کولر های گازی یکی از جدید ترین، پیشرفته ترین و پر طرفدار ترین تجهیزات سرمایشی به شمار می روند که به راحتی و در کم ترین زمان ممکن می توانند گرما را از محیط خارج کرده و هوایی خنک را جایگزین آن کنند. یکی از اصلی ترین ویژگی های کولر گازی کم جا بودن و کم صدا بودن آن ها است.

کولر گازی ها دارای دو عدد پنل داخلی و خارجی می باشند؛ پنل داخلی در داخل محیط و بر روی دیوار نصب می گردد و پنل خارجی در بیرون از فصای اتاق قرار می گیرد. از دیگر ویژگی های بارز کولر گازی ها می توان به قابلیت تولید سرمایش و گرمایش اشاره کرد؛ به طوری که در زمستان هم نیز می توانید با فعال کردن حالت گرمایشی کولر گازی از قابلیت گرمایشی آن بهره مند شوید. پیشنهاد می کنیم مقاله راهنمای خرید کولر گازی و انواع آن را مطالعه کنید.

انواع کولر گازی با ظرفیت های مختلف

کولر های گازی در انواع ظرفیت های مختلف تولید و روانه بازار می شوند و شما می توانید بسته به نیاز خود و متراژ محیط مورد نظر کولر گازی با ظرفیت مناسب را انتخاب کنید و از کارکرد بی نظیر آن نهایت لذت را ببرید. پیشنهاد میکنیم مقاله بهترین کولر گازی که در بازار موجود هستند را مطالعه کنید.

یکی از فاکتور های مهم در انتخاب کولر گازی ظرفیت آن بوده، که می توان به ظرفیت های ذیل اشاره کرد:

  • کولر گازی 9000
  • کولر گازی 10000
  • کولر گازی 12000
  • کولر گازی 14000
  • کولر گازی 18000
  • کولر گازی 24000

هر یک از کولر گازی های بالا برای متراژ های متفاوتی قابل استفاده است، اما در میان آن ها کولر گازی 18000 جزو پر فروش ترین و پر طرفدار ترین کولر گازی محسوب می شود.

ظرفیت خنک کنندگی کولر گازی چیست؟

ظرفیت خنک کنندگی کولر گازی عبارت است از توان ایجاد سرمایش توسط آن و واحد آن بر حسب BTU بوده که مخفف عبارت British Thermal Unit است. هر 1 BTU عبارت است از مقدار گرمایی که دمای یک پوند اب را از 60 درجه فارنهایت به 61 درجه فارنهایت برساند.

ظرفیت خنک کنندگی مضربی از عدد 1000 است. بدیهی است که هرچه این عدد بالاتر باشد قدرت کولر در ایجاد سرمایش بیشتر است.

کولر گازی 18000 برای چه فضا هایی مناسب است؟

کولر گازی های 18000 کاملاً مناسب برای محیط هایی با متراژ 40 تا 55 متری طراحی شده اند، این کولر گازی ها کاملاً مناسب با فضا های کاری، آپارتمانی و … ساخته شده و روانه بازار شده اند.

9 مدل از بهترین کولر گازی 18000 ایرانی و خارجی

اگر شما هم قصد خرید بهترین کولر گازی 18000 را دارید، ممکن است در انتخاب برند آن دچار مشکل شوید، زیرا برند های متفاوت و زیادی اقدام به تولید کولر گازی 18000 کرده اند و انتخاب از میان آن ها کمی دشوار است. اما اصلاً جای نگرانی نیست زیرا ما در ادامه این مقاله به شما بهترین کولر گازی های 18000 ایرانی و خارجی را معرفی خواهیم کرد تا شما بهترین مارک کولر گازی 18000 را خریداری کنید.

راهنمای خرید بهترین کولر گازی ایوولی 18000

مطمئناً نام برند ایوولی به گوش شما خورده است، برند ایوولی یکی از معروف ترین و پر طرفدار ترین شرکت های تولیدی کولر گازی در جهان است که توانسته با کیفیت بالا و قیمت مناسب خود، طرفداران زیادی را در سر تا سر دنیا به خود جذب کند. کولر گازی ایوولی 18000 در ظرفیت های متفاوتی تولید و روانه بازار می شوند که از بهترین های آن می توان به ظرفیت 18000 هزار اشاره کرد.

تمامی کولر گازی های شرکت ایوولی در کشور چین ساخته می شوند، این برند در ساخت تمامی کولر گازی های خود از فیلتر های ضد قارچ و باکتری و فیلتر های ضد گرد و غبار استفاده کرده است تا شما هوایی سالم و تمیز را در منزل استشمام کنید.

خرید کولر گازی 18000 ایوولی

راهنمای خرید بهترین کولر گازی گری 18000

گری یک شرکت چینی بوده که در زمینه تولید کولر گازی، اسپیلت و سیستم های تهویه مطبوع فعالیت می کند. برند گری برای تمامی کولر گازی های خود از جمله کولر گازی های 18000 از گاز مبرد R410a استفاده کرده است. که این گاز به لایه اوزون هیچ آسیبی نمی زند و کولر گازی در طولانی مدت دچار مشکل نخواهد شد.

کولر گازی 18000 گری معروف به کم مصرف بودن هستند به طوری که مصرف برق را کاهش می دهند و در هزینه برق صرفه جویی می کنند. این کولر گازی ها به دلیل قیمت مناسب طرفداران زیادی دارند و هم اینکه می توانید از قابلیت سرمایشی و گرمایشی آن بهره مند شوید.

راهنمای خرید بهترین کولر گازی جی پلاس 18000

کولر گازی جی پلاس یکی از جدید ترین محصولات شرکت گلدیران است که علاوه بر ظاهر و طراحی زیبایی که دارد، دارای قابلیت های متفاوت و متنوعی می باشد، کولر گازی جی پلاس 18000 با ظرفیتی که دارد کاملاً مناسب محیط های متوسط و بزرگ طراحی شده است. از ویژگی های کولر گازی جی پلاس 18000 می توان به گارانتی 5 ساله موتور، پره های طلایی، پرتاب باد 4 طرفه، رطوبت زدایی، خالت خواب، تایمر و … اشاره کرد.

فروش جی پلاس کولر گازی 18000 هزار

راهنمای خرید بهترین کولر گازی جنرال شکار 18000

در واقع برند جنرال شکار زیر مجموعه شرکت معروف جنرال بوده که در صنعت تهویه مطبوع فعالیت می کند. از ویژگی های بسیار جذاب و پر طرفدار کولر گازی های جنرال شکار می توان به طرح لبخند در اسپیلت داخلی اشاره کرد. کولر گازی جنرال شکار 18000 دارای ویژگی های متعددی از جمله کارایی بالا و صرفه جویی در مصرف انرژی اشاره کرد.

کولر گازی 18000 جنرال شکار به دلیل اندازه متوسط رو به بزرگ مناسب برای سرمایش و گرمایش یک خانه بزرگ یا یک محیط کاری بوده که در کنار قیمت مناسبی که دارد یکی از پر فروش ترین کولر گازی ها در ایران به شمار می رود.

راهنمای خرید بهترین کولر گازی جنرال گلد 18000

جنرال گلد یک برند چینی پر طرفدار در خاورمیانه بوده که به دلیل کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب خیلی زود در میان مردم محبوب شده است. از ویژگی های اصلی کولر گازی جنرال گلد 18000 که باعث محبوبیت بیش از حد این محصول شده است می توان به؛ قیمت مناسب، کیفیت مطلوب، تنوع بالا، مصرف بهینه انرژی، سر و صدای کم و گاز مبرد R410a اشاره کرد. لازم به ذکر است کولر گازی های 18000 جنرال گلد در دو حالت سرمایشی و گرمایشی قابل استفاده است.

قیمت کولر گازی جنرال گلد 18000 هزار

راهنمای خرید بهترین کولر گازی اجنرال 18000

اگر قصد خرید کولر گازی را دارید از هر کسی که بپرسید اولین برندی که به شما معرفی می کند، برند اجنرال است. کولر گازی اجنرال در کشور چین و تایلند مونتاژ می شوند و از کمپرسور های ژاپنی یا چینی استفاده می کنند. از لحاط تنوع نیز این برند یکی از عظیم ترین شرکت های حال حاضر می باشد. کولر گازی 18000 اجنرال با توجه به قیمت مناسب و مصرف پایین و کیفیت بالا قطعات از سال ها قبل توانسته است سهم بزرگی از بازار کولر گازی در ایران را به خود اختصاص داده است.

کولر گازی اجنرال 18000 به دلیل طراحی ظاهری زیبا و به روز، با هر دکوراسیونی سازگار بوده و قابلیت نصب در فضا های مختلف و با متراژ های مختلف را دارد. همچنین شرکت اجنرال در کولر گازی های 18000 هزار خود از گاز مبرد استفاده کرده است.

راهنمای خرید بهترین کولر گازی ال جی 18000

معروف بودن و پر طرفدار بودن برند ال جی از هیچ کسی پوشیده نیست، چرا که وقتی سخن از کیفیت و کارایی می شود نام برند ال جی مانند یک الماس می درخشد. ال جی در زمینه تولید تهویه مطبوع نیز زبانزد همه بوده.

کولر گازی 18000 ال جی توانایی بالایی در سرد و گرم کردن فضای مورد نظر دارد، همچنین این کولر گازی با استفاده از ترموستات برای مشخص کردن محدوده دمایی به کار برده می شود، سرویس و نگه داری ساده تری نیز نسبت به کولر های آبی دارد و مصرف برق آن بسیار کم و ناچیز است.

مشخصات کولر گازی ال جی سری 18000

راهنمای خرید بهترین کولر گازی شارپ 18000

کولر گازی و اسپیلت شارپ توسط کمپانی شارپ در ژاپن تولید شده است، و طبق استاندارد های اروپا تولید و به سراسر دنیا عرضه می شود. کمپانی شارپ، کولر گازی 18000 شارپ خود را مطابق با جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا و با تنوع در موقعیت نصب تولید و عرضه می کند. دارا بودن پره های ضد فرسایش و کمپرسور های با کیفیت این امکان را می دهد تا در شرایط آب و هوایی متفاوت به منظور تامین هوای گرم و مطلوب از این سیستم بهره مند شوید.

راهنمای خرید بهترین کولر گازی تی سی ال 18000

کولر گازی تی سی ال به عنوان یکی از جدید ترین مدل های سیستم تهویه مطبوع شرکت چینی تی سی ال شناخته می شود. که دارای ویژگی های متعدد و کاربر پسندی بوده. این کولر گازی 18000 تی سی ال با تولید هوای سرد و گرم به راحتی در هر فصلی قابل استفاده است و با بهره گیری از گاز مبرد R410a هوایی سالم تر و پاکیزه تر را در اختیار شما می گذارد.

نتیجه گیری

ما در این مقاله تمامی شرکت های تولید کننده کولر گازی های ۱۸۰۰۰ را معرفی کردیم، تا شما انتخابی دقیق تر و با کیفیت تر داشته باشید. کولر گازی جزء مهم ترین وسیله سرمایشی و گرمایشی در عصر جدید است پس حتما در انتخاب نوع کولر گازی و مکانی که قصد خرید از آن را دارید نهایت دقت را داشته باشید تا خریدی امن و مطمئن را تجربه کنید.

برچسب ها: