شرکت بوش یکی از بزرگ ترین کمپانی های تولید کننده انواع ابزار آلات ساختمانی و صنعتی بوده که در سال 1886 میلادی در شهر اشتوتگرات آلمان توسط روبرت بوش تاسیس شده است، به همین علت این شرکت به احترام روبرت بوش نام خود را با برند BOSCH به بازار های جهانی معرفی نموده است. این کمپانی مطرح و جهانی امروزه به یکی از بزرگ ترین تامین کننده قطعات و لوازم خودکار در جهان تبدیل شده است. دفتر مرکزی این برند نیز در شهر گرولینگن آلمان قرار دارد.

تاریخچه کمپانی BOSCH

شاید برای شما جالب باشد که بدانید در سال های اولیه تاسیس شرکت توسط رابرت بوش، این شرکت با 15 نفر کارمند شروع به کار کرد، که آن هم بعد از گذشت یک سال کل بودجه رابرت به پایان رسید. بعد از این ماجرا رابرت بوش در سال 1891 می خواست از مادر خود یا بانک پول قرض بگیرد و یا اینکه وامی را به خود اختصاص دهد اما وجود مشکلات زیاد باعث شد تا این شرکت در سال 1892 تا مرز ورشکستگی پیش برود. اما آقای رابرت بوش به هیچ عنوان تسلیم نشد و صبر و استقامت این بنیان گذار بالاخره جوب داد. به طوری که در سال 2010، شرکت بوش فروشی معادل 47.5 میلیارد دلار را به ثبت رساند که با رشد حداقل 27 درصدی توانست بهترین و بزرگ ترین رشد مربوط به یک سال را در دوره 125 ساله تاریخچه شرکت را بشکند.

تاریخچه کمپانی BOSCH

جهانی شدن برند بوش به چه شکلی بود؟

همانطور که گفتیم کمپانی بوش در ابتدا در زمینه تولید انواع لوازم صنعتی فعالیت خود را آغاز کرد، و در همان سال های فعالیت خود طی تبلیغات متفاوتی سیستم‌ های شمع و جرقه خود را در آمریکا معرفی کرد؛ که همین کار باعث شد تا مشتریان زیادی جذب محصولات این شرکت شوند، و سفارش‌ های میلیون دلاری خود را ثبت کنند. در نتیجه فروش محصولات این برند آلمانی دو برابر بیش تر از همیشه شد. و پس از آمریکا، کشور های دیگری نیز خواستار محصولات شرکت بوش شدند. بنابراین دفاتر متعدد شرکت بوش در کشور هایی مانند آفریقای جنوبی، استرالیا، آرژانتین، چین و ژاپن تاسیس شد، و پس از آن نام بوش بر سر زبان ها افتاد.

تاریخچه تولید لوازم خانگی شرکت بوش

آقای رابرت بوش برای کمپانی خود، تصمیات جذاب زیادی گرفته بود و آینده درخشانی برای آن می دید، به همین دلیل تولیدات شرکت بوش فقط به لوازم صنعتی ختم نشد. رابرت در سال 1993 اولین یخچال خود را با طراحی مدور و با حجم 60 لیتر به تولید رساند، که این یخچال توانست یک انقلاب در عرصه تولید لوازم خانگی در شرکت بوش باشد و باعث شود تا در سال های آینده بیشتر به فکر تولید محصولات جدی دتر و با کیفیت بالا باشند. سپس بعد از آن شرکت بوش اولین غذاساز را با نام NEUZEIT I راهی بازار کرد، که این غذاساز هم می توانست همزن و خرد کن باشد و هم ویژگی هایی همچون پوره، آسیاب و رنده کردن را داشته باشد.

در سال 1958 نیز اولین سری از ماشین های لباسشویی با مارک بوش به بازار عرضه شدند. در آن زمان شرکت بوش به قدری پیشرفت کرده بوده که دیگر به فکر تولید محصولات بیش تری افتاده بود و در این میان فکر تولید ماشین ظرفشویی به سر مهندسان شرکت بوش افتاد. و توانستند اولین ظرفشویی بوش را تولید نمایند. این کار باعث شد تا بار دیگر زنان داخل خانه راحتی و آسایش را احساس نمایند. و در سال های بعدی سشوار دیواری و تخم مرغ پز توسط بوش به مرحله نهایی تولید رسیدند.

برای خرید انواع محصولات و بولزم خانگی بوش به این صفحه انواع و همه محصولات بوش مراجعه کنید و بهترین و جدیدترین لوازم خانگی بوش را خریداری کنید.

تاریخچه تولید لوازم خانگی شرکت بوش

شعار شرکت بوش

شرکت بزرگ بوش از بدو تاسیس خود شعار (بهتر است پول خود را از دست بدهیم تا اعتماد و اطمینانی که مشتری به ما می کند را از دست بدهیم) سرلوحه کار خود قرار داده است. این شرکت مطرح و جهانی اعتقاد دارد که ارائه کیفیت از اهمیت بالایی در جذب مشتری برخوردار است، به همین دلیل است که محصولات این برند در سر تا سر دنیا دارای طرفداران زیادی می باشند.

کمپانی بوش در دسته بزرگ ترین شرکت های دنیا قرار دارد به گونه ای که ۳۵۰ زیر مجموعه در انحصار آن قرار دارد. این شرکت ها به صورت سالانه ۶۰ درصد از درآمد کمپانی بوش را تامین می‌ کنند. به علاوه شرکت بوش بخش گسترده‌ ای از زیر مجموعه های خود را در کشور زادگاه خود یعنی آلمان قرار داده است. اما با این حال در کشور هایی دیگر مانند هند، سوئیس، جمهوری چک، آفریقای جنوبی، بلژیک و چند کشور دیگر شرکت های بیشماری تاسیس کرده است. همچنین لازم به ذکر است که بدانید این کمپانی بسیاری از افراد را صاحب شغل و درآمد کرده، و تعداد پرسنل و کارکنان این شرکت به صد و دوازده هزار نفر در سراسر دنیا می رسد.

عامل پیشرفت شرکت بوش

برند بزرگ و خوش نام بوش با توجه به پاسخگویی به انواع نیاز های مشتریان و مردم در سراسر دنیا توانسته جایگاه خود را به مراتب از سایر شرکت ها رقیب بالاتر ببرد. این کمپانی همیشه به دنبال آن بوده که شرایطی را فراهم کند تا مردم به وسیله آن بتوانند به محصولات تولید شده توسط شرکت بوش اعتماد کنند.

محبوبیت کمپانی بوش در ایران

بیشتر افراد در ایران شرکت بوش را در بخش لوازم خانگی می شناسند، به طوری که شما هیچ خانواده‌ ایرانی را پیدا نمی‌ کنید که حداقل یک بار قصد خرید لوازم خانگی بوش را نداشته باشند. محصولاتی که کمپانی بوش در سراسر دنیا عرضه می کند دارای برچسب انرژی +++A می باشد. این بدان معنی است که استفاده از لوازم بوش سبب کاهش مصرف برق می‌ شود، و کاهش مصرف برق می‌ تواند به صورت قابل توجهی هزینه‌ های شما را کاهش دهد. در نتیجه این ویژگی بیانگر آن است که تمام محصولات شرکت بوش از استاندارد های کیفی بالایی برخوردار هستند و می‌ توان به راحتی به این محصولات اعتماد کرده و از آن ها استفاده کنید.

محبوبیت کمپانی بوش در ایران

ختم کلام

بوش جزو شرکت های آلمانی بوده که توسط رابرت بوش تاسیس شده است و در زمینه تولید دستگاه هایی از جمله ابزار آلات ساختمانی و صنعتی فعالیت می کند. محصولات شست و شو و یخچال های این برند نیز در بازار های ایران دارای محبویت زیادی هستند. در سایت دومینو کالا همه نوع محصولات خانگی بوش در دسته بندی داخل سایت وجود دارند، و شما می توانید برای خرید لوازم برقی های برند بوش به این سایت مراجعه فرمائید.

سوالات متداول

شرکت بوش در چه سالی تأسیس شده است؟

این برند آلمانی در سال 1886 به دست آلبرت بوش در اشتوتگارت تأسیس شد. ۹۲ درصد از سهام این شرکت متعلق به شرکت آلبرت بوش استیل تانک (Robert Bosch Stiftung)، یک موسسه خیریه آلمانی است.

بوش در چه زمینه‌ هایی فعالیت می‌ کند؟

حوزه‌ های اصلی فعالیت کمپانی بوش چهار حوزه بوده که شامل طراحی و تولید سیستم‌ ها و قطعات خودرو، طراحی و تولید ابزار صنعتی و لوازم‌ خانگی، ایجاد فناوری‌ های صنعتی و فناوری‌ های مرتبط با ساختمان‌ سازی و ساخت تجهیزات سرمایشی و گرمایشی می‌ شود.

شعار شرکت بوش چیست؟

بهتر است پول خود را از دست بدهیم تا اعتماد و اطمینانی که مشتری به ما می کند را از دست بدهیم.

برچسب ها: