تمام قیمت ها بروز هستند، با خیال راحت خرید کنید. فروش حضوری و آنلاین.

نمایندگی فیلیپس در تهران

نمایندگی فیلیپس در تهران

فیلیپس (Philips) یک شرکت هلندی چندملیتی است که در زمینه تولید و عرضه لوازم الکترونیکی فعالیت می‌کند. دفتر مرکزی این شرکت، در شهر آمستردام کشور هلند قرار دارد. این شرکت به عنوان یکی از بزرگترین و قدرتمندترین شرکت‌های تولیدکننده لوازم الکترونیکی در دنیا شناخته می‌شود. در ایران نیز چندین نمایندگی رسمی فیلیپس وجود دارد. با خرید از نمایندگی فیلیپس می‌توانید از اصل بودن کالا مطمئن باشید.

تعداد کارکنان شرکت فیلیپس بیش از ۱۲۲٫۰۰۰ نفر است که در ۱۰۰ کشور دنیا مشغول به کار هستند. شرکت فیلیپس در سال ۲۰۱۲ به‌ عنوان بزرگترین تولیدکننده لوازم روشنایی و نورپردازی در دنیا، معرفی شد. از طرفی به عنوان یکی از شرکت‌های قدرتمند در زمینه تولید و عرضه لوازم صوتی و تصویری و آرایشی و خانگی شناخته می‌شود.

نمایندگی فیلیپس-دومینوکالا

  • تاریخچه شرکت فیلیپس

شرکت فیلیپس در سال ۱۸۹۱ توسط جرارد فیلیپس در کشور هلند تاسیس شد. هدفی که فیلیپس در ابتدای کار دنبال می‌کرد تولید لامپ‌های الکتریکی در بعد انبوه بود. وی رفته‌رفته وارد حوزه دیگر لوازم و وسایل برقی نیز شد و خط تولید این تجهیزات را به کارخانه‌های خود اضافه کرد. فیلیپس در سال ۱۹۱۴ اولین آزمایشگاه پژوهشی خود را که در هر دو زمینه فیزیکی و شیمیایی فعالیت می‌کرد راه‌اندازی نمود.

وی این آزمایشگاه را به دنیای الکترونیک و پزشکی معرفی کرد و به فعالیت در این دو دنیای بزرگ پرداخت. شرکت فیلیپس در سال ۱۹۲۵، اولین لامپ‌های خلأ خود را تولید کرد. در سال ۱۹۲۷ وارد حوزه تولید رادیو شد و اولین تجربه خود در این زمینه را به دست آورد. در سال ۱۹۳۱، پا به عرضه تولید تلویزیون گذاشت و همین طور که تجهیزات الکترونیکی متفاوتی تولید می‌کرد در دهه ۱۹۳۰ موفق شد تعداد فروش خود را به یک میلیون محصول برساند.

در سال ۱۹۳۹ تعداد کارکنان فیلیپس، حدود ۴۵ هزار نفر شد. دقیقا در این زمان بود که این شرکت موفق شد اولین دستگاه ریش‌تراش خود را وارد بازار کند. امروزه ریش‌تراش‌های فیلیپس یکی از بهترین و معتبرترین برندها هستند که طرفداران زیادی دارند. در ایران نیز نمایندگی رسمی فیلیپس برای ریش‌تراش وجود دارد. شما می‌توانید از نمایندگی ریش تراش فیلیپس در تهران با اطمینان خرید کنید.

محصولات فیلیپس

با توجه به آنچه در مورد شرکت فیلیپس گفته شد طبیعی است که امروزه طیف وسیعی از محصولات برقی را شامل شود. از جمله این محصولات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

با مراجعه به وبسایت دومینو کالا فروشگاه آنلاین لوازم خانگی فیلیپس می‌توانید تنوع محصولات را در هر دسته ببینید و محصولی را که از لحاظ قیمت و دیگر ویژگی‌ها می‌پسندید خریداری کنید. در واقع تنوع محصولات فیلیپس به قدری زیاد است که نمی‌توان نام تمام آنها را ذکر کرد. معروف‌ترین محصولات فیلیپس در ایران تلویزیون و ریش‌تراش و جاروبرقی است. به همین دلیل مدل‌های مختلفی از این سری از محصولات فیلیپس معمولا در نمایندگی فیلیپس موجود است. مخصوصا نمایندگی جاروبرقی فیلیپس که در بخش‌های مختلفی از تهران حضور دارد.

علاوه بر اینها شرکت فیلیپس تجهیزات پزشکی پیشرفته‌ای تولید می‌کند که در تعداد زیادی از بیمارستان‌های ایران استفاده می‌شود. از طرفی محصولات بهداشتی مانند انواع مسواک برقی معمولی و پیشرفته نیز دارد. از طرف دیگر لوازم خانگی فیلیپس مانند انواع مخلوط‌کن، غذاساز، آب‌میوه‌گیری و … در دنیا حرف اول را می‌زند. معمولا تمام محصولات فیلیپس در نمایندگی‌های این شرکت به فروش می‌رسد. فقط باید دقت کنید که از نمایندگی رسمی فیلیپس خرید خود را انجام دهید. چون تعداد نمایندگی فیلیپس در ایران بسیار زیاد است اما ممکن است همگی قابل اطمینان نباشند.

نمایندگی فیلیپس

فیلیپس یک شرکت خارجی معتبر است و در کشورهای مختلف نمایندگی‌هایی دارد. از جمله این کشورها ایران است که در آن طرفداران زیادی برای محصولات فیلیپس پیدا می‌شود. وجود نمایندگی، این اطمینان را برای خریدار ایجاد می‌کند که کالای خریداری‌شده اصلی است و تقلبی نیست. وجود نمایندگی زمانی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند که کالاهای تقلبی زیادی در بازار یافت شود.

متاسفانه این موضوع در کشور ایران که برخی‌ها دست به وارد کردن کالاهای قاچاق تقلبی می‌زنند حائز اهمیت است. عده‌ی زیادی هستند که بعد از قاچاق، بر کالاها برچسب می‌زنند و آن را به نام کالای اصلی به مشتری می‌فروشند. افراد آگاه این موضوع را می‌دانند و همواره تلاش می‌کنند کالاهای خارجی را از نمایندگی‌های رسمی خریداری نمایند.

البته متاسفانه تقریبا هیچ شرکت‌ ایرانی یا خارجی مدرکی تحت عنوان نماینده بودن به نمایندگی‌های خود نمی‌دهد. به این دلیل که نمایندگی‌ها ممکن است تغییر کنند و زمانی که دیگر به عنوان نمایندگی به فعالیت خود ادامه ندهند مدرک را پس نداده و آن را مورد سوءاستفاده قرار دهند.

پس بهترین راه برای اطلاع از وجود نمایندگی‌های رسمی مراجعه به اینترنت است. البته با مراجعه به هر فروشگاه نمایندگی و مشاهده قیمت‌ها نیز می‌توان از اصل یا جعلی بودن محصولات مطلع شد. خرید از یک نمایندگی رسمی فیلیپس با دریافت محصول اصلی همراه خواهد بود. اما خرید از یک نمایندگی فیلیپس که تنها ادعا می‌کند کالای اصل را می‌فروشد ممکن است منجر به خرید یک کالای تقلبی شود.

ایران شکوفا الکترویک

نمایندگی‌ها همان طور که که از اسمشان پیداست به عنوان نماینده شرکت اصلی عمل می‌کنند. دقیقا مانند اینکه محصولات اصل را به طور مستقیم از شرکت تولیدکننده بخرید. آنچه در این میان برای مشتری اطمینان ایجاد می‌کند گارانتی اصل بودن محصول است. این گارانتی موجب می‌شود خریدار با خیال آسوده خرید خود را انجام دهد.

یکی از نمایندگی‌های اصلی فیلیپس، شرکت ایران شکوفا الکترویک است که تمام محصولات را با 18 ماه گارانتی عرضه می‌کند. این شرکت به عنوان یک نمایندگی فیلیپس در ایران، هم واردکننده و هم تولیدکننده انواع محصولات فیلیپس است. در واقع برخی از محصولات فیلیپس به صورت آماده وارد ایران می‌شود و برخی دیگر در کارخانه‌های ایران و تحت لیسانس فیلیپس اروپا مونتاژ خواهد شد. مثلا تلویزیون فیلیپس یک محصول مونتاژشده است. البته فیلیپس تلویزیون‌های آماده نیز به ایران می‌فرستند. آنچه در کل باید به یاد داشته باشید اینکه برای اطمینان از گارانتی اصل بودن محصول حتما از یک نمایندگی رسمی فیلیپس خرید کنید.

فروشگاه دومینو کالا | نمایندگی رسمی فیلیپس

فروشگاه اینترنتی دومینو کالا یکی از نمایندگی‌های رسمی شرکت هلندی فیلیپس در ایران است که فعالیت خود را در سال 1392 شروع کرد. این فروشگاه به صورت آنلاین و اینترنتی فعالیت می‌کند و تا امروز موفق شده بیش از هزاران محصول فیلیپس را به اقسا نقاط ایران ارسال کند. دومینو کالا، فقط اقدام به فروش و ارسال محصولات اصلی فیلیپس کرده و همراه با محصولات گارانتی را نیز عرضه می کند.

این فروشگاه اینترنتی همواره جدیدترین و به‌روزترین محصولات فیلیپس را در انبار خود موجود دارد. از طرفی ارسال به هر نقطه از شهر تهران را به صورت رایگان انجام‌ می‌دهد و برای ارسال محصول به دیگر شهرهای ایران تنها مبلغ 20 هزار تومان دریافت می‌کند.

البته لازم به ذکر است تنها ارسال خریدهای بالای 1.500 هزار تومان برای شهر تهران رایگان است و به ازای ارسال خرید کمتر از این مبلغ، 20 هزار تومان بابت ارسال از مشتری دریافت خواهد. نکته دیگری که وجود دارد اینکه تمام محصولات در فروشگاه dominokala.com، جدای از اینکه اصل هستند با پایین‌ترین قیمت ممکن به فروش می‌رسند. از طرفی تمام محصولات ضمانت بازگشت وجه در صورت عدم سالم بودن را دارند.

آدرس فیزیکی این فروشگاه اینترنتی که یک نمایندگی رسمی فیلیپس به شمار می‌رود، تهران،سه راه امین حضور- اول زیر گذر- نبش کوچه توکلی-پلاک ۳7

است. از طرفی با شماره تلفن02133548681  و  0213683161 و شماره موبایل 09121769521 می‌توانید با این نمایندگی فیلیپس در ارتباط باشید.

آدرس نمایندگی‌های فیلیپس در تهران

امروزه اغلب خریدها به صورت اینترنتی انجام می‌شود. به همین دلیل نمایندگی‌های اینترنتی زیادی به وجود آمده‌اند. در این میان افرادی هستند که مایلند به صورت حضوری خرید کنند. در ادامه لیست تعدادی از نمایندگی‌های فیلیپس در تهران و تلفن تماس آنها آورده شده است. تا در صورت نیاز ابتدا هماهنگی‌های لازم انجام شود و سپس برای خرید اقدام به عمل آید.

نمایندگی غرب، شرق و جنوب تهران

فروشگاه رسولی

021-66355975 و  021-66887973

تهران، خیابان جیحون، نرسیده به خیابان کمیل، پلاک 67

نمایندگی خیابان شریعتی

فروشگاه براون

09123483002

خيابان شريعتي، بالاتر از دوراهي قلهك

نمایندگی خیابان جمهوری

فروشگاه وحید

021-66711192

خيابان جمهوري، روبروي ديوار سفارت انگليس

فروشگاه آرش

021-88517783

سيدخندان، ميدان قندي، مركز خريد انديشه، طبقه همكف

نمایندگی خیابان منوچهری

فروشگاه سايه

021-33922509

خيابان منوچهري، مجتمع مرجان، پلاك 35

نمایندگی تهرانسر

فروشگاه جهيزيه

021-44503080

تهرانسر غربي، فاز 2، بلوار بهشتي، پلاك 104

هر یک از اینها یک نمایندگی رسمی فیلیپس هستند که با اطمینان می‌توانید خرید محصولات مورد نظر خود را از طریق آنها انجام دهید.

آدرس نمایندگی‌های تعمیرات محصولات فیلیپس در تهران

علاوه بر نمایندگی‌ فیلیپس که می‌توانید محصولات این شرکت را از آنجا خریداری کنید یک سری نمایندگی تعمیرات فیلیپس نیز وجود دارد که در صورت خراب شدن کالای خریداری‌شده اقدام به تعمیر آن می‌کنند. در زیر می‌توانید لیست نمایندگی تعمیرات فیلیپس را همراه با آدرس و شماره تلفن هر یک از آنها ببینید.

نمایندگی تعمیرات فیلیپس در شمیرانات تهران

اقدسیه، آجودانیه، داراباد، سوهانک، تجریش

021-26154968

نمایندگی تعمیرات فیلیپس در شمال تهران

نیاوران، زعفرانیه، ولنجک، الهیه، جردن، انرزگو، پاسداران، دروس، شریعتی، دولت، ظفر، میرداماد، هروی و …

021-22729703

نمایندگی تعمیرات فیلیپس در مرکز تهران

یوسف آباد، فاطمی، گیشا، امیر آباد، شهرآرا، مطهری، عباس آباد و…

021-88959591

نمایندگی فیلیپس در امین حضور تهران

سه راه امین حضور- اول زیر گذر- نبش کوچه توکلی-پلاک 37

021-33548681

نمایندگی تعمیرات فیلیپس در شهرک غرب و سعادت آباد

شهرک غرب، سعادت آباد

021-88972002-5

نمایندگی تعمیرات فیلیپس در غرب تهران، کرج، فردیس و شهریار

آریاشهر، آیت الله کاشانی، اشرفی اصفهانی، پونک، شهران، جنت آباد، ستاری، اکباتان، تهرانسر، شهرقدس، گرم دره، اندیشه و …

021-44840509

نمایندگی تعمیرات فیلیپس در شرق تهران، لواسانات و پردیس

تهرانپارس، نارمک، رسالت، سید خندان، فرجام، پیروزی، حکیمیه، لواسانات و …

021-77170036

نمایندگی تعمیرات فیلیپس در جنوب تهران

انقلاب، آزادی، جمهوری، نازی آباد، حافظ، امام خمینی، ولیعصر و …

021-66715774

جمع‌بندی نمایندگی رسمی فیلیپس

برند فیلیپس یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین برندها در دنیاست که در ایران نیز نمایندگی‌های بسیار زیادی دارد. ما در این مطلب در مورد نمایندگی رسمی فیلیپس صحبت کردیم و آدرس یک تعداد از نمایند‌گی‌های رسمی فیلیپس در تهران را آوردیم. با این امید که شما مخاطب گرامی همواره از مکان‌های معتبر محصولات فیلیپس را خریداری کنید و گرفتار کالاهای تقلبی نشوید.