sony را می توان یکی از بهترین تولید کنندگان تلویزیون و تجهیزات صوتی از جمله باند و اسپیکر دانست، که می تواند لذت تماشای یک فیلم یا سریال را با بهترین کیفیت برای شما فراهم کند؛ برند سونی، تلویزیون های سونی خود را با سایز های متنوع ارائه کرده است که از با کیفیت ترین آن ها می توان به تلویزیون های سایز 43 اینچی اشاره کرد.

تلویزیون های 43 اینچ سونی اغلب برای فضا های کوچک یا به عبارتی استاندارد قابل استفاده است، تلویزیون های سونی 43 اینچ دارای کیفیت و رزولوشن مناسب با درجه کیفی بالایی هستند که می تواند تصاویر فوق العاده ای را برای شما نمایش دهد، تلویزیون های 43 اینچ برند سونی دارای مدل های مختلفی است که قدرت خرید را برای مشتریان افزایش داده است، به عنوان مثال اگر تلویزیون هوشمند یا ساده بخواهید به راحتی می توانید از میان مدل های 43 اینچ سونی انتخاب خوبی داشته باشید.

ویژگی های تلویزیون سونی 43 اینچ

تکنولوژی 4K X-Reality Pro برای افزایش رزولوشن تصاویر به 4K و کاهش نویز آنها
تکنولوژی Frame Dimming برای کنترل نور پس زمینه و ارائه کنتراست تصویر
سازگار با محیط زیست (Eco Friendly)
تکنولوژی Dynamic Contrast Enhancer برای بهبود کنتراست تصاویر و صحنه ها به صورت پویا
پردازنده تصویر 4K Processor X1
پردازنده تصویر 4K Processor X1
فناوری تصویر 4K X-Reality PRO
مجهز به تکنولوژی کاهش دهنده نویز (ClearAudio)
مجهز به تکنولوژی Motionflow™ XR
نور پس زمینه Edge LED
تلویزیون سونی 43 اینچ مجهز به تکنولوژی کاهش دهنده نویز

4- راهنمای خرید تلویزیون پاناسونیک 43 اینچ

شرکت ژاپنی پاناسونیک Panasonic تا به الان توانسته است محصولات بسیار با کیفیتی را به مشتریان خود ارائه بدهد. تلویزیون های پاناسونیک حتی در پایین رده ترین مدل ها دست بسیاری از برندهای بازار را از پشت میبندند. و از لحاظ کیفیت و کارایی حرف اول را می زنند.

تلویزیون 43 اینچی پاناسونیک از کیفیت FULL HD و توانایی خلق میلیون ها رنگ برخوردار است. قابلیت HDR برای خلق تصاویری زنده و نمایش جزء به جزء تصاویر هم در تلویزیون وجود دارد. فناوری Viera در تلویزیون 43 اینچی پاناسونیک بیانگر صفحه تخت بودن محصول است. این تلویزیون توانایی رفرش ریت 60 هرتز را دارد. پنل اختصاصی IPS در تلویزیون پاناسونیک 43 اینچی وجود دارد که امکان دید گسترده تر را فراهم می کند.

متاسفانه دستگاه خیلی امکان نمایش عمیق رنگ های مشکی را ندارد. با این وجود بخاطر استفاده از نمایشگر شفاف و درخشان LED تصاویر بسیار درخشان دیده میشوند. فناوری DNR یا کاهش نویز تصاویر هم در تلویزیون قرار دارد.

از لحاظ صدایی تلویزیون 43 اینچی توان خروجی 16 وات صدا را دارد اما قابلیت اتصال بلوتوث در این مدل وجود ندارد. تلویزیون با صدای اختصاصی Dolby vision ارائه شد. این فرمت صدایی برای یک پخش فراگیر و سه بعدی مناسب است.

ویژگی های تلویزیون پاناسونیک 43 اینچ

3 پورت HDMI
ظاهری مدرن با حاشیه های باریک
کیفیت نمایشگر FULL HD و نمایش 16 میلیون رنگ
استفاده از فناوری HDR و DNR
دارای گیرنده های DVB و DVB2 و همچنین گیرنده DVB-C
اتصال آنتن RF و اتصال DTV و همچنین AV1
دارای فناوری DNR یا کاهش نویز هم برای کاهش و محو کردن نویز تصاویر
قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه
فناوری دالبی اتموس (Dolby Atmos)
دارای تله تکست (Teletext)
تلویزیون 43 اینچ پاناسونیک دارای ظاهری مدرن با حاشیه های باریک

5- راهنمای خرید تلویزیون جی پلاس 43 اینچ

شرکت ایرانی جی پلاس G Plus با تولید تلویزیون های قدرتمند در برابر محصولات خارجی جایگاه ویژه ای دارد. تلویزیون های 43 اینچ جی پلاس با فناوری های ویژه و خاص خود و با امکاناتی پیشرفته مانند ( سیستم عامل ، اسپیکر ، در گاه های ارتباطی و …) توانسته اند رتبه بالایی در میان خریداران کسب کنند.

تلویزیون ال ای دی جی پلاس سایز 43 اینچ یک تلویزیون با کیفیت و بسیار خوش ساخت است که توسط برند ایرانی جی پلاس تولید شده است. از آن جایی که محصولات تولید شده توسط این برند، تولید ملی به حساب می آیند، از قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند که این تلویزیون های جی پلاس نیز از این قاعده مستثنی نیست. نوع صفحه نمایش این تلویزیون ها LED بوده و شکل آن نیز به صورت تخت فلت می باشد که جلوه ای بسیار شیک و زیبا دارد.

ویژگی های تلویزیون جی پلاس 43 اینچ

دارای پورت شبکه LAN
قابلیت اتصال با هارد اکسترنال
قابلیت نصب برروی دیوار
دارای ریموت کنترل، دفترچه راهنما
طول عمر بالا
نرخ تازه سازی(Refresh Rate)
خروجی صوتی دیجیتال Optical و ARC HDMI
پشتیبانی از طیف رنگی میلیاردی Billion Rich Color
امکان ضبط بر روی حافظه خارجی Recording Digital
قابلیت کنترل تطبیقی صدا Control Sound Adaptive
تلویزیون جی پلاس 43 اینچ با صفحه نمایش LED و تخت

6- راهنمای خرید تلویزیون ایکس ویژن 43 اینچ

برند ایکس ویژن XVISION را می توان از جدید ترین و پر فروش ترین برند های تولید تلویزیون دانست. یکی از بهترین مدل های تلویزیون ایکس ویژن، مدل 43 اینچی آن است که به دلیل سایز مناسب و کیفیت فوق العاده تصاویر، به یکی از مورد علاقه های بسیاری از کاربران تلویزیون تبدیل شده است. همچنین، این تلویزیون دارای ویژگی هایی همچون قابلیت اتصال به اینترنت و دسترسی به برنامه های مختلف از طریق سیستم عامل هوشمند خود است که زندگی روزمره کاربران را بسیار آسان تر می‌کند.

تلویزیون هوشمند 43 اینچ ایکس ویژن یکی از پرفروش‌ ترین تلویزیون‌ های بازار است که توانسته با کیفیتی خوب، وضوح Full HD و قیمتی مناسب، تبدیل به یک تلویزیون ایده‌ آل شود. این محصول به دلیل وجود قابلیت‌ های مهم و کاربردی توانسته‌ در جلب رضایت کاربران به موفقیت‌ های زیادی دست‌ یابد. اندازه 43 اینچ یکی از دلایلی است که موجب‌ می‌ شود این تلویزیون، برای بسیاری از محیط‌ ها و فضای مورد نظر شما مناسب‌ باشد.

ویژگی های تلویزیون ایکس ویژن 43 اینچ

دارای درگاه‌ های HDMI، USB و VGA
پنلِ IPS
قیمت مناسب
دارای تکنولوژی تصویر 4K Ultra HD
اتصال بی‌ سیم از طریق Wifi Direct و Wifi Screen Mirror
رزولوشن مناسب
طراحی زیبا و جذاب
سیستم صوتی Pure Sound
دارای سیستم عامل Android TV
وضوح Full HD
تلویزیون ایکس ویژن 43 اینچ دارای سیستم عامل Android TV

7- راهنمای خرید تلویزیون سام الکترونیک 43 اینچ

تلویزیون هوشمند سام الکترونیک سایز 43 اینچ یکی از تلویزیون های باکیفیت و خوب شرکت سام الکترونیک بوده که در در سال 2020 تولید و در بازار عرضه شده است. این تلویزیون هوشمند بوده و از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می کند. به دلیل برخورداری از سیستم عامل Android و متصل شدن تلویزیون به اینترنت می توانید به دنیایی از سرگرمی ها و جذابیت ها دست پیدا کنید.

برنامه Smart View یکی از امکانات هوشمندی است که تلویزویون سام الکترونیک سایز 43 از آن پشتیبانی می کند. این برنامه به شما کمک می کند به آسانی گوشی همراهتان را به تلویزیون وصل نمایید. سپس محتوای تلفن همراه تان را برروی صفحه بزرگ تلویزیون خود تماشا کنید و لذت ببرید. پایه های تلویزیون به صورت کناری و دو شاخه ای طراحی شده اند. مزیت این نوع پایه ها انسجام بیشتر بدنه روی میز است. همچنین می توانید زیر تلویزیون کنسول بازی یا ساندبار قرار دهید.

ویژگی های تلویزیون سام الکترونیک 43 اینچ

پشتیبانی از شبکه های HD صدا و سیما
تصاویر باکیفیت، شفاف با جزئیات دقیق
قابلیت Wi-Fi Direct جهت اتصال آسان موبایل یا تبلت به تلویزیون
کیفیت تصویر FULL HD با قابلیت نمایش ۲ میلیون پیکسل
دارای گیرنده دیجیتال داخلی
توانایی نمایش برنامه ها و جدول پخش شبکه ‌های تلویزیونی EPG
خروجی صدای اپتیکال با قدرت ۲۰ وات دالبی صدایی بدون نویز
ضبط برنامه بر روی حافظه خارجی
دارای برنامه Smart View
دارای 2 درگاه ورودی HDMI و 2 پورت USB
تلویزیون سام الکترونیک با کیفیت تصویر FULL HD

8- راهنمای خرید تلویزیون بست 43 اینچ

برند بست Bost یکی از برندهای موفق و نام آشنای ایرانی است که در چند سال اخیر به دلیل کیفیت مطلوب و قیمت های به صرفه محصولاتش، توانسته طرفداران بسیاری را پیدا کند. یکی از محصولات خوب این شرکت با دارا بودن قابلیت و فناوری های پیشرفته، تلويزيون ال ای دی بست 43 اينچ می باشد

این تلویزیون های بست دارای تکنولوژی LED، کیفیت تصویر FULL HD، رزولوشن 2 میلیون پیکسل، زاویه ‌دید گسترده 178 درجه، ساختار پنل IPS، کیفیت پنل A+، زمان پاسخ دهی 5 میلی ثانیه، ماشین زمان، اتصال موبایل و تبلت با کابل MHL، گیرنده دیجیتال داخلی DVBT2، اطلاع کاربر از زمان پخش برنامه ها EPG، قابلیت ضبط برنامه روی حافظه خارجی، خاموش شدن خودکار و قفل کودک می باشد.

تلويزيون ال ای دی بست 43 اينچ با صفحه نمایش تخت LED و سایز 43 اینچ مناسب محیط های متوسط و نسبتا بزرگ می باشد. این تلویزیون دارای طراحی زیبا، بدنه باریک با قاب ظریف مشکی رنگ به همراه دو پایه کوچک رومیزی است.

ویژگی های تلویزیون بست 43 اینچ

پشتیبانی از استاندارد دالبی، دالبی دیجیتال و صدای فراگیر سوراند
دارای پنل با کیفیت A+
دارای پنل IPS
خروج صدا از 2 کانال سیستم صوتی، تعداد 2 بلندگو با توان خرجی 10 وات جمعا قدرت صدای 20 واتی
خروجی صدا دیجیتال optical
قابلیت TIME SHIFT
وجود دو درگاه USB و سه درگاه HDMI
قیمت مناسب
ورودی آنتن، خروجی هدفون، یک رابط کامپوننت، یک رابط کامپوزیت
کیفیت تصویر Full HD و رزولوشن 1080X1920 (دو میلیون پیکسل)
تلویزیون 43 اینچ بست دارای پنل با کیفیت A+

9- راهنمای خرید تلویزیون دوو 43 اینچ

تلویزیون 43 اینچ دوو یکی از محصولات برتر این برند دوو DEAWOO است که برای طراحی آن از برترین فناوری های روز جهان بر گرفته شده است. تلویزیون دوو 43 اینچ از قابلیت های مختلف برخوردار است؛ از جمله پردازشگر 4 هسته ای، کیفیت تصویر FULL HD، رزولوشن تصویر 1920 x 1080، موتور ارتقا دهنده FULL HD، پشتیبانی از 16.7 میلیون رنگ، سیستم صوتی 2 کاناله، قابلیت پخش صدای Surround Sound.

این تلویزیون های دوو به همراه خود دارای ریموت کنترل دفترچه ی راهنما می باشد. شما با استفاده از ریموت کنترل می توانید به انجام تنظیمات مختلف و تغییر شبکه ها بپردازید. دفترچه ی راهنما نیز در مواقعی که برای تلویزیون مشکل به وجود می آید می تواند به خوبی شما را راهنمایی کند. کیفیت تصویر این محصول به صورت FULL HD بوده و تصاویر با وضوح بسیار بالایی به نمایش در می‌ آیند.

ویژگی های تلویزیون دوو 43 اینچ

دارای فناوری پردازشگر 4 هسته ای
دارای گیرنده دیجیتال داخلی
دارای ریموت کنترل دفترچه راهنما
کیفیت تصویر به صورت FULL HD
گیرنده آنالوگ
قابلیت اتصال با هارد اکسترنال
3 عدد درگاه HDMI
2 عدد درگاه USB
قابلیت جست و جوی خودکار شبکه ها
قابلیت ضبط برنامه های تلویزیون PVR
تلویزیون 43 اینچ دوو با قابلیت ضبط برنامه های تلویزیون

10- راهنمای خرید تلویزیون سام 43 اینچ

تلویزیون LED سام 43 اینچ یک محصول کاملا هوشمند و با کیفیت از برند ایرانی سام SAM می باشد. این محصول دارای دو عدد بلندگو می باشد که توان هر یک از این بلند گو ها برابر با 10 وات می باشد و توان کلی صدا در آن به 20 وات می رسد. این تلویزیون های سام یک عدد صفحه نمایش تخت دارد که از نوع ال ای دی می باشد و اندازه ی صفحه ی آن به 43 اینچ می رسد. رزولوشن تصویر در این تلویزیون 1920 * 1080 پیکسل می باشد. و کیفیت تصویر نیز به صورت FULL HD می باشد.

همین امر برای خرید یک تلویزیون های سام هوشمند کافی است، زیرا کیفیت خوب تصویر در تلویزیون جزو عوامل مهم خرید تلویزیون می باشد، نسبت تصویر در این تلویزیون 16:9 می باشد.

