پرفروش ترین مارک آبمیوه گیری خانگی

به دلیل تنوع زیادی که در بازار وجود دارد، بهتر است که با پرفروش ترین انواع مارک آبمیوه گیری خانگی آشنا شوید تا بتوانید یک انتخاب صحیح با توجه به نیاز خود داشته باشید.

1. راهنمای خرید پرفروش ترین آبمیوه گیری برند براون

یکی از انواع شرکت های معروف که به تولید با کیفیت ترین آبمیوه گیری براون می پردازد، برند براون (Braun) است، که در زمینه تولید انواع لوازم خانگی به روز فعالیت می کند. براون یک برند آلمانی مشهور است که از محصولات آن می توان به مدل های زیر اشاره کرد:

بهترین آبمیوه گیری براون مدل J700

این مدل جز پرفروش ترین آبمیوه گیری براون، یک آبمیوه گیری با کیفیت تک کاره است که دارای توان مصرفی 1000 وات می باشد. این محصول دارای مخزن تفاله گیر و پارچ آبمیوه می باشد. از سایر مشخصات و ویژگی های این طراحی می توان به تنطیمات 2 سرعته و بهره مندی از سیستم ضد چکه اشاره کرد. این محصول دارای تیغه ضد زنگ و عملکرد بسیار قوی می باشد.

بهترین آبمیوه گیری براون مدل J500

مدل J500 از دیگر طراحی های براون است که در توان مصرفی 900 وات طراحی شده است و جنس بدنه آن استیل ضد زنگ مقاومی می باشد. این محصول تک کاره دارای به سیستم ضد چکه مجهز است و از 4 قفل امنیتی بهره مند است، که امنیت کاربر را به حداقل می رساند. این محصول دارای ظرفیت پارچ 1.25 لیتری نیز است که برای 5 نفر مناسب است.

پر فروش ترین مدل های آب میوه گیری براون

  1. آبمیوه گیری براون مدل MP80
  2. آبمیوه گیری براون مدل SJ3000
  3. خرید آبمیوه گیری براون J300
  4. خرید آبمیوه گیری براون J500
  5. خرید آبمیوه گیری براون J500
  6. خرید آبمیوه گیری براون J700

2. راهنمای خرید پرفروش ترین آبمیوه گیری برند بوش

از برندهای شناخته شده آلمانی که فعالیت خود را از سال 1886 آغاز کرده است، می توان به کارخانه بوش (Bosch) اشاره کرد که بهترین انواع آبمیوه گیری بوش را طراحی کرده است. این برند در زمینه تولید محصولات خانگی پرکاربرد فعالیت می کند تا نیاز کاربران را به این محصولات تامین کند. از جمله انواع آبمیوه گیری های این برند، می توان به مدل های زیر اشاره کرد:

بهترین آبمیوه گیری بوش مدل 4010 MES

مدل 4010 از دسته تولیدات با کیفیت بوش است که دارای سرعت بالا در عملکرد خود می باشد که از یک موتور قدرتمند 1200 واتی بهره برده است. این محصول به صورت سه سرعته برای سبزیجات و میوه های سفت استفاده می شود و دارای یک تیغه سرامیکی مقاوم می باشد. این محصول طراحی مناسبی داشته و مجهز به سیستم Drip stop است.

پرفروش ترین مدل های آب میوه گیری بوش

  1. آبمیوه گیری بوش مدل MES4000
  2. آبمیوه گیری بوش مدل MES4010
  3. آبمیوه گیری بوش مدل MES25A0
  4. آبمیوه گیری بوش مدل MES3500
پرفروش ترین دستگاه آبمیوه گیری در ایران

بهترین آبمیوه گیری چندکاره (20 برند برتر جهان 2023)

در ادامه برای آشنایی با پرفروش ترین انواع مارک آبمیوه گیری ایرانی و خارجی، بهتر است که با بهترین انواع آبمیوه گیری های چند کاره آشنا شوید که در سال 2022 مهمان خانه های شما عزیزان شده اند.

