تمام قیمت ها بروز هستند، با خیال راحت خرید کنید. فروش حضوری و آنلاین.

راهنمای خرید سرخ کن های بدون روغن موجود در بازار

سرخ کن های بدون روغن موجود در بازار

سرخ کن های بدون روغن موجود در بازار را در سایت فروشگاهی دومینو کالا خواهید پیدا کرد تا به راحتی بهترین سرخ کن ها را بشناسید و سرعت خرید را بالا ببرید. حتی می توانید با بهترین قیمت موجود در بازار خرید و قیمت سرخ کن بدون روغن را خریداری کنید. در این مقاله ما قصد داریم آشنا شدن و راهنمای خرید سرخ کن ها در انواع مختلف برندها را به شما عزیزان بیاموزیم.

یکی از دستاوردهای مهم مهندسین بوده که سرعت پخت و پز غذا را با سرعت بیشتر و با روغن بسیار کم انجام می دهد. این محصول قادر است با گردش هوای داخل محفظه و با کمترین روغن هر نوع مواد غذایی را به خوبی سرخ کرده و در زمان های بسیار کوتاهی در اختیار شما قرار دهد. ساختار تشکیل دهنده این دستگاه بسیار ساده بوده و از یک محفظه با عایق مناسب و یک المنت گرم کننده و سبد قرارگیری مواد غذایی تشکیل می شود. همچنین بر روی سبد تمامی مدل های ارائه شده در این مقاله دستگیره مناسب تعبیه شده تا بتوانید به راحتی سبد را از محفظه خارج و داخل کنید.

از دیگر ویژگی های سرخ کن کم روغن می توان به عدم کثیفی زیاد آن و همچنین کاهش شست و شو ظروف اشاره کرد. زیرا استفاده از ماهیتابه و دیگ علاوه بر مصرف روغن بالا دارای چسبندگی بالایی هستند و مواد غذایی بر روی آن می چسبد و کار شست و شو را زیاد خواهد کرد. در مدل هایی که در بخش بعدی ارائه خواهیم داد اکثر سرخ کن ها دارای سینی نچسب می باشند و مواد غذایی به راحتی از آن جدا می شوند. اگر میخواهید بهترین دستگاه سرخ کن را خریداری کنید پیشنهاد میکنم مقاله؛ پرفروش ترین و بهترین سرخ کن در انواع مدل ها را مطالعه کنید.

راهنمای خرید سرخ کن بدون روغن فیلیپس

خرید انواع سرخ کن خانگی با بهترین قیمت

 قیمت مهمترین فاکتور در هنگام خرید می باشد و با توجه به افزایش روز به روز قیمت دلار بسیاری از افراد سعی می کنند با توجه به بودجه خود دست به خرید بزنند. از این رو خرید سرخ کن ایده آل با برخورداری از امکانات بالا با بهترین قیمت بر عهده فروشنده بوده تا بتواند راهنمایی های لازم را به خریدار ارائه دهد. از این رو قصد داریم قیمت های حدودی مدل ها و برندهای مختلف تولید کننده سرخ کن را به شما عزیزان ارائه دهیم تا بتوانید با دیدی باز دست به خرید بزنید.

اولین برند مربوط به سرخ کن فیلیپس بوده که دارای انواع مدل با امکانات ویژه می باشد که قیمت حدودی آن بین 3.100 میلیون تومان تا حدود 14 میلیون می باشد. اگر به دنبال شکیل بودن اجناس به همراه زیبایی خیره کننده  امکانات پیشرفته هستید قطعا مبالغ بالای ده میلیون تومان برای خرید محصولات فیلیپس پیشنهاد می شود. اما تا مبلغ 5 یا 6 میلیون هم می توانید مدل های مطلوب و استاندارد را برای خرید فیلیپس با کیفیت عالی در نظر داشته باشید. اگر می‌خواهید انواع محصولات دستگاه سرخ کن کدامند پیشنهاد می کنیم مقاله: راهنمای خرید 12 مدل از سرخ کن های فیلیپس را مطالعه کنید.

سرخ کن بدون روغن فیلیپس

برند بعدی مربوط به تفال بوده که یک برند مشهور در ساخت انواع دستگاه های برقی آشپزخانه می باشد و قیمت سرخ کن تفال آن بین 3 تا 6 میلیون تومان بوده و با بودجه کمتر می توانید انواع دمدل های آن را خریداری نمایید. از نظر کیفیت هم در سطح بالا و قابل قبولی قرار دارند و حتما توصیه می شود.

سرخ کن بدون روغن تفال

سرخ کن بلک اند دکر هم یک برند از کشور امریکا با مونتاژ چینی بوده که محصولات تولیدی آن عموما خرابی کمی داشته و با بودجه مطلوب در حد 3.300 تا 5.500 میلیون تومان می توانید محصولات آن را خریداری کنید. زیرا اکثر دستگاه ها دارای توان ورودی بالا بوده و سریعا المنت را داغ کرده و سرعت سرخ کردن را افزایش می دهد و از نظر ظاهری بسیار زیبا طراحی شده اند که مناسب دکوراسیون منزل هم می باشد. برای خرید انواع سرخ کن بلک اند دکر را مشاهده کنید.

سرخ کن بلک اند دکر

برند معروف دیگر دلونگی بوده که به ساخت دستگاه ای زیبا با امکانات بالا مشهور می باشند. تخصص اصلی این برند در ساخت انواع اسپرسوساز بوده ولی در چند سال اخیر سرخ کن های بسیار خاص و محبوبی تولید کرده است که فروش چشمگیری در دهه های اخیر دارد. با بودج بین 4 تا 9 میلیون تومان می توانید بهترین سرخ کن دلونگی با ضمانت اصالت فیزیکی به همراه گارانتی معتبر و امکانات بالا را از دلونگی خریداری نمایید.

سرخ کن بدون روغن دلونگی

برندهای معروف دیگری نیز وجود دارند که می توان به کننود، مایر، سنکور و … اشاره کرد که همگی آنها محصولات خوبی را ارائه داده اند و با قیمت های بسیار مناسب می توانید آن ها را خریداری کنید.

انواع مدل های و برند های دیگر سرخ کن موجود در بازار

شاید برای خیلی از کسانی که تازه با این نوع دستگاه آشنا شده باشن و کار کردن با این دستگاه های سرخ کن کمی دشوار باشد، پیشنهاد میکنیم مقاله؛ طرز استفاده از انواع سرخ کن را مطالعه کنید.