سیستم صوتی این تلویزیون دو کاناله می باشد و خروجی صدای آن به صورت Dolboy می باشد. این تلویزیون کاملا به صورت هوشمند کار می کند و سیستم هوشمند آن از نوع اندروید می باشد. با توجه به اینکه این محصول هوشمند است و به وای فای نیز مجهز است، دارای قابلیت نصب بازی های مختلف و اپلیکیشن ها مختلف نیز می باشد. شکل صفحه ی این تلویزیون تخت و فلت است و کاملا ظریف و زیبا می باشد. اندازه ی صفحه ی آن نیز 43 اینچ بوده و برای خانه هایی که اندازه ی متناسب دارند مناسب و کاربردی می باشد.

ویژگی های تلویزیون سام 43 اینچ

دارای WIFI
خروجی صدا Dolboy
اتصال بی سیم بین دستگاه های مختلف با تلویزیون
کیفیت تصویر به صورت FULL HD
دارای دو عدد پورت USB و دو عدد پورت HDMI
دارای پایه ی جدا شونده
کنترل هوشمند
قابلیت جست و جوی خودکار شبکه ها
تله تکست
قابلیت نصب بازی

11- راهنمای خرید تلویزیون تی سی ال 43 اینچ

تلویزیون 43 اینچ تی سی ال با قابلیت ها و امکانات گوناگونی که دارد، از جمله پرطرفدار ترین تلویزیون های این برند تی سی ال TCL به حساب می آید. این تلویزیون دارای یک نمایشگر 43 اینچی است که از تکنولوژی LED بهره مند شده و می‌توان از آن در محیط‌ های کوچک و متوسط استفاده نمود. این نمایشگر با پشتیبانی از رزولوشن 1920×1080 پیکسل، قادر است کیفیت تصویر Full HD را ارائه دهد.

در کنار تصویر، کیفیت صدا هم بسیار مهم است که این مدل تلویزیون های تی سی ال با برخورداری از دو بلندگوی 8 واتی (در مجموع 16 وات) و قابلیت‌های نرم‌افزاری مانند پخش صدای Doulby Audio و صدای فراگیر Surround Sound توانسته صدای بسیار شفافی را در اختیار کاربران قرار دهد.

ویژگی های تلویزیون تی سی ال 43 اینچ

1 عدد ورودی آنتن
2 عدد درگاه HDMI
دارای راهنما الکترونیکی برنامه ها EPG
دارای ریموت کنترل
دارای قابلیت اتصال به دیوار
دارای قابلیت ضبط برنامه های تلویزیونی (PVR)
قیمت مناسب
1 عدد درگاه USB
طراحی زیبا
ماشین زمان Time Shift
طراجی زیبای تلویزیون 43 اینچ تی سی ال

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم بهترین برند های ساخت تلویزیون های 43 اینچ را برای شما همراهان با تمام نکات و ویژگی ها نام ببریم تا شما انتخابی درست تر را در هنگام خرید داشته باشید. تمامی مدل های 43 اینچی برند های بالا در فروشگاه اینترنتی دومینو کالا موجود است و شما می توانید با قیمت کم تر از همه جا و با ضمانت کالا محصول مورد نظرتان را خریداری کنید.

خرید تلویزیون از فروشگاه اینترنتی دومینو

شما برای خرید هر کدام از محصولات فوق فقط کافیست به فروشگاه اینترنتی دومینو کالا مراجعه کنید، تمامی تلویزیون های مختلف با برند های متنوع و با توضیحات کامل تر و قیمت مناسب تر در اختیار شما قرار خواهد گرفت. شما با خرید از دومینو کالا تجربه یک خرید امن و با کیفیت را خواهید داشت.

فروشگاه اینترنتی دومینو کالا

فروشگاه دومینو کالا در سال ١٣٩٠ با هدف ورود به عرصه محصولات داخلی در زمينه پخش محصولات الکتریکی خانگی فعاليت خود را آغاز نمود و امروزه بعد از گذشت سالها می توانيم با افتخار با توجه به كيفيت بالا و خدمات پس از فروش و رضايت مشتريان، به عنوان يكي از پخش کنندگان بخش خصوصی در خدمت مشتريان عزيز باشيم.

برچسب ها: