یکی از پرمصرف ترین انواع محصولاتی که در زندگی روزمره ما برای رفع نیازها بسیار به کار برده می شوند، انواع اتوها می باشند. اتو از کارایی مهمی برخوردار است که نمی شود اهمیت ان را در زندگی نادیده گرفت. به این منظور افرادی هستند که در زمان خرید اتو بخار نمی دانند به دنبال چه نوع برند و محصولی باید بروند. در صورتی که بهتر است بدانید در خرید اتو اولویت اول شما باید کیفیت و کارایی محصول باشد و برای رسیدن به این ویژگی باید به سراغ بهترین برندهای تولید کننده و بهترین نوع اتو بخار ایرانی و خارجی بروید.

راهنمای خرید لهترین اتو بخار خارجی

راهنمای خرید بهترین اتو بخار ایرانی و خارجی

قبل از هر چیزی، باید بتوانید ابتدا به یکسری موارد مهم در زمان خرید اتو توجه کنید. آن هم در نظر گرفتن بهترین مارک اتو و کیفیت و کارایی مدل های آن هاست. توجه داشته باشید که رفتن به سراغ ارزان ترین اتوها نیز جایز نیست. چرا که اتو یک وسیله پرکاربرد در محیط کار یا زندگی محسوب می شود که قرار نیست هر روز برای تعویض کردن آن اقدام کنیم و به سراغ خرید اتوی جدیدی برویم. پس باید در همان ابتدا، اتویی را تهیه کرد که کیفیت و عمر طولانی داشته باشد و بتواند سال ها بدون آسیب برای ما کار کند و نیازهای روزمره ما را برآورده کند.

برای خرید اتو به سراغ کدام مارک بروم؟

سوال اولی که در راهنمای خرید بهترین نوع اتو بخار ایرانی و خارجی باید از خود بپرسید، و در رابطه با آن تحقیق و بررسی کنید، این است که برای خرید  اتو، باید به سراغ چه مارکی بروم؟ اهمیت به نوع برند در خرید اتو بسیار مهم می باشد. پس بهتر است بدانید که فرقی نمی کند برندی که به سراغ آن می روید، ایرانی و یا خارجی باشد. تنها باید برندی باشد که بهترین کیفیت و کارایی را در محصولات خود به کار برده باشد. برخی از برندها هستند که توانسته اند نظر مشتری را در استفاده از انواع اتوها جلب کنند که در ادامه بهتر است با آن ها آشنا شویم.

راهنمای خرید اتو بخار ایرانی

اتو بخار بایترون

بایترون یک کمپانی آمریکایی است که در سال 1995 مشغول به فعالیت شد. این برند به تولید انواع اتوهای پرس و اتوهای دستی بخار پرداخته است که از جمله به روزترین آن ها می توان به مدل های زیر اشاره کرد:

  • اتو بخار بایترون مدل BSI-100 که یک اتو پرس به روز و شیک می باشد. این اتو دارای پنل کنترلی ساده است و از تنظیم شدن بخار و قطع و وصل خودکار و … بهره مند است.
  • اتو بخار دستی بایترون مدل BPV-E40 که در طراحی مدرن ساخته شده، و دارای سیستم قطع و وصل خودکار، ضد چکه، تنظیم بخار و .. می باشد.

اتو بخار پارس خزر

از بین برندهای ایرانی می توان به اتو بخار پارس خزر اشاره کرد که از کیفیت ایده آلی بهره مند است و سال ها پیش فعالیت چشم گیری را در این زمینه آغاز کرده است. از پرطرفدارترین ها می توان به نمونه زیر اشاره کرد:

  • اتو بخار پارس خزر مدل SL-602 که از ویژگی ها و قابلیت های به روز و ایده آلی بهره مند می باشد و می تواند اتوکشی راحتی را برای شما فراهم کند.
مقایسه از بهترین اتو بخار های ایرانی و خارجی

اتو بخار پاناسونیک

از قدیمی ترین برندهای تولید اتو بخار، می توان به اتو بخار پاناسونیک اشاره کرد که دارای بیش از 100 سال سابقه درخشان می باشد که فعالیت خود را از سال 1918 آغاز کرد. از جمله به روزترین اتو بخارهای این برند می توان به نمونه های زیر اشاره کرد:

  • اتو بخار پاناسونیک مدل NI-JW670 که از قابلیت تنظیم بخار، قابلیت تکیه و ایستاده به روی دسته، سیستم قطع خودکار و …. بهره مند است.
  • اتو بخار پاناسونیک مدل NI-E410T که از قابلیت سیستم قطع و وصل خودکار، تنظیم بخار و … بهره مند است و می تواند اتوکشی راحتی را فراهم کند.
راهنمای خرید اتو بخار پاناسونیک ژاپن

اتو بخار بوش

یکی از برندهای مشهور، می توان به برند بوش اشاره کرد که از سال 1886 فعالیت خود را آغاز کرده است. این برند به تولید  انواع به روزترین اتوهای بخار پرداخته است که می توان به نمونه های زیر اشاره کرد:

  • اتو بخار بوش که دارای یک مخزن بزرگ در بخش زیرین اتو می باشد و باعث تنظیم بخار می شود و از قابلیت های چشم گیری برخوردار است.
  • اتو بخار بوش مدل TDA703121A که در انواع رنگ بندی ها طراحی شده و از قدرت بخار بالایی بهره مند است. این اتو دارای کفی سرامیکی می باشد و دارای منافذی نیز است که باعث خروج بخار از کف آن می شود.
اتو بخار بوش آلمان حرفه ای

نکات مهم در خرید اتو بخار

با توجه به راهنمای خرید انواع اتو بخار، زمانی که برای خرید بهترین نوع اتو بخار ایرانی و خارجی اقدام می کنید، باید بتوانید به پارامترهای مهمی در زمان خرید توجه کنید که به روی کیفیت و کارایی اتو تاثیرگذار هستند. از جمله مهمترین این نکات شامل موارد ذکر شده در زیر می باشند:

جنس اتو

جنس کفی اتو از مهم ترین نکات است که توانایی اتوکشی را سریع تر می کند و باعث می شود اتو در برابر ضربه، حرارت و .. مقاوم تر باشد. معمولا در انواع اتو از متریال های سرامیک، استیل ضد زنگ و آلومینیوم استفاده می شود.

توان مصرفی

به دلیل مصرف برق بالای اتو، توان مصرفی اتو باید به صورتی باشد که باعث هزینه کمتر شود. هر چه میزان توان مصرفی کمتر باشد، هزینه برق کمتری را متقبل می شوید.

پنل کنترلی

پنل های کنترلی معمولا در انواع دایره ای چرخان، یک دکمه با حرکت افقی و دیجیتال طراحی شده اند که راحتی کار کردن با آن در اولویت است.

طول سیم

طول سیم اتو باید به صورتی باشد که بتوانید در دورترین فاصله از پریز برق نیز از اتو به راحتی استفاده کنید.

ظرفیت مخزن آب

انتخاب ظرفیت منبع آب بالا گزینه مناسبی است که از رسوب گرفتن منبع و مشکلات دیگر جلوگیری می کند.

 سیستم های به کار رفته در اتو

خاموشی خودکار، ضد رسوب، ضد چکه، بخاردهی عمودی و … از مهمترین ویژگی هایی هستند که کارایی شما را راحت تر می کنند.

معرفی اتو تفال

اگر به دنبال این هستید که بهترین انواع اتوهای بخار را برای خانه و برای استفاده روزمره خود تهیه و خریداری کنید، باید به سراغ بهترین برندها بروید. یکی از برندهای شناخته شده، برند تفال می باشد که بهترین انواع اتو تفال را طراحی و روانه بازار کرده است. تفال یک برند فرانسوی مطرح است که کیفیت مثال زدنی را در محصولات خود پیاده کرده است. این برند با طراحی هوشمندانه، بهترین ویژگی ها را در اتو بخار خود به کار برده است. بنابراین بدون چسبیدن به روی انواع لباس، می توانید به راحتی با این اتو انواع پارچه ها و لباس های متفاوت را اتوکشی کنید و در سریع ترین زمان این کار را به انجام برسانید.

مشخصات انواع اتوهای تفال

با خریداری انواع اتو تفال، می توانید تجربه ای جدید را در اتوکشی لباس های خود کسب کنید. از مهمترین ویژگی هایی که این برند در انواع مدل های اتو بخار تفال خود قرار داده است، می توان به کفی سرامیکی اشاره کرد که به هیچ عنوان به روی انواع پارچه ها ایجاد چسبندگی نمی کند. انواع اتوهای تفال امکان اتوکشی عمودی را فراهم کرده و از کفی ضد خش برخوردار هستند که باعث شده در مقابل ضربه مقاوم باشند.

اتو کردن لباس مردانه

قدرت و توان بسیار بالای این اتوها نیز قابل توصیف کردن نیست. استفاده از انواع اتوهای تفال، باعث می شود تا همیشه آراسته و تمیز به نظر برسید و از همه مهمتر، اتویی را تهیه می کنید که سالیان سال عمر می کند و کیفیت بی نظیری دارد. بهتر است با ویژگی های مهم این دسته از اتوها آشنا شوید که به شرح زیر می باشند:

ویژگی های مهم اتوهای تفال

از جمله مهمترین ویژگی های این دسته از اتوها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سیستم ضد رسوب
  • سیستم ضد چکه آب
  • برطرف کردن سر سخت ترین چین و چروک ها
  • مرغوبیت جنس کف اتو
  • طراحی خاص و منحصر به فرد
  • بدنه مستحکم و با دوام
  • تنوع مدل
  • دارای گنجایش مخزن آب مناسب در انواع مدل ها
  • محافظت از بافت پارچه
  • بخاربدهی بی نقص و کاربردی
  • طراحی مناسب در نوع دسته

انواع اتوهای تفال

می توانید انواع این اتو را به صورت زیر تیهه کنید:

  • اتو بخار تفال دستی که از ویژگی های مهمی برخوردار است.
  • اتو بخار تفال مخزن دار که در قسمت زیرین خود دارای مخزن بزرگ می باشد.
  • اتو بخار تفال پرسی که برای اتوکشی انواع پارچه ها مناسب است.
اتو کردن اتوا لباس های چین و چروک

معرفی اتو بوش

یکی از محصولات پرکاربرد در زندگی روزمره، انواع اتوها می باشند. از آنجایی که اتو استفاده کاربردی و زیادی دارد، باید بتوانید آن را در برند مطرح تهیه کنید تا برای شما سالیان سال عمر کند. برند بوش از دسته برندهای شناخته شده ای است که به طراحی به روزترین انواع اتوهای دستی پرداخته است. اتو بوش از دسته حرفه ای ترین اتوهای بخاری است که هر کسی به راحتی می تواند برای اتوکشی انواع لباس ها و پارچه ها از آن استفاده کند. به وسیله این اتوها کار اتوکشی شما در انواع پرده، لباس، حوله، دستمال، چسباندن نوار چسب و … راحت می شود.

مشخصات اتو بخارهای بوش

اتو بخارهای بوش از دسته محبوب ترین ها قرار دارند که در مدل های زیادی طراحی شده اند و هر یک از آن ها دارای مشخصات مهمی اعم از سیستم قطع خودکار، سیستم ضد چکه، بخاردهی عمودی، سیستم ضد رسوب، مخزن رسوب، ظرفیت تولید بخار بیشتر، بخاردهی انبوه و لحظه ای و …. می باشند. از آنجایی که بوش در تکنولوژی به روز و جدید به ساخت انواع این اتوها پرداخته است، می توانید آن ها را در مدل ها و طراحی های متنوعی تهیه و خریداری کنید. اتوهای بخار بوش علاوه بر کیفیت بالا و کارایی ایده آل، ظاهر بسیار زیبا و لوکسی دارند.

همچنین بوش در انواع رنگ بندی های سبز، بنفش، قرمز، خاکستری، سفید و … به طراحی آن ها پرداخته است که هر کسی بتواند مطابق با سلیقه خود به راحتی آن ها را تهیه و خریداری کند. همانطور که می دانید، اتو کردن پارچه و انواع لباس ها، نه تنها آراستگی و مرتب بودن پارچه و لباس را به همراه دارد، بلکه باعث از بین بردن میکروب ها و باکتری هایی که به روی پارچه وجود دارند نیز می شود. به این صورت می توانید انواع مدل های اتو بوش را در گارانتی و خدمات پس از فروش از این برند تهیه کنید.

انواع اتو بخار بوش

از دسته انواع اتوهای این برند می توان به موارد ذکر شده در زیر اشاره کرد:

  1. اتو مخزن دار بوش که دارای مخزن بزرگ در بخش زیرین خود می باشد.
  2. اتو بخار بوش که دارای مخزن کوچکی می باشد که با آب کردن آن اتو با کمک بخار گرم می شود.
  3. اتو پرس بوش که در سایزهای بزرگ طراحی شده است و مصرف خانگی و صنعتی دارد و از آن برای انواع پارچه می توان استفاده کرد.

معرفی انواع اتو فیلیپس

یکی از انواع بهترین محصولات لوازم خانگی، که برای هر خانه ای لازم و ضروری است، اتو می باشد. اتوها در انواع متفاوتی طراحی و ساخته شده اند که برندهای زیادی در آن نقش دارند. یکی از معروف ترین آن ها برند فیلیپس می باشد که همیشه و در همه جا می درخشد. اتو فیلیپس در انواع متفاوتی طراحی شده است که بهتر است با آن ها آشنا شوید:

معرفی انواع اتو بخار خارجی و ایرانی با کیفیت

اتو بخار فیلیپس GC2994

مدل 2994 یک اتو دستی قدرتمند است که در رنگ بندی های سفید و آبی تیره طراحی شده و از مشخصات این اتو می توان به گنجایش مخزن 320 لیتر، توان 2400 وات، جنس کفی steam glide، دکمه تقویت بخار، کفه مقاوم و مجهز به اسپری آب پاش اشاره کرد.

اتو بخار فیلیپس GC4909

اتو 4909 یک اتو دستی زیبا و کاربردی است که از خاصیت رسوب زدایی بهره مند است. این اتو در توان 3000 وات، بخاردهی مداوم تا 55 گرم در دقیقه، بخاردهی انبوه 250 گرم، گنجایش مخزن 300 میلی لیتر، جنس کفه استیم گلاید و سیستم قطع خودکار به یکی از بهترین ها تبدیل شدده است.

اتو بخار فیلیپس GC4517

اتو دستی مدل 4517، یک اتو بخار حرفه ای است که از ویژگی های توان 2400 وات، کفی استیم گلاید، دکمه رسوب زدایی سریع، قطع خودکار، بخار مداوم 45 دقیقه و بخار لحظه ای 190 گرم بهره مند است.

اتو بخار فیلیپس GC4902

اتو بخار 4902 فیلیپس، یک محصول با کیفیت است که از ویژگی های آن می توان سیستم قطع خودکار، سیستم ضد چکه، بخاردهی عمودی، دارای مخزن رسوب، قدرت توان 2800 وات، گنجایش مخزن 300 میلی لیتر، بخاردهی مداوم 50 گرم و بخاردهی انبوه 220 گرم را نام برد.

اتو بخار فیلیپس GC2998

اتو دستی 2998 فیلیپس، یک طراحی خاص محسوب می شود که دارای خصصویات مهمی اعم از قطع خودکار، جنس کفی استیم گلاید، تنظیم بخار و بخاردهی عمودی، بخاردهی لحظه ای، مخزن 320 میلی لیتر، توان 2400 وات و بخار لحظه ای 170 گرم و بخار پیوسته 40 گرم می باشد.

اتو بخار فیلیپس GC2990

از انواع اتو بخارهای دستی فیلیپس، مدل 2990 است که دارای مشخصات توان 2300 وات، سیستم ضد چکه، بخاردهی پیوسته 40 گرم، سیستم ضد رسوب، گنجایش مخزن آب 320 میلی لیتر و اتوکشی سریع می باشد.

اتو بخار فیلیپس GC4532

مدل فیلیپس 4532، از قابلیت های قطع خودکار، توان 2400 وات، سیستم ضد چکه، مخزن رسوب، گنجایش مخزن 300 میلی لیتر، بخاردهی مداوم 45 گرم و انبوه 180 گرم و جنس کفی استیم گلاید بهره مند است.

اتو بخار فیلیپس GC3929

اتو بخار مدل 3929 فیلیپس، دارای سیستم هوشمند تشخیص دما، توان 2600 وات، گنجایش مخزن 300 میلی لیتر، بخاردهی پیوسته 45 و لحظه ای 200 گرم، قابلیت تنظیم میزان بخاردهی و … می باشد.

تو فیلیپس بخار GC4558

این اتو بخار دستی، از ویژگی های جنس کفی استیم گلاید، توان 2600 وات، بخاردهی پیوسته 50 و لحظه ای 230 گرم، سیستم ضد چکه، مخزن آب و …… می باشد.

اتو بخار فیلیپس GC5037

اتو دستی 2037، دارای قابلیت های توان 3000 وات، سیستم قطع خودکار، گنجایش 350 میلی لیتر، بخاردهی انبوه 260 و بخاردهی مداوم 70 گرم و جنس کفی استیم گلاید می باشد.

اتو بخار فیلیپس GC4936

اتو فیلیپس 4936 از ویژگی های سیستم قطع خودکار، جنس کفی استیم گلاید، توان 3000 وات، بخاردهی مداوم 55 و انبوه 230 گرم و … بهره مند است.

برچسب ها: