آبمیوه گیری دیجیتال

همه چیز درباره

آبمیوه گیری دیجیتال

معرفی انواع برندهای بوش، فلر، فیلیپس، هانس، بیم و پارس خزر + قیمت آبمیوه گیری دیجیتال

آبمیوه گیری

انسان ها از دیرباز تاکنون به مصرف میوه و سبزیجات علاقه داشتند. بنابر شواهد به دست آمده انسان ها از ۷۰ تا ۱۵۰ سال پیش از میلاد آبمیوه می نوشیدند. نورمن واکر اولین کسی بود که دستگاه آبمیوه گیری را در سال ۱۹۳۶ اختراع کرد. استفاده از آب‌میوه تازه، طبیعی، غیر صنعتی و بدون مواد افزودنی به‌عنوان یکی از منابع تأمین‌کننده ویتامین‌ها، مواد معدنی، املاح و سایر مواد مغذی مورد نیاز بدن، همواره مورد تاکید کارشناسان علم تغذیه بوده است. یکی از لوازم مورد نیاز هر خانواده که بی‌ارتباط با سلامت افراد نیست، دستگاه آب‌میوه‌گیری است. کاوش‌های باستان‌شناسی نشان می‌دهد که تاریخچه علاقه انسان‌ها به نوشیدن آب‌میوه به قبل از میلاد برمی‌گردد، نحوه و تکنیک آب میوه گیری در طول زمان تغییر کرده است که امروزه نوع پیشرفته دستگاه‌های آب‌میوه گیری را مشاهده می‌کنیم. مسلما همه ی ما به داشتن تغذیه ای سالم و استفاده از آبمیوه های طبیعی اهمیت می دهیم. دستگاه آبمیوه گیری دیجیتال امکان تهیه انواع آبمیوه ها را به سهولت برای شما فراهم می کند. از این دستگاه می توان به عنوان وسیله ای کارآمد در خانه نام برد و برای افرادی که علاقه ی وافری به خوردن آبمیوه دارند، مناسب است. نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که مصرف آبمیوه های مختلف علاوه بر تامین املاح و ویتامین های مورد نیاز بدن، حس شادابی را در شما به وجود می آورد.

dominokala juice maker orange wallpaper

آبمیوه گیری چه مارکی خوبه؟

بهترین مارک آبمیوه گیری

آبمیوه گیری بوش


dominokala pars bostche mes25a0 juice maker

آبمیوه گیری بوش MES25A0

آب میوه‌گیری بوش MES25A0 با توان 700 وات دستگاه قدرتمندی ست که توانایی آب‌گیری انواع میوه را داراست. سیستم ضد چکه وسیستم ایمنی هوشمند (آبمیوه گیری تنها زمانی کار میکند که تمام قطعات بطور صحیح متصل باشند) از دو ویژگی جالب و مهم این دستگاه هستند. آب پرتقال گیری بوش دارای ظرف آب گیری بزرگ به ظرفیت 1250 میلی لیتر می باشد. این ظرف مدرج بوده و از طریق بدنه شفاف آن می توان میزان آب میوه را مشاهده کرد. ظرف آب گیری بوش مجهز به پایه های پلاستیکی ضد لرزش است که از لغزش دستگاه در حین کار جلوگیری می کند. محفظه نگهداری سیم در زیر ظرف قرار دارد که در هنگام عدم استفاده از دستگاه می توان سیم را در جایگاه قرار داد. تمامی قسمت های این دستگاه قابل جدا شدن از یک دیگر بوده و می توان آنها را در ماشین ظرف شویی شستشو نمود.
dominokala pars bostche mes3500 juice maker

آبمیوه گیری بوش MES3500

آب میوه گیری بوش MES3500 ، محصولی با طراحی زیبا از این شرکت است که دارای دو مخزن آبمیوه و تفاله است که هر کدام از به گونه‌ای مجزا از دستگاه در کنار آن قرار گرفته است. قابلیت جدا شدن مخزن‌ها علاوه بر نظافت آسان‌تر، ظرفیت بیشتری را نیز در اختیار مصرف‌کننده قرار داده است. تیغه اصلی از جنس استیل ضدزنگ است و دهانه دستگاه نیز از قطر مناسب برخوردار است. علاوه بر فیلتر دستگاه که به راحتی قابل شستشو می‌باشد، لوازم جانبی نیز قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را دارند. از جمله لوازم جانبی می‌توان به مخزن پلاستیکی آبمیوه که شفاف و دارای درجه بندی است، و همچنین مخزن تفاله آبمیوه گیری اشاره نمود که به راحتی می‌توان آن‌ها را پس از پرشدن از دستگاه جدا نموده و با توقفی کوتاه در عملکرد دستگاه، آنها را خالی و برای ادامه آبگیری روی دستگاه نصب کرد.

dominokala pars bostche mes4000 juice maker

آبمیوه گیری بوش MES4000

آب میوه گیری بوش MES4000 با دهانه بزرگ 84 میلی‌متری برای آب‌گیری انواع میوه به صورت کامل و بدون برش کاملا مناسب است. این دستگاه پرقدرت با ظرفیت بالای 1.5 لیتری آب انواع میوه و سبزی را با دو سرعت مختلف گرفته و ظرفی با ظرفیت 3 لیتر برای تفاله‌گیری دارد. این مدل دارای قطعه ای روی دهانه خروجی است که برای جلوگیری از چکیدن آب میوه و کثیف شدن حین گرفتن آب میوه می شود. تیغه سرامیکی و فیلتر استیل ضد زنگ آن از کیفیت بالایی برخوردارند و می‌توان آنها را بعد از استفاده به راحتی شستشو داد. این آبمیوه‌گیری که مجهز به سیستم ایمنی است که باعث می‌شود دستگاه تنها زمانی کار کند که تمام قطعات بطور صحیح متصل باشند و هنگامیکه در طول فرایند درب باز شود، دستگاه از کار کردن باز می ایستد. همچنین مجهز به پایه پلاستیکی برای عدم لرزش دستگاه نیز هست. محفظه ای نیز برای نگهداری سیم دارد که بعد از اتمام کار می‌توانید سیم را در داخل آن جمع کنید. این مدل یکی از بهترین مدل‌های شرکت بوش است.
dominokala pars bostche mes4010 juice maker

آبمیوه گیری بوش MES4010

آب میوه گیری بوش MES4010 استیل 1200 وات یکی از قدرتمندترین و بهترین مارک آبمیوه گیری های خانگی در بازار محسوب می شود این محصول در کشور چین تحت لیسانس آلمان تولید می شود به یاد داشته باشید که امروزه تمام محصولات این شرکت از جمله این دسته از محصولات در کشور چین تولید می شود حتی مصرف داخلی آلمان نیز در این کشور تحت نظارت مستقیم مهندسین آلمان ساخته می شود و کسی نمی تواند مدعی شود که این محصول ساخت کشور دیگری را نیز دارد. آبمیوه گیری بوش مدل MES4010 ، محصولی با طراحی زیبا از این شرکت است که دارای دو مخزن آبمیوه و تفاله است که هر کدام از به گونه‌ای مجزا از دستگاه در کنار آن قرار گرفته است. قابلیت جدا شدن مخزن‌ها علاوه بر نظافت آسان‌تر، ظرفیت بیشتری را نیز در اختیار مصرف‌کننده قرار داده است. تیغه اصلی از جنس استیل ضدزنگ است و دهانه دستگاه نیز از قطر مناسب برخوردار است.

آبمیوه گیری پارس خزر


dominokala pars khazar avocado juice maker

آبمیوه گیری پارس خزر Avocado

آب میوه گیری پارس خزر Avocado، با طراحی متفاوت، توان مصرفی پایین به همراه جنس تیغه‌ی مقاوم و قابلیت‌های ویژه ساخته‌شده است. این آبمیوه گیری برقی تک‌کاره، با توان مصرفی 435 وات، جنس تیغه‌ی استیل و مخزن آبمیوه‌گیری تولید شده است. همچنین این محصول به مخزن تفاله‌ هم مجهز است. از دیگر مشخصات کلی مدل Avocado می‌توان به قابلیت تنظیم سرعت به دو حالت، فیلتر قابل شستشو، ظرف تفاله بزرگ برای داشتن آبمیوه بیشتر در هر بار استفاده، پارچ آبمیوه مدرج، پایه‌های پلاستیکی برای ایستایی بیشتر و سیم‌جمع‌کن در قسمت زیرین دستگاه اشاره کرد.
dominokala pars khazar tiger juice maker

آبمیوه گیری پارس خزر تایگر

آب‌میوه‌گیری پارس خزر تایگر دستگاهی بسیار زیبا و کارآمد است. این دستگاه بدنه‌ای ترکیبی از استیل و پلاستیک دارد. ترکیب رنگ مشکی، استیل و پلاستیک‌های شفاف ظاهر آن را بهبود می‌بخشد. موتور قدرتمند این دستگاه توسط پیچ تنظیم در دو سرعت فعالیت می‌کند. این آبمیوه‌گیری با دهانه‌ی ورود میوه با قطر زیاد، تقریبا اجازه‌ی ورود هر میوه‌ای را بدون برش یا با حداقل برش می‌دهد. در نظر داشته باشید که پارس خزر، یک شرکت بزرگ ایرانی است که از سال 1347 با همکاری شرکت توشیبا ژاپن، آغاز به کار کرده است.
dominokala pars khazar vita frouit juice maker

آبمیوه گیری پارس خزر VitaFruit

آب میوه گیری پارس خزر VitaFruit دستگاهی با قابلیت‌های زیاد است که توسط پارس خزر عرضه‌شده است. این دستگاه از یک بدنه اصلی تشکیل‌شده است که موتور دستگاه در آن قرار دارد. با اتصال متعلقات مربوطه می‌توان این بدنه را به آبمیوه گیری تبدیل کرد تا با تیغه‌های قدرتمندش آبمیوه طبیعی تهیه کرده و تفاله میوه را در مخزن مربوطه ذخیره کند. پارچ نگهداری آبمیوه نیز در این مدل ارائه می‌شود. با نصب پارچ مخلوط‌کن روی بدنه می‌توان مواد غذایی مختلف را مخلوط یا میوه‌های مختلف مانند طالبی و هندوانه را آبگیری کرد.

dominokala pars khazar JC 700P juice maker

آبمیوه گیری پارس خزر JC700P

آب‌میوه‌گیری پارس خزر  JC-700P، یک محصول با طراحی ساده، قیمت مناسب همراه با کاربرد‌های بسیار زیاد است. از مشخصات کلی این آب‌میوه‌گیری می‌توان به محافظ حرارتی موتور جهت جلوگیری از سوختن موتور، میزان آبدهی 55 درصد وزنی میوه، قابلیت آبگیری 1 کیلوگرم میوه در هر مرتبه آبگیری، فیلتر میکرو مش با قابلیت جداسازی حداکثری آب‌میوه از تفاله، دارای لیوان مخصوص آبمیوه، دارای علامت استاندارد ایمنی ایران ( ایمنی )، دارای نشان استاندارد اروپا CE و عایق‌کاری دوبل موتور اشاره کرد.

آبمیوه گیری فیلیپس


philips juicer hr1863 dominokala 2 1

آبمیوه گیری فیلیپس HR1863

آب میوه گیری فیلیپس HR1863 با طراحی بسیار زیبا و شکیل در اندازه کوچک بیشترین بازدهی ممکن را داراست و بدنه ترکیبی استیل و پلاستیک به آن زیبایی منحصر به فردی بخشیده است. تیغه و فیلتر از جنس استیل این آبمیوه گیری به شکل معکوس طراحی شده که این طراحی دو مزیت مهم را در پی دارد:
1.باعث آبگیری بیشتر و سریعتر میوه ها و سبزیجات در کمترین زمان ممکن میشود.
2.در زمان شستن تفاله ها به هیچ و جه به تیغه و فیلتر نمیچسبد و براحتی با یک دستمال یا اسکاچ نرم و آب قابل پاک کردن است.
philips juicer HR1871 dominokala 6

آبمیوه گیری فیلیپس HR1871

آب میوه گیری فیلیپس HR1871 از مدل های کارآمد و زیبای کمپانی هلندی فیلیپس « Philips » است.این مدل دارای طراحی بسیار زیبا است که از جنس فلز و پلاستیک تولید شده. از ویژگی های طراحی می توان به قابلیت جدا شدن قطعات، شستشوی قطعات در ماشین ظرفشویی، سوئيچ ايمني، فیلتر قابل شستشو، پایه ضد لغزش « Non-slip feet »، محفظه نگهداری کابل برق، مخزن تفاله 1.6 لیتری، دهانه ورودی بزرگ 80 سانتی‌متری، ظرف آبمیوه گیری 1.5 لیتر و قابلیت ضد چکه « Drip stop » اشاره کرد.‌

philips juicer HR1916 dominokala 2 1

آبمیوه گیری فیلیپس HR1916

آب میوه گیری فیلیپس HR1916 یک آبمیوه گیری قدرتمند و زیبا از برند فیلیپس است. توان موتور این مدل 900 وات ، حجم مخزن پالپ آن 2.1 لیتر و قطر دهانه ورودی میوه 80 میلی متر می باشد. از مزایای جذاب آبمیوه گیری HR1916 می توان به مجهز بودن به قابلیت شستشوی آسان فیلتر ، مخزن جمع آوری تفاله و سیستم ضد چکه اشاره کرد. این دستگاه دارای دهانه ورودی 80 میلیمتر یعنی XXL است که توانایی دو حالت تنظیم سرعت را نیز دارد. همچنین جنس بدنه و پارچ این محصول از جنس پلاستیک مرغوب بوده و با وزن 4.4 کیلوگرم و طول سیم یک متری به شما امکان تولید آبمیوه به مقدار مورد نیاز را خواهد داد.


philips juicer HR1925 dominokala 1 1

آبمیوه گیری فیلیپس HR1925

آب میوه گیری فیلیپس مدل‌ ‌HR1925 دستگاهی منحصر به فرد از شرکت «فیلیپس» است. موتور پرقدرت این دستگاه با دو سرعت متفاوت فعالیت می‌کند. تفاوت این آب‌میوه‌گیری با سایر آب‌میوه‌گیری‌های موجود در بازار این است که اگر وضعیت یک را انتخاب کنید، آب‌میوه‌ای کاملا شفاف خواهید داشت و اگر وضعیت دو را انتخاب کنید، آب‌میوه‌ای غلیظتر خواهید داشت که نزدیک به 50 درصد فیبر بیشتری دارد و تاثیر بسزایی در سلامتی شما می‌گذارد. این فناوری که‌ «فناوری افزایش فیبر آب‌میوه» ‌نام دارد، مختص همین مدل است و سایر آب‌میوه‌گیری‌های فیلیپس این قابلیت را ندارند.

آبمیوه گیری فلر


dominokala pars khazar avocado juice maker 1

آبمیوه گیری فلر PJ620

آب میوه گیری فلر PJ620 دستگاهی ایده آل برای آن‌هاست که به‌سلامت خود اهمیت می‌دهند و آب‌میوه جات را در وعده‌های غذایی خود جای‌داده‌اند. این آبمیوه گیری با دهانه ورود میوه با قطر زیاد، تقریباً اجازه ورود هر میوه‌ای را بدون برش به می‌دهد. آبگیری توسط تیغه از جنس استیل ضدزنگ انجام می‌شود و تفاله حاصل از آبگیری در مخزن تفاله جمع‌آوری می‌شود. مخزن تفاله گنجایش زیادی دارد و می‌توان مقدار زیادی آبمیوه تهیه کرد بدون نیاز به تخلیه تفاله. تنظیم سرعت و قدرت دستگاه توسط پیچ کنترل روی دستگاه صورت می‌گیرد.
dominokala pars khazar tiger juice maker

آبمیوه گیری فلر PJ801

آب میوه گیری فلر PJ801 با طراحی زیبا و صفحه کنترل لمسی از مدرن ترین محصولات خانواده غذاسازها می باشد. این کالا با موتور AC و ۸۰۰ واتی قوی قادر به آبگیری انواع میوه ها و سبزیجات می باشد. قطر بالای دهانه ورودی آبمیوه گیری ۸۵ میلیمتر می باشد به کاربر امکان آن را می دهد که میوه را به صورت کامل و بدون نیاز به برش درون ورودی بیاندازد. طراحی جدید صافی آبگیری باعث شده است که آب میوه زلال و بدون لرد میوه را با این محصول به دست آورید.

dominokala pars khazar vita frouit juice maker

آبمیوه گیری فلر PJ82

آب میوه گیری فلر PJB82 یکی از دستگاه‌های باکیفیت ساخت این شرکت است که با برخورداری از قطعات جانبی متعدد و کارآمد در واقع یک دستگاه چندکاره محسوب می‌شود. علاوه‌بر قطعه‌ی اصلی آبمیوه‌گیری، این محصول دارای یک پارچ مخلوط‌کن، ظرف خردکن و محفظه‌ی آسیاب هم هست. این چهار دستگاه در کنار هم مجموعه‌ی کامل و بسیار پرکاربردی را تشکیل داده‌اند. بدنه‌ی آبمیوه‌گیری از ترکیب استیل ضد زنگ و پلاستیک مرغوب ساخته شده است و استحکام زیادی دارد. طراحی جدید صافی آبگیری باعث شده است که آب میوه زلال و بدون لرد میوه را با این محصول به دست آورید.dominokala pars khazar JC 700P juice maker

آبمیوه گیری فلر PJ1000D

فلر PJ1000D با موتور پر قدرت ۱۰۰۰ واتی دستگاهی با استفاده آسان و کاربردی مناسب مصارف خانگی است. بدنه دستگاه دارای روکش استیل مات بوده که علاوه بر زیبایی ظاهری موجب شده تا تمیز کردن بدنه نیز آسان تر گردد. بر روی بدنه پنل چرخشی و نمایشگر دیجیتال تعبیه شده است که جهت روشن و خاموش کردن و تنظیم سرعت دستگاه و دمای دستگاه کاربرد دارد، این دستگاه دارای ۵ سرعت متفاوت است که بنا به میوه ی شما میتوانید از سرعت های متفاوت آن استفاده کنید. این دستگاه با رسیدن به دمای ۱۱۰ درجه به طور خودکار متوقف میشود تا دمای خود را به کمتر از ۱۰۰ درجه برساند.

نحوه استفاده از آبمیوه گیری

آبمیوه یکی از پرطرفدار ترین نوشیدنی ها است به همین دلیل هنگامی که مهمان دارید یکی از بهترین نوشیدنی هایی که میتوانید با آن از مهمان های خود پذیرایی کنید آبمیوه است . برای اینکه همیشه در خانه ی خود آبمیوه تازه داشته باشید به یک آبمیوه گیر با کیفیت و مناسب نیاز دارید آبمیوه گیر یکی از بهترین و پر مصرف ترین وسایل ها در دکوراسیون آشپزخانه است برای اینکه دکوراسیون مدرن و شیک داشته باشید باید از همه ی وسایل های مورد نیاز در خانه داشته باشید یکی ازوسایل هایی که بیشتر استفاده میشود آبمیوه گیر است. بیشتر افراد به آبمیوه علاقه دارند به همین دلیل وجود یک آبمیوه گیر در خانه لازم است. آبمیوه گیر ها انواع مختلفی دارند و با توجه به کیفیت و امکانات و همچنین اندازه ی خود دسته بندی میشوند میتوانید با توجه به نیاز خود آبمیوه گیر را انتخاب و خرید کنید آبمیوه گیر ها انواع مختلفی دارند آبمیوه گیر دستی آبمیوه گیر برقی در هنگام خرید آبمیوه گیر باید نوع آبمیوه گیر و امکاناتی که باید داشته باشد را در نظر بگرید. خرید آبمیوه گیر بیشتر از هرچیزی بستگی به نیاز شما و بودجه ای که در نظر گرفته اید نیز دارد آبمیوه گیر هایی در بازار وجود دارند که چندکار را باهم انجام میدند برای مثال آبمیوه گیری و آسیاب کن و مخلوط کن خرید آن بستگی به نیاز شما دارد.

نکاتی که برای خرید و نگهداری آبمیوه گیری بدانیم

برای خرید یک آبمیوه گیری زیبا و یا هر کالای دیگری شما به سلیقه خودتان مراجعه میکنید که کالای مورد نظر باب میل شما هست یا خیر ؟ یا اینکه این محصول با طراحی آشپزخانه شما همخوانی دارد یا خیر ؟ بنابراین شکل ظاهری وسیله ای که قصد خریداری آن را دارید بیشتر از قیمت آبمیوه گیری دیجیتال برایتان مهم است. اما این نکته را فراموش نکنید که زیبایی صرف نمی تواند ملاک خوبی برای خریداری کالا باشد و باید به بادوام بودن جنس به کار رفته در وسیله هم دقت کنید، به گونه ای که بتواند مقاومت خوبی در برابر ضربه داشته باشد. خرید آبمیوه گیری بیشتر از هرچیزی بستگی به نیاز و سلیقه ی شما دارد اما اگر قصد خرید آبمیوه گیری دیجیتال دارید حتما باید به چند نکته بیشتر توجه کنید در وسایل های برقی برند آن تاثیر زیادی در کیفیت دارد پس از آبمیوه گیری را انتخاب کنید که برند معتبری داشته باشد برند هایی که طرفدار زیادی دارند و معمولا وسایل های با کیفیتی را عرضه میکنند: بوش ، براون ، پاناسونیک ، فیلیپس ، هانس ، کنوود ، مولینکس و فلر جزو بهترین برند های آبمیوه گیر هستند معمولا قیمت بالایی دارند ولی کیفیت با توجه به قیمتشان کیفیت بالایی نیز دارند. در برند های ایرانی نیز پارس خزر جزو بهترین برند هاست که طرفدار زیادی نیز دارند. سپس به امکاناتی که دستگاه دارد توجه کنید و بررسی کنید که آیا میتواند نیاز شما را رفع کند و مناسب کار شما هست؟ سپس با توجه به نیاز خود اندازه ی دستگاه را نیز انتخاب کرده و خرید کنید. ما در این صفحه از سایت دومینو کالا بهترین و با کیفیت ترین مدلهای آبمیوه گیر خانگی را قرار داده ایم میتوانید با توجه به سلیقه و نیاز خود انتخاب و خرید کنید.

  • اگر بخشی از کالای مورد نظر شما پلاستیکی است، پلاستیک آن باید مرغوب بوده و اگر استیل است قابل شستشو و ضد زنگ باشد
  • بعد از خرید، حتماً ضمانت‌نامه را با در نظر گرفتن تاریخ شروع و خاتمه آن، از فروشنده بخواهید
  • قبل از روشن کردن دستگاه، اطمینان حاصل کنید که تمام قطعات در جای خود قرار گرفته باشند
  • هنگام کار با دستگاه آن را بر روی سطح صاف و تراز شده قرار دهید تا آب‌میوه‌گیر دچار لرزش و ریزش محتویات نشود
  • میوه‌های نرم مانند موز، هلو، زردآلو و گوجه‌فرنگی را در دستگاه نریزید زیرا تفاله آن‌ها جلوی منافذ صافی را می‌گیرد
  • دستگاه آبمیوه‌گیری با فرچه‌های کوچک قابل تمیز کردن و نظافت است تا هم بهداشت آن رعایت شود و هم قطعات آن پوسیده نشود
  • به بازدهی آب‌میوه‌گیر توجه نمایید، یک دستگاه خوب بیش از ۵۰ درصد از وزن میوه را به شما آب می‌دهد
  • به‌منظور جلوگیری از تغییر رنگ داخل آب‌میوه‌گیری که معمولاً از جنس پلاستیک است، هر چند وقت یک‌بار با محلول آب و مواد سفیدکننده کم بشویید تا کاملاً سفید شود
  • در برخی دستگاه‌های آب‌میوه‌گیری سیستمی تعبیه شده که در صورت افزایش دمای موتور در حین کار، برق موتور را قطع می‌کند تا دستگاه خنک شود، هنگام خرید به این آپشن توجه شود
  • هر قدر مخزن آب‌میوه و تفاله دستگاه بیشتر باشد، شما در هر نوبت مقدار آب‌گیری بیشتری از میوه‌ها خواهید داشت
  • سعی کنید بعد از حدود نیم لیتر آب‌گیری از میوه‌های گوشتی، فیلتر دستگاه را تمیز کنید
  • قبل از خرید، خصوصیات دستگاه آب میوه گیری را از فروشنده و افراد مطلع جویا شوید، احتمال دارد بعضی از ویژگی‌های دستگاه برای شما مفید نباشد یا برعکس شما ویژگی خاصی را بخواهید که در دستگاه نباشد
  • دستگاه آب‌میوه گیری می‌تواند حادثه‌ساز باشد، باید مراقب فرزندانتان باشید
  • برای تمیزی دستگاه از آب سرد و بدون مواد شوینده استفاده کنید، میوه‌ها چرب نیستند و قطعات با آب به‌راحتی تمیز می‌شوند
  • کلیدهایی تحت عنوان کنترل سرعت در دستگاه‌های آب‌میوه‌گیری به‌منظور تنظیم سرعت چرخش موتور بر اساس نوع میوه‌ها (سفت یا نرم) تعبیه‌شده است
  • داشتن محفظه‌ی نگه‌داری سیم در دستگاه برای سهولت استفاده مهم است

ویژگی های آبمیوه گیری دیجیتال

دستگاه‌های آب‌میوه گیری به دستگاه‌های دستی، برقی و آب مرکبات گیر تقسیم می‌شوند. دستگاه‌های با دهانه‌ی بزرگ‌تر مناسب ترند زیرا لازم نیست میوه به تکه‌های کوچک‌تر تقسیم شود. نداشتن لرزش و صدا هنگام کار، از دیگر خصوصیات یک دستگاه آب‌میوه گیری سه کاره خوب است، معمولاً کسی علاقه ندارد برای نوشیدن یک لیوان آب‌میوه از لرزش و سروصدای زیاد آب‌میوه گیری کلافه شود. قدرت دستگاه‌های آب میوه گیری از ۶۰۰ وات شروع و در مدل‌های قوی‌تر به ۱۵۰۰ وات می‌رسد که شما بر حسب نیازتان انتخاب می‌کنید. سرعت آب‌میوه گیری چند کاره که به چرخش موتور مربوط می‌شود کار آب‌گیری را سریع‌تر انجام می‌دهد.
تیغه‌های آب‌میوه گیری که از جنس فولاد یا تیتانیوم است، از تیغه‌های با جنس پلاستیک مقاوم‌تر است، در عوض تیغه‌های پلاستیکی زنگ نمی‌زند. به میزان مصرف انرژی دستگاه که از برچسب انرژی روی آن معلوم می‌شود، توجه کنید. جنس بدنه‌ی دستگاه‌های آب‌میوه ساز از استیل یا پلاستیک یا تلفیقی از این دو است، این دو جنس از لحاظ استحکام تفاوتی محسوسی با هم ندارند. برندهای مختلف و متنوع ایرانی و خارجی از دستگاه آب‌میوه گیری در بازار موجود است که می‌تواند شما را در انتخاب یاری کند. دستگاه‌های آب‌میوه‌گیری می‌توانند چند کاره باشند.