3. آبمیوه گیری پاناسونیک

در سال 1918 یک برند مطرح دیده به جهان گشود که به نام پاناسونیک شهرت پیدا کرد. این برند یک کارخانه محبوب است که ابتدا با وجود سه کارمند تاسیس شد و امروزه به یکی از پرطرفدارترین برندها تبدیل شده است. از دسته بهترین مدل های این محصول، می توان به مدل ذکر شده در زیر اشاره کرد:

بهترین آبمیوه گیری پاناسونیک مدل MJ-DJ31

این محصول آبمیوه گیری پاناسونیک (Panasonic) یک طراحی خاص و به روز است که دارای توان مصرفی 800 وات می باشد. این محصول در کیفیت عالی دو سرعته طراحی شده و دارای مخزن 1.5 لیتری است. از دیگر ویژگی های آن می توان به قابلیت چرخش دهانه خروجی به اندازه 120 درجه و بهره مندی از سیستم ضد چکه در آن اشاره کرد.

پرفروش ترین مدل های آبمیوه گیری پاناسونیک

  1. آبمیوه گیری پاناسونیک MJ-DJ31STN
  2. آبمیوه گیری پاناسونیک MJ-DJ01
  3. آبمیوه گیری پاناسونیک MJ-SJ01 W
  4. آبمیوه گیری پاناسونیک MJ-SJ01

4. راهنمای خرید پرفروش ترین آبمیوه گیری برند دسینی

از شناخته شده ترین برندهای ایتالیایی می توان به برند دسینی اشاره کرد که به طراحی و تولید انواع لوازم خانگی پرکاربرد از جمله آبمیوه گیری دسینی می پردازد. بنابراین بهتر است با جدیدتربن مدل آبمیوه گیری چهارکاره این برند آشنا شوید که به شرح زیر است:

بهترین آبمیوه گیری دسینی مدل 222

مدل 222 یک محصول به روز است که از قابلیت های مهمی از جمله آبمیوه گیری، مخلوط کن، آسیاب و خرد کن بهره مند است. این محصول دارای توان مصرفی 800 وات می باشد و دارای گنجایش مخزن 1.1 لیتر و ظرفیت پارچ 1.6 لیتر است. جنس بدنه و تیغه این محصول استیل ضد زنگ  است که بسیار مدرن و لوکس است.

5. راهنمای خرید پرفروش ترین دستگاه آبمیوه گیری فیلیپس

از برندهایی که همیشه بهترین ها را ارائه می دهد، می توان به آبمیوه گیری فیلیپس (Philips) اشاره کرد که از سال 1891 فعالیت چشم گیری را در عرصه تولید انواع لوازم خانگی پرکاربرد آغاز کرد. دیگر اکنون همه این برند خوشنام را می شناسند و نیازی به تعریف و تمجید راجع به آن نیست. از دسته پرفروش ترین محصولات آبمیوه گیری فیلیپس می توان به مدل های زیر اشاره کرد:

بهترین آبمیوه گیری فیلیپس مدل 1836

مدل 1836 از دسته آبمیوه گیری های تک کاره فیلیپس محسوب می شود که از طراحی ارگونومیک و مدرن بهره مند است. این محصول دارای مخزن آبمیوه گیری و مخزن تفاله می باشد. همچنین از یک تیغه استیل ضد زنگ بهره برده که بسیار با کیفیت است. این محصول از توان مصرفی 500 وات بهره برده و ابعاد دهانه ورودی در آن 7.5 سانتی متر است.

بهترین آبمیوه گیری فیلیپس مدل 1922

از دیگر محصولات آبمیوه گیری فیلیپس مدل 1922 به روز است که دارای 1200 وات می باشد و از قابلیت تنظیم سرعت در 2 حالت بهره مند است. این محصول دارای بدنه فلزی مقاوم در برابر ضربه و فشار می باشد و مخزن آن 1 لیتر است که 4 تا 5 لیوان را آماده می کند.

راهنمای خرید پرفروش ترین آبمیوه گیری فیلیپس HR1836

6. آبمیوه گیری پارس خزر

از پرفروش ترین و محبوب ترین برندهای تولید آبمیوه گیری می توان به پارس خزر Parskhazar اشاره کرد که یک برند ایرانی محبوب می باشد. این برند در سال 1367 فعالیت خود را درخشان آغاز کرد و به عرضه انواع محصولات خانگی برقی با گارانتی 24 ماهه می پردازد. خرید آبمیوه گیری پارس خزر از فروشگاه دومینو کالا.

بهترین آبمیوه گیری پارس خزر مدل آواکادو

این نوع از طراحی پارس خزر، یک طراحی یونیک و به روز است که دارای بدنه عالی و شیشه ای می باشد که در برابر ضربه مقاوم است. این محصول دارای تیغه استیل ضد زنگ می باشد و در دسته آبمیوه گیری های تک کاره قرار دارد. توان مصرفی در آن 435 است و این محصول از تنظیم سرعت دو حالته برخوردار است.

بهترین آبمیوه گیری پارس خزر مدل تایگر

از دیگر مدل های این برند، می توان به آبمیوه گیری تایگر اشاره کرد که از دسته آبمیوه گیری های تک کاره قرار دارد و دارای تنظیمات دو حالته می باشد. توان مصرفی در این محصول 700 وات می باشد و در رنگ استیل جذاب طراحی شده است.

بهترین آبمیوه گیری پارس خزر مدل ویتا فروت

ویتا فروت یک مدل و طراحی ارگونومیک است که در توان مصرفی 450 وات طراحی شده است. از ویژگی های مطرح این محصول می توان به تنظیمات سرعت 2 حالته، جنس بدنه مقاوم پلاستیکی، سوئیچ ایمنی و بهره مندی از تیغه استیل ضد زنگ و موتور قوی در آن اشاره کرد.

پرفروش ترین مدل آبمیوه گیری ها پارس خزر

  1. آبمیوه گیری پارس خزر تک کاره 700P
  2. آبمیوه گیری پارس خزر سه کاره 610P
  3. آبمیوه گیری پارس خزر تک کاره مانگو
  4. آبمیوه گیری پارس خزر آووکادو Avocado
  5. آبمیوه گیری پارس خزر مدل تایگر Tiger
  6. آبمیوه گیری پارس خزر ویتافروت VitaFruit

7. آبمیوه گیری تکنو

تکنو  Techno یک برند آشنا و قدیمی است که دارای 30 سال تجربه درخشان در تولید انواع کالاهای خانگی و محصولات برقی می باشد. این برند از دسته پرفروش ترین آبمیوه گیری ها را عرضه می کند. خرید انواع آبمیوه گیری تکنو از فروشگاه دومینو کالا، که یکی از انواع آن ها مدل ذکر شده در زیر است:

بهترین آبمیوه گیری تکنو مدل TE219

این طراحی خاص در برند تکنو، دارای توان مصرفی 800 وات، پایه ضد لغزش می باشد. همچنین این محصول در وزن 3 کیلوگرم طراحی شده است که جابجایی را برای آن آسان کرده است. از دیگر ویژگی های این مدل، می توان به مخزن تفاله گیر 2 لیتری متحرک و سوئیچ ایمنی در آن اشاره کرد.

پرفروش ترین آبمیوه گیری تکنو

  1. آبمیوه گیری تکنو Te-312
  2. آبمیوه گیری تکنو مدل TE-219
  3. آبمیوه گیری تکنو مدل Te-311
پرفروش ترین آبمیوه گیری تکنو TE-219

8. آبمیوه گیری میگل

نام میگل Migel شاید برایتان نا آشنا باشد. ولی این برند از دسته موفق ترین برندهای بازار است که دارای 30 سال تجربه تولید انواع محصولات خانگی می باشد. از محصولات این برند می توان به انواع آبمیوه گیری های برقی مدرن و به روز اشاره کرد برای خرید آبمویه گیری میگل از فروشگاه دومینو کالا، که نمونه‌ای از آن به شرح زیر است:

بهترین آبمیوه گیری میگل مدل GPJ802

از بهترین انواع آبمیوه میگل، مدل 802 است که طراحی به روزی دارد. این آبمیوه گیری از پرفروش ترین انواع مارک های ابمیوه گیری است که در توان 800 وات طراحی شده است. از ویژگی های آن می توان به رنگ استیل نقره ای ضد خش، تیغه استیل ضد زنگ اشاره کرد. این محصول یک آبمیوه گیری چهار کاره جذاب است.

پرفروش ترین بهترین آبمیوه گیری میگل مدل GPJ802

پرفروش ترین آبمیوه گیری میگل:

  1. آبمیوه گیری میگل مدل GPJ 802
  2. آبمیوه گیری میگل مدل GPJ 802
  3. آبمیوه گیری میگل مدل GPJ 800
  4. آبمیوه گیری میگل مدل GPJ 182
  5. آبمیوه گیری تک کاره میگل مدل GPJ620

9. آبمیوه گیری ناسا

ناسا الکتریک NASA electric یک برند شناخته شده است که به طراحی انواع به روزترین آبمیوه گیری های پرمصرف می پردازد. این برند از سال 1392 فعالیت خود را آغاز نمود و اکنون نیز مورد توجه کاربران زیادی قرار دارد. بهتر است در ادامه با برخی از مدل های این برند آشنا شوید. برای خرید آبمیوه گیری ناسا از فروشگاه دومینو کالا.

بهترین آبمیوه گیری ناسا مدل 918

این طراحی خاص از ناسا، یک محصول تک کاره است که دارای توان 800 وات می باشد و به سیستم قطع خودکار مجهز است. این محصول دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد و از کیفیت مطلوب و مقاومی ساخته شده است.

بهترین آبمیوه گیری ناسا مدل 915

مدل 915 از برند ناسا، از پرطرفدارترین ها در بازار محسوب می شود که دارای توان مصرفی 800 وات می باشد. این محصول یک آبمیوه گیری چهار کاره است که شامل مخلوط کن، آبمیوه گیری، آسیاب و خرد کن می باشد. این مدل دارای 5 سطح سرعت نیز است که بر اساس سختی مواد غذایی تنظیم می شود.

پرفروش ترین بهترین آبمیوه گیری ناسا مدل 915

بهترین آبمیوه گیری ناسا مدل 945

اگر به دنبال یک آبمیوه چهار کاره هستید، ناسا الکتریک مدل 945 را به شما معرفی می کند. این محصول در توان 400 تا 1500 وات طراحی شده و دارای 5 سطح سرعت می باشد. آبمیوه گیری 945، از تیغه استیل ضد زنگ تشکیل شده و دارای یک طراحی ارگونومیک و به روز در رنگ های سفید و مشکی است.

بهترین آبمیوه گیری ناسا مدل 917

مدل 917 از دیگر طراحی های به روز ناسا است، که در توان 800 وات طراحی شده است. این آبمیوه گیری به صورت چهار کاره طراحی شده و دارای جنس مقاوم بدنه استیل است. این محصول همچنین از تنطیمات 5 سرعته بهره برده و به سوئیچ ایمنی، سیستم ضد چکه، مخزن تفاله، آسیاب، مخلوط کن و .. مجهز می باشد.

پرفروش ترین دستگاه آب میوه گیری برند ناسا الکتریک

  1. آبمیوه‌ گیر ناسا الکتریک NS-918
  2. آبمیوه‌ گیر ناسا الکتریک NS-915
  3. آبمیوه ‌گیر ناسا الکتریک NS-917
  4. آبمیوه گیر ناسا الکتریک NS-941
  5. آبمیوه گیر ناسا الکتریک NS-942
  6. آبمیوه گیری ناسا الکتریک NS-943
  7. آبمیوه گیر ناسا الکتریک NS-945
  8. آبمیوه گیر ناسا الکتریک NS-946
  9. آبمیوه گیر ناسا الکتریک NS-947

10. پرفروش ترین آبمیوه گیری برند فکر

فکر Fakir برندی است که شاید کمتر نام آن به گوشتان خورده باشد. این برند یک کمپانی تولید کننده انواع محصولات لوازم  خانگی است که سال ها پیش فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرد. فکر یک برند آلمانی مشهور است که در تولید لوازم خانگی به شهرت رسید. برای خرید آبمیوه گیری فکر از فروشگاه دومینو کالا مراجعه کنید.

بهترین آبمیوه گیری فکر مدل JUICE MAX

این طراحی از برند آلمانی فکر، در توان مصرفی 1000 وات ساخته شده است و دارای بدنه استیل ضد زنگ می باشد. این محصول در تنطیمات 2 سرعته طراحی شده و از مخزن تفاله 2 لیتری و ظرفیت پارچ 1.5 لیتری بهره مند است. این محصول همچنین یک آبمیوه گیری تک کاره محسوب می شود.

پرفروش ترین دستگاه آبمیوه گیری فکر

11. پرفروش ترین آبمیوه گیری کنوود

از برندهای ژاپنی پر طرفدار می توان به کنوود Kenwood اشاره کرد که از سال 1936 فعالیت چشم گیری را آغاز کرده است. این برند به بهترین برندها در بیش از 40 کشور دنیا تبدیل شده است. برای خرید آبمیوه گیری کنوود از فروشگاه دومینو کالا.

بهترین آبمیوه گیری کنوود مدل JE780

آبمیوه گیری 780 از به روزترین مدل های کنوود است که در توان 600 وات طراحی شده است. این محصول با طراحی نوین و ایده آل، از دو سطح صدای سرعت متغیر بهره مند است و به مخروط افشرده مرکبات مجهز است. تیغه فولاد ضد زنگ در آتن به همراه فیتر تفاله با دوام به کار برده شده است.

پرفروش ترین بهترین آبمیوه گیری کنوود مدل JE780

پرفروش ترین مدل های آب میوه گیری برند کنوود

  1. آبمیوه گیری کنوود مدل JE680
  2. آبمیوه گیری کنوود مدل JEM500 SS
  3. آبمیوه گیری کنوود مدل JEP500 WH
  4. خرید آبمیوه گیری کنوود JE730

12. پرفروش ترین دستگاه آبمیوه گیری گوسونیک

گوسونیک  GOSONIC برندی است که از سال 1979 در کشور ترکیه تاسیس شد و از آن پس به بعد، به طراحی و تولید بهترین محصولات روز دنیا پرداخت. این برند بالاترین حد از کیفیت را عرضه می کند و می توانید از آن ها بهترین استفاده را داشته باشید. از مهمترین محصولات آن می توان به انواع آبمیوه گیری گوسونیک اشاره کرد.

بهترین آبمیوه گیری گوسونیک مدل GSJ-725

این طراحی محبوب از گوسونیک، از پرفروش ترین ها می باشد که در دسته آبمیوه گیری های چند کاره قرار دارد. این محصول 3 کیلو گرم وزن دارد و جابجایی آن بسیار راحت است. از مهمترین ویژگی آن، مجهز به تیغه استیل ضد زنگ است که باعث شده مقاومت بالایی داشته باشد.

پر فروش ترین آبمیوه گیری های گوسونیک

  1. آبمیوه گیری گوسونیک مدل GSJ-712
  2. آبمیوه گیری گوسونیک مدل 504
  3. آبمیوه گیری گوسونیک مدل GSJ-509
  4. آبمیوه گیری گوسونیک مدل GSJ-715
  5. آبمیوه گیری گوسونیک مدل GSJ-1200
  6. آبمیوه گیری گوسونیک مدل GSJ-724
پرفروش ترین آبمیوه گیری برند گوسونیک

13. پرفروش ترین آبمیوه گیری تفال

از برندهای محبوب فرانسوی می توان به تفال TEFAL اشاره کرد که در سال 1956 مشغول به کار شد. این برند فعالیت خود را در طراحی و تولید انواع محصولات لوازم خانگی و برقی آغاز کرد و چندی نکشید که به یکی از محبوب ترین ها تبدیل شد. از انواع محصولات پر مصرف تفال می توان به آبمیوه گیری یا عصاره گیر تفال آن اشاره کرد.

بهترین آبمیوه گیری تفال مدل ZC255B

از باکیفیت ترین آبمیوه گیری های تفال می توان به مدل 255 اشاره کرد که در توان 200 وات طراحی شده استو این محصول یک آبمیوه گیری تک کاره حرفه ای است که از بدنه استیل ضد زنگ و تیغه استیل ضد زنگ و مقاوم ساخته شده است. این آبمیوه گیری از چرخش دو طرفه و قفل ایمنی درپوش نیز بهره مند است.

پر فروش ترین آبمیوه گیری های تفال

  1. آبمیوه گیری تفال مدل ZE610D38
  2. آبمیوه گیری تفال مدل ZC500H38
  3. آبمیوه گیری تفال مدل ZE585H38
  4. آبمیوه گیری تفال مدل ZC255B
  5. آبمیوه گیری تفال مدل ZE581B38
  6. آبمیوه گیری تفال مدل ZN655
پرفروش ترین بهترین آبمیوه گیری تفال مدل ZC255B

14. آبمیوه گیری مولینکس

از برندهای فرانسوی محبوب، می توان به مولنیکس Moulinex اشاره کرد که در سال 1937 تاسیس شد و از آن پس توانست مانند یک الماس در تولید انواع لوازم خانگی برقی بدرخشد. از مهمترین محصولات خانگی آن می توان به انواع ابمیوه گیری مولینکس پرمصرف اشاره کرد.

بهترین آبمیوه گیری مولینکس مدل JU655

از پرفروش ترین انواع آبمیوه گیری های مولینکس می توان به 655 اشاره کرد که در توان مصرفی 1200 وات طراحی شده است. این محصول از امکان تنظیم سرعت موتور در دو حالت بهره مند است و دارای مخزن آبمیوه گیری 1.25 لیتر و مخزن تفاله 2 لیتر می باشد.

پرفروش ترین مدل های آبمیوه گیری مولینکس

  1. آبمیوه گیری مولینکس مدل JU655H
  2. آب میوه گیری مولینکس مدل ایزی فروت JU581
  3. آبمیوه‌ گیری مولینکس مدل JU655
  4. آبمیوه گیری مولینکس مدل JU610D10
  5. آبمیوه گیری مولینکس مدل JU585H
  6. آبمیوه گیری مولینکس مدل JU450
پرفروش ترین پرفروش ترین مدل های آبمیوه گیری مولینکس

15. پرفروش ترین آبمیوه گیری فلر

بارها همه شما نام برند آلمانی فلر Feller به گوشتان خورده است. این برند از دسته محبوب ترین ها می باشد که در سال 1994 فعالیت خود را آغاز کرده است. این برند از پیشرفته ترین تولید کننده های لوازم برقی محسوب می شود و به تولید پرفروش ترین انواع آبمیوه گیری فلر روز و مدرن پرداخته است.

بهترین آبمیوه گیری فلر مدل PJ 801

فلر با طراحی آبمیوه گیری مدل 801، نسل جدید و به روزی از آبمیوه گیری را روانه بازار کرد. این محصول یک آبمیوه گیری به روز با توان 800 وات می باشد که دارای تنظیمات 4 سرعته می باشد. از ویژگی های آن می توان به بهره مندی از سیستم ضد چکه، خاموشی خودکار و تیغه استیل ضد زنگ و … اشاره کرد.

پرفروش ترین مدل های آبمیوه گیری فلر

  1. آبمیوه گیری فلر مدل PJ 888D
  2. آبمیوه گیری فلر مدل PJB 81S
  3. آبمیوه گیری فلر مدل PJB 82
  4. آبمیوه گیری فلر مدل PJ 620
  5. آبمیوه گیری فلر مدل PJ999
  6. آبمیوه‌ گیری فلر مدل PJ 801
پرفروشترین آبمیوه گیری فلر از فروشگاه دومینو کالا

16. آبمیوه گیری هاردستون

در سال 2001 برند جذابی زیر نظر لیسانس انگلستان فعالیت چشم گیری را آغاز کرد که به نام هاردستون HARDSTONE شهرت پیدا کرد. هاردستون از برندهایی است که از همان ابتدا به تولید انواع لوازم برقی آشپزخانه کوچک مانند آبمیوه گیری پرداخت. و این کار را تا جایی ادامه داد که اکنون به یکی از معروف ترین ها تبدیل شده است.

بهترین آبمیوه گیری هاردستون مدل JES 8001S

این محصول از دسته آبمیوه گیری های چهار کاره است که در عین حال مخلوط کن، آبمیوه گیری، آسیاب و خرد کن است. این مدل در توان 800 وات طراحی شده است و دارای بدنه ای استیل و ضد زنگ می باشد. این محصول در کوتاه ترین زمان می تواند آبمیوه خوش طعم و تازه را برای شما فراهم کند.

پرفروش ترین آبمیوه گیری های هاردستون

  1. آبمیوه گیری هاردستون مدل JES1201S
  2. آبمیوه گیری هاردستون مدل JEP2510B
  3. آبمیوه گیری هاردستون مدل JB6204
  4. آبمیوه گیری هاردستون مدل JES1003S
  5. آبمیوه گیری هاردستون مدل PJP1041B
  6. آبمیوه گیری هاردستون مدل JES8001S
پرفروش ترین مدل های آبمیوه گیری هاردستون

17. پرفروش‌ترین آبمیوه گیری تولیپس

تولیپس tulips یک برند خوشنام در تولید انواع لوازم خانگی برقی است که در دسته برندهای ایرانی سرآمد و پیشرفته قرار دارد. این برند در سال 1380 فعالیت چشم گیری را آغاز کرد و با تولید به روزترین انواع محصولات لوازم خانگی از جمله آبمیوه گیری تولیپس توانست به شهرت زیادی دست پیدا کند.

بهترین آبمیوه گیری تولیپس مدل FJ-479

این محصول خاص از برند تولیپس، یک آبمیوه گیری سه کاره است که در عین حال از قابلیت های مخلوط کن، آسیاب و آبمیوه گیری بهره مند است. این محصول دارای سوئیچ ایمنی می باشد و از مخزن 700 لیتر نیز تشکیل شده است.

پرفروش ترین مدل های آبمیوه گیری تولیپس

  1. آبمیوه گیری تولیپس مدل SJ-477
  2. آبمیوه گیری تولیپس TA-75JM
  3. عصاره گیر تولیپس مدل SJ-477
  4. آبمیوه گیری تولیپس مدل TA-60JM
  5. آب میوه گیری تولیپس مدل Fj-479
  6. آب میوه گیری تولیپس مدل Fj-A4
پرفروش‌ترین آبمیوه گیری تولیپس

18. پرفروش‌ترین آبمیوه گیری هانس

هانس Hunce یک برند خوشنام و شناخته شده در تولید انواع لوازم خانگی است که امروزه افراد زیادی به سمت آن برای خرید انواع محصولات خانگی می روند. این برند از سال 1973 فعالیت خود را آغاز کرده و دارای بیش از 40 سال تجربه درخشان می باشد. از محصولات پرفروش آن می توان به به روزترین آبمیوه گیری هانس اشاره کرد.

بهترین آبمیوه گیری هانس مدل HJ-467162

این طراحی خاص از برند هانس یک محصول تک کاره است که از جنس بدنه استیل ساخته شده است و دارای توان مصرفی 1000 وات می باشد. این محصول دارای تنظیمات 2 سرعته می باشد و دارای یک تیغه استیل ضد زنگ می باشد.

پرفروشترین آبمیوه گیری هانس

19. آبمیوه گیری سنکور

سنکور SENCORE یک برند مطرح در تولید انواع لوازم الکترونیکی است که از سال 1969 فعالیت خود را آغاز نموده است. این برند خیلی سریع توانست تولیدات خود را گسترش دهد و به طراحی و تولید بهترین انواع آبمیوه گیری سنکور بپردازد.

بهترین انواع آبمیوه گیری سنکور مدل SJE 1055SS

از باکیفیت ترین انواع محصولات سنکور، می توان به مدل ذکر شده اشاره کرد که در توان 800 وات طراحی شده است و در دسته انواع آبمیوه گیری های تک کاره قرار دارد. این محصول دارای مخزن 0.75 لیتری می باشد و در تنظیمات 2 سرعته طراحی شده است.

پرفروش ترین مدل های آبمیوه گیری سنکور

  1. آبمیوه گیری سنکور SJE 5050
  2. آبمیوه گیری سنکور SJE 741SS
  3. آبمیوه گیری سنکور SJE 1055SS
پرفروشترین آبمیوه گیری سنکور

20. آبمیوه گیری گاستروبک

گاستروبک GASROBACK از برندهای شناخته شده ای است که از سال 1957 فعالیت چشم گیری را در طراحی و تولید انواع لوازم خانگی آغاز کرده است. این برند یک کمپانی آلمانی مشهور است که به طراحی و تولید به روزترین انواع لوازم برقی از جمله آبمیوه گیری گاستروبک می پردازد.

بهترین آبمیوه گیری گاستروبک مدل 40152

یک طراحی خاص از گاستروبک مدل 40152 می باشد که یک محصول چند کاره می باشد. این آبمیوه گیری دارای سوئیچ ایمنی و جنس بدنه و تیغه استیل ضد زنگ می باشد و مقاومت بالایی دارد. این آبمیوه گیری در توان 1300 وات طراحی شده است و دارای پارچ مندرج و مناسب برای نگهداری در یخچال نیز می باشد.

پرفروش ترین مدل های آبمیوه گیری گاستروبک

  1. آبمیوه گیری گاستروبک 40151
  2. آبمیوه گیری 4 کاره گاستروبک 40152
راهنمای خرید پرفروشترین های آبمیوه گیری گاستروبک

راهنمای خرید پرفروش ترین مارک آبمیوه گیری

زمانی که برای خرید انواع آبمیوه گیری در برندهای مطرح مراجعه می کنید، باید به نکات مهمی توجه کنید. بنابراین از جمله مهمترین نکات در خرید آبمیوه گیری، توجه به راهنمای خرید است که شامل موارد ذکر شده در زیر می باشند:

  • اهمیت به توان مصرفی دستگاه بسیار مهم است چرا که دستگاه هایی که توان مصرفی پایینی داشته باشند، برق کمتری را مصرف می کنند.
  • قیمت آبمیوه گیری، در مرحله دوم باید مورد توجه قرار بگیرد. بنابراین می توانید با مراجعه به یک برند مطرح، ارزنده ترین قیمت پرداخت کنید.
  • بررسی کردن مخزن زباله از نکات دیگری است که باید در زمان خرید به آن توجه کرد. مخزن تفاله یا همان زباله باید در حدی باشد که به دستگاه فشار وارد نشود و به راحتی بتوانید آن را تخلیه کنید.
  • دهانه آبمیوه گیری هر چه بزرگتر باشد، نیازی به خرد و ریز تر کردن میوه ها ندارد.
  • سرعت آبمیوه گیری که به موتور آن بستگی دارد. البته جنس تیغه ها نیز در خرید آبمیوه گیری بسیار حائز اهمیت است.
  • میزان سر و صدای آبمیوه گیری بسیار مهم است. پس باید محصولی را تهیه کنید که سر و صدای کمتری داشته باشد و از خرید آن پشیمان نشوید.
راهنمای خرید پرفروش ترین مارک آبمیوه گیری

تفاوت آبمیوه گیری و مخلوط کن در چیست؟

شاید برایتان جالب باشد که بدانید اصلا چه تفاوتی بین آبمیوه گیری و مخلوط کن وجود دارد. بهتر است بدانید که این دو دستگاه با یکدیگر کارایی متفاوتی دارند. به صورتی که آبمیوه گیری همانطور که از نام آن پیداست، دستگاهی است که برای گرفتن آب مرکبات اعم از پرتقال، لیمو شیرین، نارنج و … به کار برده می شود و این دستگاه ها باقی مانده و تفاله میوه را خارج می کنند.

در مقابل مخلوط کن، همانطور که از نام آن پیداست، تفاله ای از میوه خارج نمی کند و تنها به مخلوط کردن، پوره یا امولسیون کردن انواع مواد می پردازد که معمولا از آن برای درست کردن نوشیدنی هایی اعم از آب طالبی، شیر موز و … استفاده می شود. در هر صورت هر دو دستگاه دارای کارایی های زیاد و مهمی می باشند که برای هر خانه ای لازم هستند.

دستگاه آبمیوه گیری چیست و چه کاربردی دارد؟

از تجهیزات پرکاربرد می توان به آبمیوه گیری اشاره کرد که برای گرفتن آبگیری مرکبات به کار برده می شود. به نوعی به خوبی آبگیری گوشت میوه را انجام داده و آب میوه را از دستگاه به درون ظرفی که مقابل آن قرار دارد خارج می کند. این دستگاه شامل یک قسمت ورودی است که میوه و صیفی جات از آن وارد شده و تفاله های آن از قسمتی دیگر جدا می شوند و از دستگاه به بیرون می روند.

دستگاه آبمیوه گیری چیست و چه کاربردی دارد؟

سوالات متداول خرید پرفروش ترین آبمویه گیری از فروشگاه دومینو کالا؟

در این بخش قصد داریم به سوالات شما درباره بهترین مارک آبمیوه گیری پاسخ دهیم تا انتخاب صحیح داشته باشید.

آبمیوه گیری چند کاره چه برندی خوبه؟

معمولا آبمیوه گیری های چند کاره به صورت سه کاره یا چهارکاره هستند که در برندهای زیادی طراحی شده اند. پس می توانید به سراغ انواع آبمیوه گیری های تفال، پاناسونیک، فلر، فیلیپس و .. بروید.

پرفروش ترین آبمیوه گیری چه مارکی؟

با پرفروش ترین انواع آبمیوه گیری آشنا شدیم. پس می توانید انواع آن ها را با توجه کارایی هر یک و نیاز خود تهیه کنید.

بهترین برند آبمیوه گیری ایرانی کدام است؟

امروزه برندهای ایرانی زیادی هستند که در تولید بهترین انواع آبمیوه گیری به نوعی شگفتی ایجاد کرده اند. بنابراین می توانید به سراغ انواع برندهای ایرانی تولیپس، پارس خزر و … بروید و محصول مورد نیاز خود را تهیه کنید.

چه آبمیوه گیری بخرم که هم قیمتش مناسب باشه هم خوب باشه؟

اگر به دنبال آبمیوه گیری هستید که در عین با کیفیت بودن، دارای قیمت مناسبی باشد، باید به سراغ بهترین برندهایی بروید که با آن ها آشنا شدیم. بهترین برندها همیشه مناسب ترین و به صرفه ترین قیمت را در اختیار شما قرار می دهند.

برچسب ها: